ONSITE cjelodnevna radionica u Zagrebu za sve koji vole “live” edukacije!
ONLINE varijanata za sve koji vole učenje na daljinu uz pristup 100 dana i podrška nakon radionice
Vjerojatno već koristite Google Analytics za praćenje uspješnosti svoje prodaje koja dolazi preko Vaše web stranica i možda vjerujete da vam je to sasvim dovoljno za kvalitetno upravljanje marketinškom i prodajnom strategijom. No, podaci govore da da 80% korisnika koristi samo 20% mogućnosti Google Analyticsa, dok samo 20% korisnika kje smatramo “naprednim” koristi 80% njegovih mogućnosti.
Na treningu naprednih vještina Google Analyticsa uvjerit ćete se koliko vam njegove “skrivene” mogućnosti mogu pomoći da budete bolji od konkurencije, te da kvalitetnije upravljate svojom marketinškom strategijom. Uz to, na treningu ćete naučiti naprednije pojmove ovog analitičkog alata, naučiti ćete raditi napredne analize, uključujući i analize za web trgovine, te kako ispravno podesiti račun za Google Analytics.
I još nešto, naučit ćete kako postaviti da Google Analytics radi za vas automatski.
Cilj radionice je naučiti polaznike kako se služiti naprednim Analyticsom, kako čitati i pratiti relevantne podatke, kako ih obrađivati i donositi poslovne odluke o plasmanu određenih proizvoda/usluga po određenim cijenama na temelju podataka o ponašanju Vaših potencijalnih kupca. Nemojte praviti uobičajene greške i oslanjati se na osobne subjektivne procjene!
Sa samo nekoliko klikova možete dobiti relevantne brojeve i odlučiti na temelju podataka!
Za primjenu vještina naučenih na treningu dovoljna su samo osnovna znanja o korištenju računala i bazična znanja o korištenju Google Analyticsa što je tema naše Google Analytics osnovne radionice. Također, potrebno je imati već kreiran Google Analytics račun ili pristup podacima Google Analyticsa nekog postojećeg weba.
Podešavanje Google Analyticsa:
Svakom polaziku osiguran je privatni coaching susret sa trenerom Robertom Petkovićem gdje imate priliku pitati bilo što povezano sa temama radionice.
Istaknute cijene vrijede za:
Ako pripadate u jednu od gore navedenih kategorija prijavite se ovdje.
Istaknute cijene na koje se obračunava PDV vrijede za:
Ako ste u ovoj kategoriji prijavite se klikom na “želim se prijaviti” crveni button.
Dodatni popusti:
Dodatne informacije na 01/3873-088 ili info@bestpractice.hr
Robert je stručnjak za Google Analytics s više od 20 godina iskustva u poslovanju koje je povezano s internetom i web stranicama. Jedan je od “onih” analitičara koji u samo 5 minuta mogu od podataka i brojeva koji prosječnom promatraču ne govore ništa, izvući niz korisnih zaključaka i prijedloga za unaprjeđenje poslovanja.
Još uvijek niste sigurni je li ova radionica najbolji izbor za Vas? Slobodno nazovite našeg konzultanta na 01/3873-088 za dodatne informacije.
15
godina
s Vama
održanih radionica
zadovoljnih polaznika
O tvrtki:
Idealan otok d.o.o.
Sjedište: Vrbje 1 a, 10000 Zagreb, HR
OIB: 21270362152 (HR21270362152)
Pravni podaci:
Račun kod Erste&Steiermärkische Bank d.d
IBAN: HR282402006-1100546101
SWIFT: ESBCHR22
Osnovano: 22. studenoga 2004. godine
Temeljni kapital: 20.000,00 kuna
Članovi društva: Petar Majstrović
Kontakti:
Telefon: 013873088
Mobilni: 0913873088
E-mail: info@bestpractice.hr
Robert je stručnjak za Google Analytics s više od 20 godina iskustva u poslovanju koje je povezano s internetom i web stranicama. Jedan je od “onih” analitičara koji u samo 5 minuta mogu od podataka i brojeva koji prosječnom promatraču ne govore ništa, izvući niz korisnih zaključaka i prijedloga za unaprjeđenje poslovanja.
Studirao je psihologiju pa sve voli analizirati, a najčešće uspješnost kreiranih i objavljenih sadržaja, njihov utjecaj na kupce, zaposlenike i ostale dionike poslovnih procesa.
Iskustvo je stjecao u najboljim kompanijama. Radio je kao analitičar u Multilinku, Degordianu, Agrokoru, agenciji Bruketa&Žinić&Grey, a trenutno je direktor digitalne analitike u Pro Media Grupi.
Jedan je od najtraženijih eksperata za analitiku u regiji, čest je predavač na domaćim i međunarodnim radionicama i konferencijama iz područja digitalnog marketinga. Na njegovim radionicama i predavanjima kroz jasne primjere iz prakse naučit ćete kako se ponašaju i što traže posjetitelji Vaših web stranica, te kako te podatke možete iskoristiti za unapređenje svog poslovanja i rast prihoda.