Customer Experience Masterclass with Olga Guseva, Ph.D.

🧑‍💻 Licencirani online trening program sa najboljim globalnim Customer Experience konzultantima!

✅ Trenerica je koautorica Amazonovog #1 bestsellera “Customer Experience”

Unaprijedite poslovanje i upravljanje organizacijom kreiranjem najboljeg ukupnog korisničkog iskustva koristeći vodeće svjetske CX prakse i alate!

 

    

 

Korisničko iskustvo ili Customer Experience (CX) podrazumijeva percepciju koju o prodajnoj organizaciji kreiraju kupci i to kroz interakciju s njom na svim točkama poslovanja.

Kvaliteta korisničkog iskustva ovisi o obučenosti zaposlenika, komunikaciji, kvaliteti poslovnih procesa, tehnologiji, cijenama i mnogim drugim elementima koji su kupcima važni, a organizacije ih nerijetko zapostavljaju ili čak potpuno zaboravljaju ❌ To najbolje potvrđuje činjenica da se većina organizacija bavi samo korisničkom podrškom, što je veoma mali dio ukupnog korisničkog iskustva ❌ 

 

🤔 Kako promijeniti nedovoljno dobru praksu ⁉️

 

Rješenje koje nudimo je postizanje izvrsnosti u CX managementu. Izvrsnost podrazumijeva set dobrih praksi koje organizacija koristi kako bi ostvarila ili nadmašila korisnikova očekivanja. Da bi se to postiglo potrebno je znanje o modelu te vještine prilagodbe i implementacije praksi unutar organizacije. Model izvrsnosti u CX managementu uključuje 4 ključna povezana elementa: 

 

1️⃣ Kultura orijentacije na klijenta

Svaki aspekt korporativne kluture, od vrha prema dnu, fokusiran je na klijenta.

2️⃣ Ostvarenje razvojnih ciljeva

Svako unaprjeđenje korisničkog iskustva doprinosi povećanju poslovnog rasta i razvoja.

3️⃣ Holističko usklađivanje sistema i struktura

Svaki odjel i svaki zaposlenik ujedinjen je u zadatku povećanja izvrsnosti klijentovog iskustva. 

4️⃣ Evoluciju poslovnih praksi 

Svaki poslovni proces ima svoju definiranu svrhu, čineći korisničke živote boljim i pokazujući da brinete.

 

🤔 Zašto trebate prisustvovati

 

✅  Na ovoj praktičnoj radionici prolazit ćemo kroz realne i polaznicima prihvatljive primjere i vježbe te se tako upoznati s najboljim svjetskim CX praksama.

✅  Naučit ćete kako se služiti CX-om kao alatom za transformaciju poslovanja i alatom za svakodnevno poslovanje.

✅  Posebna pažnja će se posvetiti vezi između strategije i CX-a, na kojim dijelovima strategije je najbolje kreirati CX, koje su alternative, te kako voditi CX program u kompaniji.

✅  Naučit ćete puno više o korisnicima ili kupcima uopće, vrstama korisnika, te empatiji prema korisnicima u svim aspektima.

✅  Posebnu pažnju posvetit ćemo fazama životnog ciklusa korisnika, te kako efikasno uticati na isti.

✅  Naučit ćete metode mjerenja CX-a, kako analizirati rezultate i kreirati buduće strategije.

✅  Putem simulacije akcijskih planova učesnici će se direktno upoznati sa načinom implementacije CX-a u različitim situacijama.

✅  Saznat ćete zašto je CX put do uspjeha u suvremenom businessu!

Online
08/12/2021

Radionica traje ukupno 16 sati. Održat će se u 3 online susreta od 08.12. do 10.12.

Uštedite od 20-30% ranom prijavom na edukaciju! Pogledajte cijene i popuste!
O radionici

 

Ian Golding

Ian Golding

 

Ovaj trening program osmislio je Ian Golding, jedan od najpriznatijih svjetskih CX eksperata. Ian je Six Sigma Master Black Belt koji kroz svoj konzalting rad više 20 godina pomaže organizacijama u kreiranju i razvijanju poslovne kulture orijentirane prema klijentu. Ian je ambasador CXPA – svjetske organizacije koja ujedinjuje CX profesionalce širom svijeta.

 

Olga Guseva

Olga Guseva

 

Trening program se izvodi globalno pod vodstvom certificiranih trenera. Ovaj put to je Olga Guseva Ph.D, MBA, CCXP, trenerica pri Customer Experience Professionals Association. Jedina je certificirana CXPA trenerica u istočnoj Europi i jedna od malobrojnih u svijetu. U 2020. bila je u TOP 150 Global CX Thought Leader CCXP (Certified Customer Experience Professional).

 

Što ćete naučiti

 

Trening se izvodi na engleskom jeziku, a struktura i teme radionice su:

 

1. INTRODUCTIONS AND EXPECTATIONS

2. CX AS A TOOL FOR TRANSFORMATION
• Evolution of the organisation’s CX maturity
• Why it’s important
• Commercial benefits of CX

3. CUSTOMER STRATEGY
• Customer Strategy Examples
• Customer Experience Frameworks
• Evaluating your customer strategy

4. WHO ARE YOUR CUSTOMERS?
• Creating customer personas
• Using personas to influence

5. CUSTOMER EMPATHY
• What is empathy and why is it important?
• How to think like your customers think
• The role of storytelling

6. CUSTOMER JOURNEY MAPPING
• The principles of mapping customer journeys effectively
• Keeping it simple and actionable
• Prioritising the most important things

7. CUSTOMER EXPERIENCE MEASUREMENT
• Measurement principles
• Aligning the voices of your customers, people and processes
• Know what your priorities are

8. CUSTOMER EXPERIENCE  IMPROVEMENT
• Driving demonstrable change
• Cost Out – Experience In!
• The importance of process improvement methodology – Lean Customer-centric culture
• Characteristics of customer-centric organisations
• What should customer-centric leaders be doing?
• Employee experiences

9. ACTION PLANNING
• For you personally and your organisation
• A framework for managing what happens next
• Keeping up the momentum

customer-ex

Raspored rada

Radionica traje ukupno 16 sati. Održat će se u 3 online susreta od 08.12. do 10.12. prema slijedećoj satnici:

  • 10:00 – 10:50, 10 min break
  • 11:00 – 11:50, 10 min break
  • 12:00 – 12:50, 40 min break
  • 13:30 – 14:50, 10 min break
  • 15:00 – 16:00

 

Kome je radionica namijenjena

 

🎯 Višem i srednjem menadžmentu

🎯 Djelatnicima u odjelima za upravljanje kvalitetom

🎯 Djelatnicima u korisničkoj podršci

🎯 Djelatnicima marketinških timova

🎯 Djelatnicima u ljudskim resursima

🎯 Djelatnicima u odjelima odnosa s javnošću

🎯 Svima koji rade u korisnički orijentiranim industrijama kao i svima koji žele više naučiti o CX-u i dobiti priznat certifikat.

 

Što ćete još dobiti

 

✅ Svi učesnici dobit će priliku predstaviti svoja trenutna iskustva i izazove te dobiti prijedloge za rješenja.

Certifikat -po završetku radionice polaznici dobivaju certifikat CXPA USA Minneapolis

Snimke predavanja. Nakon svakog dana šaljemo snimke tako da u slučaju odsutnosti sa dijela treninga isti možete odmah poglediti i pripremiti se za slijedeći dan.

Kontakt s predavačem nakon radionice za pitanja.

✅ Networking-iskoristite priliku za networking sa liderima i kolegama iz industrije.

 

Metode rada

 

🎯 Radionica je osmišljena kao potpuno interaktivna sa maksimalno 15 polaznika, te je dizajnirana na način da svaki učesnik može iznijeti konkretan problem i dobiti prijedlog za rješenje kroz proaktivnu diskusiju.

🎯 Trener koristi raznovrsne i suvremene metode rada: individualne i timske vježbe, rad na stvarnim projektima, studije slučaja, simulacije.

Nakon završetka radionice

Polaznici će steći znanja i vještine za samostalno kreiranje, organiziranje i unaprijeđenje CX procesa u svojim organizacijama.

Cijene i popusti

 

Cijene za ovu 4-dnevnu radionicu formirane su ovisno o datumu prijave i broju kupljenih kotizacija. Popusti od 20% i 30% odobravaju se u sustavu ranih prijava do 20.11. stoga požurite s prijavom.

🎯Kotizacija  po polazniku-redovna cijena: 7.099,00 HRK+PDV

🎯 Kotizacija po polazniku za 1-2 polaznika sa 20% popusta: 5.679,20 HRK + PDV

🎯 Kotizacija po polazniku za 3 i više polaznika sa 30 % popusta: 4.969,30 HRK + PDV

Istaknute cijene vrijede za pravne osobe registrirane u Hrvatskoj koje su u sustavu PDV-a. Prijavite se klikom na crveni gumb (button) “Želim se prijaviti”.

Polaznici izvan Hrvatske, pravne osobe koje nisu u sustavu PDV-a i fizičke osobe oslobođeni su plaćanja PDV-a temeljem čl. 90, st. 1 i čl. 17. st. 1 Zakona o PDV-u i prijavljuju se ovdje… 

Za Paypal opciju plaćanja javite nam se na news@bestpractice.hr

 

Cijena uključuje:

✅ Stručna predavanja predavača

✅ Snimke predavanja

✅ Kontakt s predavačem nakon radionice  

✅ Trening materijale

Popis učesnika seminara s podacima za daljnje kontakte

Izdavanje Customer Experience Masterclass certifikata

 

Cijena
5.679 HRK do 20.11. Poslije 7.099 HRK. Za ino polaznike protuvrijednost u EUR. Provjerite količinske popuste.

Što možete očekivati?

  • Edukaciju vrhunske kvalitete po licenciranom programu i priznatom CX modelu
  • Pedagoški pristup i stručno vođenje radionice od strane certificiranog trenera.
  • Rad u malim trening skupinama gdje postoji mogućnost prilagodbe svakom polazniku.
  • Mogućnost iznošenja vlastitih CX situacija i raspravu o mogućim rješenjima.

  • Produktivnu, ali opuštenu i prijateljsku radnu atmosferu.
  • Snimke radionice za naknadni rad
  • Kvalitetne radne materijale.
  • Organizirani naknadni kontakt s voditeljem radionice.

  • Networking s kolegama iz struke.
  • Certifikat o uspješno završenoj edukaciji CXPA USA Minneapolis izdan od Integria Consult LLC.

Što ćete još dobiti

Kompetentnog i certificiranog trenera
Tiskanu skriptu za praćenje treninga
Materijal za dodatni rad u digitalnom obliku
Osvježenje i tople napitke u pauzama
Strukturirani pristup temi i rad u malim trening skupinama
Certifikat / uvjerenje o uspješno završenoj edukaciji
Ručak
Organizirani izravni kontakt s trenerom do 60 dana za pitanja i pomoć oko implementacije treninga

Trener


Olga Guseva Ph.D, MBA, CCXP

Olga je certificirana CXPA trenerica pri Customer Experience Professionals Association. Jedina je certificirana CXPA trenerica u istočnoj Evropi i jedna od malobrojnih u svijetu. U 2020. bila je u TOP 150 Global CX Thought Leader CCXP (Certified Customer Experience Professional).

Koautorica je dviju knjiga o CX-u. Uz predavanja i ...


Što polaznici kažu o edukaciji

15
godina
s Vama

Lider u kvaliteti poslovnih edukacija
Best Practice je trenersko-konzultantska organizacija specijalizirana za razvoj kompetencija zaposlenika. Pomažemo organizacijama da prodaju i komuniciraju bolje, upravljaju lakše i vode svoje ljude na bolji način.
Kvaliteta nema alternativu stoga u svaki projekt ulažemo više energije, a isporučujemo veću vrijednost od uobičajene. Ponosimo se listom klijenta od gotovo 500 tvrtki od kojih su mnoge lideri u svojim industrijama. Hvala Vam na povjerenju i vidimo se na radionicama.

459

Klijenata u 9 zemalja

3266

održanih radionica

18850

zadovoljnih polaznika

O tvrtki:
Idealan otok d.o.o.
Sjedište: Vrbje 1 a, 10000 Zagreb, HR
OIB: 21270362152 (HR21270362152)

Pravni podaci:
Račun kod Erste&Steiermärkische Bank d.d
IBAN: HR282402006-1100546101
SWIFT: ESBCHR22
Osnovano: 22. studenoga 2004. godine
Temeljni kapital: 20.000,00 kuna
Članovi društva: Petar Majstrović

Kontakti:
Telefon: 013873088
Mobilni: 0913873088
E-mail: info@bestpractice.hr

Share This
×

Edukacije u košarici

 

Ukupno: 0.00kn

Kreni na plaćanje
Pogledaj košaricu Obriši stavke