Vještine prodaje i komunikacije u B2B segmentu (dvodnevna radionica)

Dvodnevna radionica i naknadni individualni prodajni coaching za prodavače u B2B segmentu.

Rad u malim trenig skupinama uz maksimalnu prilagodbu potrebama svakog polaznika.

Prodaja nije improvizacija, "šarmiranje" ni nagovaranje potencijalnih kupaca od strane "talentiranih" prodavača. Znanost nam govori kako i kada ljudi kupuju, a kada odbijaju kupnju. Stoga bi svi koji žele profesionalno raditi prodajni posao, trebali poznavati principe i načela međuljudskih odnosa i interakcije kao i taktičke prodajne vještine. Sve je to sadržano u temama ove radionice stoga nemojte više oklijevati i prijavite se.

Zagreb
07/09/2021

 Prodavači mogu jako puno napredovati nakon samo 2 dana dobrog prodajnog treninga. Ova radionica puno se puta potvrdila kao najisplativija investicija u mnogim organizacijama jer izravno i bez odgode utječe na rast prodajnih rezultata. U 15 godina pohađalo ju je više od 1000 polaznika čije komentare možete pročitati pri dnu stranice.

Vještine prodaje i komunikacije u B2B segmentu


Dvodnevna interaktivna radionica

Podrška nakon radionice


Individualni prodajni coaching nakon radionica

O radionici

Ovaj trening pomogao je stotinama profesionalaca da pronađu nađu svoj put do kupaca i prodaje. Bavi se novim trendovima u prodaji, zakonitostima koje vrijede u o odnosima između kupaca i prodavača te komunikacijskim i prodajnim tehnikama. Nastao je na bazi 25+ godina prodajnog iskustva našeg trenera, a prilagođen je regionalnoj komunikacijskoj i poslovnoj kulturi.

Što ćete naučiti
  • Kako suvereno voditi komunikaciju s kupcem od trenutka upoznavanja do zaključivanja prodaje,
  • Kako kod kupca stvoriti osjećaj povjerenja u proizvod/uslugu, prodavača i tvrtku,
  • Kako steći kompetenciju i status prodajnoj eksperta,
  • Kako ispravno prezentirati i zaključiti posao,
  • Kako postići da nam se kupci vraćaju.
Kome je radionica namijenjena
  • Prodavačima,
  • Voditeljima prodajnih timova,
  • Voditeljima ključnih kupaca,
  • Voditeljima i direktorima u prodajnim organizacijama,
  • Svima koji komuniciraju s eksternim ili internim klijentima.
Što ćete još dobiti
  • Kompetentnog i certificiranog voditelja (trenera),
  • Strukturirani pristup temi i rad u malim trening skupinama,
  • Organizirani izravni kontakt s trenerom do 60 dana od dana radionice za pitanja i pomoć oko implementacije treninga,
  • Certifikat/uvjerenje o uspješno završenoj edukaciji,
  • Tiskanu skriptu za praćenje treninga,
  • Materijal za dodatni rad u digitalnom obliku,
  • Ručak,
  • Osvježenje i tople napitke u pauzama,

Metode rada
  • Interaktivna radionica i diskusija,
  • Praktične vježbe,
  • Edukativni filmski sadržaji.
Nakon završetka radionice

Polaznici će steći i unaprijediti znanja i vještine potrebne za samostalnu pripremu i izvođenje prodajnih aktivnosti od faze pripreme prodaje do faze zaključivanja prodaje i poslijeprodajnih aktivnosti.

Cijene i popusti

Istaknute cijene vrijede za: 

  • Pravne i fizičke osobe registrirane u HR koje nisu u sustavu PDV-a.
  • Pravne i fizičke osobe sa sjedištem u inozemstvu.

Ako pripadate u jednu od gore navedenih kategorija prijavite se ovdje.

Istaknute cijene uvećat će se za PDV za:

Pravne osobe registrirane u HR koje su u sustavu PDV-a. Ako ste u ovoj kategoriji prijavite se klikom na “želim se prijaviti” crveni button.

Dodatni popusti:

  • Za prijave 3 ili više polaznika iz iste tvrtke odobrava se dodatni popust od 10%

Dodatne informacije na 01/3873-088 ili info@bestpractice.hr 

 

Lokacija i detalji

Zagreb, Strojarska 24, edukacijski centar Trinom (karta)

Cijena
Za uplate 15 ili više dana prije promo cijena 2.543 KN. Nakon toga 2.880 KN. Za uplate iz inozemstva protuvrijednost u EUR.

Što možete očekivati?

  • Potpuno otvoren prijenos znanja, vještina i iskustva od strane voditelja na polaznike.
  • Pedagoški pristup i ekspertno vođenje radionice. 
  • Maksimalnu posvećenost i prilagođenost svakom polazniku i njegovim poslovnim situacijama. 
  • Rad u malim trening skupinama.
  • Visoku profesionalnost i poslovnost u organizaciji i komunikaciji s polaznicima.

• Udobne i moderne učionice na odličnim lokacijama.
• Produktivnu, ali opuštenu i zabavnu radnu atmosferu.
• Kvalitetne radne materijale i alate za naknadni rad.
• Organiziranu pomoć polaznicima u implementaciji sadržaja.
• Odgovor trenera na svako pitanje.

  • Dobru hranu, dobru kavu i osvježenje u pauzama:)
  • Networking s kolegama iz struke.
  • Kvalitetan follow up nakon radionica.
  • Besplatan WI-fi.

Što ćete još dobiti

Kompetentnog i certificiranog trenera
Tiskanu skriptu za praćenje treninga
Materijal za dodatni rad u digitalnom obliku
Osvježenje i tople napitke u pauzama
Strukturirani pristup temi i rad u malim trening skupinama
Certifikat / uvjerenje o uspješno završenoj edukaciji
Ručak
Organizirani izravni kontakt s trenerom do 60 dana za pitanja i pomoć oko implementacije treninga

Trener

Petar Majstrović

Mr.sc. Petar Majstrović je profesionalni konzultant, predavač i autor. Osnivač je i direktor trenersko-konzultantske organizacije Best Practice specijalizirane za poslovni trening i savjetovanje u poslovanju i upravljanju. Bavi se prodajno komunikacijskim vještinama, managementom i leadershipom.


Što polaznici kažu o edukaciji

Ante Krpan - Head of sales, Adriatic Region, Mobile technology dept. at Logista d.o.o.

Naučite i usavršite

Niste sigurni je li ova radionica najbolji izbor za Vaše situacije? Možda želite drugačiju edukaciju na temu prodaje ili inhouse radionicu prilagođenu za Vaš tim? Imamo ih puno stoga

Provjerite ostale BestPractice.hr prodajne radionice

ili nam se obratite na 01/3873-088 i info@bestpractice.hr za dodatne informacije i besplatan konzalting sat.

15
godina
s Vama

Lider u kvaliteti poslovnih edukacija
Best Practice je trenersko-konzultantska organizacija specijalizirana za razvoj kompetencija zaposlenika. Pomažemo organizacijama da prodaju i komuniciraju bolje, upravljaju lakše i vode svoje ljude na bolji način.
Kvaliteta nema alternativu stoga u svaki projekt ulažemo više energije, a isporučujemo veću vrijednost od uobičajene. Ponosimo se listom klijenta od gotovo 500 tvrtki od kojih su mnoge lideri u svojim industrijama. Hvala Vam na povjerenju i vidimo se na radionicama.

459

Klijenata u 9 zemalja

3266

održanih radionica

18850

zadovoljnih polaznika

O tvrtki:
Idealan otok d.o.o.
Sjedište: Vrbje 1 a, 10000 Zagreb, HR
OIB: 21270362152 (HR21270362152)

Pravni podaci:
Račun kod Erste&Steiermärkische Bank d.d
IBAN: HR282402006-1100546101
SWIFT: ESBCHR22
Osnovano: 22. studenoga 2004. godine
Temeljni kapital: 20.000,00 kuna
Članovi društva: Petar Majstrović

Kontakti:
Telefon: 013873088
Mobilni: 0913873088
E-mail: info@bestpractice.hr

Share This
×

Edukacije u košarici

 

Ukupno: 0.00kn

Kreni na plaćanje
Pogledaj košaricu Obriši stavke