SEO radionice s Markom Pačarom: kako postaviti i optimizirati web stranicu

ONSITE (NA ODREĐENI DAN) : Odlična cjelodnevna interaktivna radionica u Zagrebu za sve koji vole edukacije “uživo”

ONLINE (UVIJEK DOSTUPNO) : Vrhunska video produkcija za sve koji vole učenje “na daljinu”, 8 školskih sati, pristup 100 dana+podrška

Teško je zamisliti ozbiljnu firmu koja ne prepoznaje važnost kvalitetne web stranice, bilo kao komunikacijskog sredstva, prodajnog kanala ili "image drivera". Sviđalo nam se to ili ne, dio potencijalnih kupaca odustat će od nas samo zato jer naš izlog (čitaj web stranica), a time i naša tvrtka, nije “na nivou”.

Na ovoj radionici naučit ćete kako definirati strategiju i plan aktivnosti za stvaranje odlične nove ili unaprjeđenje postojeće web stranice, te kako napokon postaviti web koji će prodavati za Vas.

Zagreb
28/08/2021
Online
28/08/2021
Zagreb
21/10/2021
Online
21/10/2021

Naučit ćete sve što je potrebno za kreiranje i optimiziranje odličnih web stranica. Naučit ćete što je moguće dobiti, kako postaviti ispravan zahtjev developeru, pratiti njegov rad i izvući mogući maksimum kvalitete. Prenijet ćemo Vam puno malih tajni zanata, dati savjete iz prakse o kojima se ne govori na YouTubeu i besplatnim edukacijama. Dobit ćete podršku konzultanta kroz mišljenje, savjet te odgovor na svako pitanje do 60 dana nakon edukacije.
O radionici

Od ove radionice možete očekivati maksimalnu transparentnost. Objektivno ćemo sagledati sve što ulazi u proces rada na web stranici i raspravljati o tome što je zaista bitno, a što nije. Cilj edukacije nije dati idealiziranu sliku o tome što je potrebno napraviti u apstraktnom i idealiziranom svijetu već koje su realne mogućnosti, potrebe i opcije stvarnog svijeta online marketinga i kako se u njemu snaći.

Pričat ćemo i o konkretnim projektima iz osobnog iskustva predavača i vidjeti što se i zašto radilo u konkretnim situacijama. Pričat ćemo o uspjesima i neuspjesima, naučenim lekcijama i savjetima. Kako biste izvukli maksimum iz ove radionice slobodno dođite s pripremljenim pitanjima ili problemima s kojima se susrećete u SEO-u. Za maksimalnu učinkovitost, uvijek je bolje da pričamo o stvarnim problemima i na njih dajemo odgovore.

Što ćete naučiti
  • Pokazat ćemo vam koji su temeljni principi dobro optimizirane web stranice, kako definirati njenu strukturu na način da ona zadovoljava potrebe posjetitelja i stroge kriterije modernih tražilica. Sve je potpomognuto velikom količinom konkretnih tržišnih primjera
  • Pokazat ćemo vam kako strukturirati content strategiju te kako rasporediti vrijeme i resurse da bi se ostvario najbolji učinak
  • Sagledat ćemo koji su to faktori uspješnosti na koje je potrebno staviti fokus, a koji faktori izgledaju dobro samo na papiru, ali ne i u poslovnoj stvarnosti
  • Naučit ćemo vas kako objektivno sagledati vlastite kapacitete i na temelju njih izraditi SEO strategiju koja ne funkcionira samo u teoriji već i u praksi
  • Naučit ćemo vas kako se snaći u moru informacija i kako razlikovati faktore na koje se trebate fokusirati od faktora koji neće rezultirati pomakom u rezultatima
  • Pokazat ćemo vam kako konstantno nadograđivati vlastito znanje i stvoriti vlastitu metodologiju kroz svakodnevni rad
  • Tu su i mnoge napredne i “fine tuning” vještine koje detaljno navodimo u sadržajima.
Kome je radionica namijenjena

Radionica je namijenjena svima koji žele poboljšati rezultate svog online poslovanja ili žele povećati online vidljivost kroz optimizaciju web stranica.

Obzirom da ova SEO edukacija pokriva tehničke i netehničke aspekte optimizacije, pogodan je za sve koji direktno ili indirektno sudjeluju u procesu održavanja i unaprijeđivanja web stranica, odnosno jednako je namijenjen web developerima, menadžeroma, zaposlenicima u marketinškim odjelima, ali i svima koji samostalno žele pokrenuti ili unaprijediti rezultate postojećeg online posla.

Što ćete još dobiti
  • Kompetentnog i certificiranog voditelja (trenera) sa značajnim radnim iskustvom
  • Organizirani kontakt s trenerom do 60 dana od dana radionice za pitanja i pomoć
  • Certifikat/uvjerenje o uspješno završenoj edukaciji
  • Tiskanu skriptu za praćenje treninga
  • Radni materijal u digitalnom obliku
Teme radionice

Uvod u SEO

  • Kako tražilice funkcioniraju i koja je budućnost pretraživanja
  • Google kao postavljač trendova i kako se prilagoditi drugim tražilicama
  • Kome je potreban SEO, kada ga trebamo i u kojoj mjeri
  • Uklapanje SEO strategije u generalnu marketinšku strategiju
  • Fokusirati se na sebe ili na konkurenciju?

Početak SEO implementacije

  • Važnost i uloga planiranja u stvaranju SEO strategije
  • Elementi uspješne SEO strategije – kako prepoznati najvažnije elemente i fokusirati se na njih
  • SEO i mjerenje – kako i zašto koristiti sve podatke koji su nam dostupni i što možemo naučiti iz njih
  • Kako prepoznati i analizirati konkurenciju i što napraviti s dobivenim rezultatima
  • Vrijeme je ograničeno – kako rasporediti vrijeme i fokusirati se na one segmente koji donose najviše rezultata

Online autoritet-osnova dobro optimizirane stranice

  • Razumijevanje koncepta online autoriteta
  • Kako autoritet utječe na pozicioniranje web stranica i kako njime upravljati?
  • Backlinkovi – faktor online autoriteta
  • Kako doći do backlinkova linkova i što s njima raditi?
  • Što je anchor text, kako ga iskoristiti i kako ne pretjerati pri tome?

Važnost i uloga ključnih riječi

  • Što su točno ključne riječi i koja je njihova uloga u optimizaciji web stranica
  • Tehnike i strategija istraživanja ključnih riječi
  • Kako grupirati ključne riječi u klastere i to uklopiti u strategiju
  • Keyword kanibalizacija – što napraviti kada su ključne riječi u međusobnom konfliktu
  • Kako prepoznati strategiju konkurencije i analizirati njihove ključne riječi

Proces stvaranja dobro optimizirane web stranice

  • Principi dizajna strukture web stranice
  • Vrste informacijske strukture i kako odabrati najbolji model
  • Važnost domene i odabir prave domene
  • Raspored ključnih riječi na web stranici
  • Važnost internog sustava linkova u distribuciji autoriteta
  • Tehnički elementi dobro optimizirane stranice

Optimiziranje sadržaja za tražilice – najvažniji faktor uspješne stranice

  • Što je SEO-friendly sadržaj
  • Kako napraviti kvalitetnu strategiju optimizacije sadržaja na webu
  • Koji su elementi dobro optimiziranog sadržaja
  • Kako prepoznati svoj potencijal kod kreiranja sadržaja i prilagoditi SEO strategiju
  • Ključne riječi u tekstu – istine i zablude – na što obratiti pozornost

Korisni savjeti

  • Kako mjeriti uspjeh optimizacije stranice
  • Zašto je eksperimentiranje osnova SEO-a i kako pristupiti eksperimentiranju
  • Koja su ograničenja u SEO-u i kako svoju strategiju zadržati unutar tih okvira
  • Izrada novih stranica i redizajn starih – na što pripaziti
  • SEO za lokalne biznise – kako se pozicionirati za lokalne pretrage
  • Najvažniji SEO alati

Metode rada
  • Interaktivna radionica-visoki stupanj uključenosti svakog polaznika,
  • Vježbe na konkretnim primjerima iz prakse.

Cijene i popusti

Istaknute cijene vrijede za: 

  • Pravne i fizičke osobe registrirane u HR koje nisu u sustavu PDV-a.
  • Pravne i fizičke osobe sa sjedištem u inozemstvu

Ako pripadate u neku od gore navedenih kategorija prijavite se ovdje.

Istaknute cijene uvećat će se za PDV za:

  • Pravne osobe registrirane u HR koje su u sustavu PDV-a.

Ako ste u ovoj kategoriji kliknite na crveni button “želim se prijaviti”.

Dodatni popusti:

Dodatne informacije na 01/3873-088 ili info@bestpractice.hr 

Lokacija i detalji
  • Strojarska 24, edukacijski centar Trinom od 9:00 do 16:00 (karta).
  • Za sve koji dolaze automobilom osigurali smo cjelodnevni parking po cijeni od 10 kn.

Cijena
Za rane prijave 7 i više dana prije radionice 1399KN ili 186 EUR za uplate iz inozemstva. Poslije 1590KN ili 212EUR

Što možete očekivati?

Onsite i online polaznici

  • Nesebičan prijenos znanja, vještina i iskustva od strane voditelja na polaznike.
  • Pedagoški pristup i ekspertno vođenje certificiranog i iskusnog trenera.
  • Maksimalnu posvećenost i prilagođenost svakom polazniku i njegovim poslovnim situacijama.
  • Praktični rad, click by click, nastvarnim primjerima 
  • Visoku profesionalnost i poslovnost u organizaciji i komunikaciji s polaznicima.
  • PDF ili tiskanu skriptu za praćenje treninga
  • Organiziranu pomoć polaznicima u implementaciji sadržaja. 
  • Odgovor trenera na svako pitanje.

Onsite polaznici

  • Maksimalnu prilagođenost polaznicima i rad u malim trening skupinama.
  • Udobne i moderne učionice na odličnim lokacijama.
  • Produktivnu, ali opuštenu i zabavnu radnu atmosferu.
  • Dobru hranu, dobru kavu i osvježenje u pauzama:)
  • Networking s kolegama iz struke.
  • Besplatan WI-fi.

Online polaznici

  • 8 nastavnih sati vrhunski produciranih video sadržaja gdje pratite workshop iz pesperktive fizički prisutnih polaznika, ali s uvidom u desktop predavača 
  • Pristup  video sadržajima na rok od 100 dana te mogućnost rada u željenom tempu. Učite kad i koliko Vam odgovara,

Što ćete još dobiti

Kompetentnog i certificiranog trenera
Tiskanu skriptu za praćenje treninga
Materijal za dodatni rad u digitalnom obliku
Osvježenje i tople napitke u pauzama
Strukturirani pristup temi i rad u malim trening skupinama
Certifikat / uvjerenje o uspješno završenoj edukaciji
Ručak
Organizirani izravni kontakt s trenerom do 60 dana za pitanja i pomoć oko implementacije treninga

Trener

Marko Pačar

Marko je jedan od suosnivača Granular Group konzultantske agencije za unaprjeđenje digitalnih marketinških aktivnosti i poslovanja, s uredima u Zagrebu i Beogradu. U svom radu pomaže klijentima sastaviti održivu strategiju razvoja komunikacije korištenjem digitalnih kanala i rasta samog poslovanja kroz koordinaciju timova zaduženih za SEO, CRO, UX, UI, te digitalne analitike. Ima veliko iskustvo rada u brojnim industrijama i kategorijama klijenata, od lokalnih kompanija pa sve do globalnih korporacija. Dobro je poznat u krugovima poznavalaca Internet Marketinga kao jedan od najutjecajnijih i najtraženijih konzultanata i predavača iz svog područja.


Što polaznici kažu o edukaciji

15
godina
s Vama

Lider u kvaliteti poslovnih edukacija
Best Practice je trenersko-konzultantska organizacija specijalizirana za razvoj kompetencija zaposlenika. Pomažemo organizacijama da prodaju i komuniciraju bolje, upravljaju lakše i vode svoje ljude na bolji način.
Kvaliteta nema alternativu stoga u svaki projekt ulažemo više energije, a isporučujemo veću vrijednost od uobičajene. Ponosimo se listom klijenta od gotovo 500 tvrtki od kojih su mnoge lideri u svojim industrijama. Hvala Vam na povjerenju i vidimo se na radionicama.

459

Klijenata u 9 zemalja

3266

održanih radionica

18850

zadovoljnih polaznika

O tvrtki:
Idealan otok d.o.o.
Sjedište: Vrbje 1 a, 10000 Zagreb, HR
OIB: 21270362152 (HR21270362152)

Pravni podaci:
Račun kod Erste&Steiermärkische Bank d.d
IBAN: HR282402006-1100546101
SWIFT: ESBCHR22
Osnovano: 22. studenoga 2004. godine
Temeljni kapital: 20.000,00 kuna
Članovi društva: Petar Majstrović

Kontakti:
Telefon: 013873088
Mobilni: 0913873088
E-mail: info@bestpractice.hr

Share This
×

Edukacije u košarici

 

Ukupno: 0.00kn

Kreni na plaćanje
Pogledaj košaricu Obriši stavke