Postani Community Manager

Na ovoj radionici otkrit ćemo vam kako postaviti temelje svoje Facebook prodajne platforme, kako postići da svojim kupcima izgledate profesionalno i pouzdano te kako ćete bez plaćanja Facebook kampanja izvući mogući maksimum. Radimo u manjim trening skupinama uz puno primjera, praktičnog vježbanja i otvorenu komunikaciju s trenerom.

Zagreb
14/10/2020

Akcijska cijena 1.000 kn za rane prijave i uplate 7 ili više dana do datuma radionice. Nakon toga obračunava se redovna cijena 1.390 kn.
O radionici

 

Otvorili ste Facebook page svoje tvrtke kako bi se promovirali i prodavali više. Zatim se zatražili od Facebook prijatelja da vas “lajkaju”, napisali prve postove i podijelili linkove na svoje proizvode. Tu i tamo objavili ste vijest ili akciju i onda je stranica lagano zamrla. Ustvari, niti nemate neku “genijalnu” ideju o tome kako napraviti interakciju s kupcima niti plan što bi trebali objavljivati. Možda ste i bili na nekim  predavanjima ili čitali malo o Facebook marketingu, ali i dalje Vam nedostaje ideja i vještina da bi stranicu učinili “živom” i zanimljivom.

Istovremeno, ne želite ovaj posao dati agenciji jer oni ne poznaju vaše poslovanje tako dobro kao, niti će se potpuno posveti vašem uspjehu kao vi. I na kraju, želite brzi pomak u rezultatima, a nemate vremena za stihijsko učenje i istraživanje interneta kako bi shvatili algoritam kompleksnog Facebook-a.

Vrijeme je da u punom kapacitetu počnete koristiti sve besplatne mogućnosti najpoznatije društvene mreže.

Što ćete naučiti
  • Kako osmisliti strategiju i ciljeve FB stranice,
  • Kako upravljati komunikacijom s kupcima,
  • Kako kreirati i voditi Facebook stranicu prema FB pravilima i ciljevima tvrtke,
  • Kako doći do novih kupaca i ostvariti bolji prodajni rezultat,
  • Što sve možete postići kvalitetnim vođenjem FB stranice, a bez plaćanja reklama.
Kome je radionica namijenjena
  • Zaposlenicima u prodaji i marketingu
  • Malim i srednjim poduzetnicima
  • Community managerima
  • Start up zajednici
  • Svima koji sudjeluju u kreiranju i provođenju digitalne marketinške strategije
Što ćete još dobiti
  • Mjesto na radionici
  • Certifikat o uspješno završenoj edukaciji
  • Tiskanu skriptu za praćenje treninga
  • Radne materijale u digitalnom obliku
  • Ručak i osvježenje na pauzama
  • Kontakt s trenerom 30 dana nakon radionice
Teme radionice
  • Strategija i ciljevi Facebook stanice Vaše tvrtke,
  • Izrada Facebook stranice prema pravilim struke,
  • Plan i dinamika objava,
  • Odabir vizuala koji privlače pažnju,
  • Kako napisati učinkovit post,
  • Vrste i dužine objava za razne situacije,
  • Tehnički parametri Facebook objava,
  • Jednostavna obrada fotografija u besplatnim aplikacijama,
  • Info grafike,
  • Video sadržaji,
  • Facebook grupe, zašto su važne i kako raditi s njima,
  • Rad s influencerima,
  • Što i kako rade Social Media i Community Manageri,
  • Kako povećati organski doseg objava,
  • Povezivanje s kupcima i povećanje broja follower-a,
  • Preporuke,
  • Izrada plana objava,
  • Komunikacija s fanovima i osnove kriznog komuniciranja,
  • Nagradne igre/natječaji na društvenim mrežama,
  • Česte greške,
  • Pitanja i odgovori.

Metode rada
  • Interaktivna radionica
  • Praktični primjeri i vježbe

Cijene i popusti

 

  • Snižena cijena kotizacije za rane prijave 7 ili više dana do datuma radionice iznosi 1.290 kn.
  • Redovna cijena kotizacije je 1.490kn za uplate 6 i manje dana do datuma radionice.
  • Za prijave 2 polaznika iz iste tvrtke odobrava se dodatni popust od 10%
  • Za prijave 3 polaznika iz iste tvrtke odobrava se dodatni popust od 15%
  • Popust 1+1=100: Svakom polazniku koji prijavi još jednog polaznika iz druge tvrtke odobrit će se dodatni popust od 100 kn po radionici.
  • Nezaposleni i studenti ostvaruju pravo na popust od 25%

Napomene:

  • Organizacijama u sustavu PDV-a isti se obračunava na cijenu.
  • Svi radionice je moguće prilagoditi potrebama klijenta i isporučiti u inhouse izvedbi.
  • Dodatne informacije na 01/3873-088 ili info@bestpractice.hr 

Lokacija i detalji
  • Strojarska 24, edukacijski centar Trinom od 9:00 do 16:00 (karta).
  • Za sve koji dolaze automobilom osigurali smo cjelodnevni parking po cijeni od 10 kn.

Cijena
1.000 kn

Što možete očekivati?

  • Nesebičan prijenos znanja, vještina i iskustva od strane voditelja na polaznike.
  • Pedagoški pristup i ekspertno vođenje radionice. 
  • Maksimalnu posvećenost i prilagođenost svakom polazniku i njegovim poslovnim situacijama. 
  • Rad u malim trening skupinama.
  • Visoku profesionalnost i poslovnost u organizaciji i komunikaciji s polaznicima.

  • Udobne i moderne učionice na odličnim lokacijama.
  • Produktivnu, ali opuštenu i zabavnu radnu atmosferu.
  • Kvalitetne radne materijale i alate za naknadni rad.   
  • Organiziranu pomoć polaznicima u implementaciji sadržaja. 
  • Odgovor trenera na svako pitanje.

  • Dobru hranu, dobru kavu i osvježenje u pauzama:)
  • Networking s kolegama iz struke.
  • Kvalitetan follow up nakon radionica.
  • Besplatan WI-fi.
  • Parking na lokaciji na dan radionice po cijeni 10kn/dan.

Što ćete još dobiti

Kompetentnog i certificiranog trenera
Tiskanu skriptu za praćenje treninga
Materijal za dodatni rad u digitalnom obliku
Osvježenje i tople napitke u pauzama
Strukturirani pristup temi i rad u malim trening skupinama
Certifikat / uvjerenje o uspješno završenoj edukaciji
Ručak
Organizirani izravni kontakt s trenerom do 60 dana za pitanja i pomoć oko implementacije treninga

Trener

Ivona Ivanković

Ivona Ivanković je Account Managerica u digitalnoj agenciji Jasno&Glasno. Magistra je novinarstva Fakulteta političkih znanosti u Zagrebu, specijalizirana za odnose s javnošću, a digitalnim marketingom i content managementom bavi se od 2015. godine. Svoje iskustvo gradila je kroz rad s klijentima nacionalnog i internacionalnog dosega.


Što polaznici kažu o edukaciji

Naučite i usavršite

Još uvijek niste sigurni je li ova radionica najbolji izbor za Vas? Slobodno nas nazovite na 01/3873-088 za dodatne informacije.

15
godina
s Vama

Lider u kvaliteti poslovnih edukacija
Best Practice je trenersko-konzultantska organizacija specijalizirana za razvoj kompetencija zaposlenika. Pomažemo organizacijama da prodaju i komuniciraju bolje, upravljaju lakše i vode svoje ljude na bolji način.
Kvaliteta nema alternativu stoga u svaki projekt ulažemo više energije, a isporučujemo veću vrijednost od uobičajene. Ponosimo se listom klijenta od gotovo 500 tvrtki od kojih su mnoge lideri u svojim industrijama. Hvala Vam na povjerenju i vidimo se na radionicama.

459

Klijenata u 9 zemalja

3266

održanih radionica

18850

zadovoljnih polaznika

O tvrtki:
Idealan otok d.o.o.
Sjedište: Vrbje 1 a, 10000 Zagreb, HR
OIB: 21270362152 (HR21270362152)

Pravni podaci:
Račun kod Erste&Steiermärkische Bank d.d
IBAN: HR282402006-1100546101
SWIFT: ESBCHR22
Osnovano: 22. studenoga 2004. godine
Temeljni kapital: 20.000,00 kuna
Članovi društva: Petar Majstrović

Kontakti:
Telefon: 013873088
Mobilni: 0913873088
E-mail: info@bestpractice.hr

Share This
×

Edukacije u košarici

 

Ukupno: 0.00kn

Kreni na plaćanje
Pogledaj košaricu Obriši stavke