Vještine prodaje i komunikacije u B2B segmentu

Dvodnevna radionica za prodajne profesionalce u B2B segmentu.

Gratis individualni prodajni coaching za sve polaznike.

Gotovo je fascinantno koliko mladi prodavači mogu napredovati nakon samo 2 dana treninga. Ovaj prodajni trening potvrdio se kao najisplativija investicija u mnogim organizacijama jer izravno utječe na prodajni rezultat.

Radimo u grupama do 10 polaznika. Nakon edukacija osiguravamo individualni prodajni coaching koji je namijenjen rješavanju Vaših specifičnih prodajnih izazova.

Datumi početka programa su:

Zagreb
17/09/2020
Zagreb
26/11/2020

Mislimo na Vašu sigurnost!

Poštujemo sve preporučene mjere kriznog stožera, osigurali smo fizički razmak između sudionika, dezinfekciju ruku, prostora i inventara, te maske po želji. Učionice se kontinuirano provjetravaju.

U slučaju donošenja mjere o zabrani održavanja radionice zbog Korone, radionice će se održati online ili po želji polaznika vraćamo uplatu. 

Akcijska cijena 2.580 kn za rane prijave i uplate 7 ili više dana do datuma radionice. Nakon toga obračunava se redovna cijena 2.880 kn.

Radionica Vještine prodaje i komunikacije u B2B segmentu


Datumi održavanja: 17. i 18.9. i 26. i 27.11.

Individualni prodajni coaching za sve polaznike


Datumi održavanja: po dogovoru

O radionici

Ovaj praktični trening bavi se novim trendovima u prodaji, zakonitostima koje vrijede u o odnosima između kupaca i prodavača te komunikacijskim i prodajnim tehnikama. Nastao je na bazi 25+ godina prodajnog iskustva našeg trenera, a prilagođen je regionalnoj komunikacijskoj i poslovnoj kulturi. Ovaj trening pomogao je stotinama profesionalaca da pronađu nađu svoj put do kupaca i prodaje.

Što ćete naučiti
  • Kako suvereno voditi komunikaciju s kupcem od trenutka upoznavanja do zaključivanja prodaje,
  • Kako kod kupca stvoriti osjećaj povjerenja u proizvod/uslugu, prodavača i tvrtku,
  • Kako steći kompetenciju i status prodajnoj eksperta,
  • Kako ispravno prezentirati i zaključiti posao,
  • Kako postići da nam se kupci vraćaju.
Kome je radionica namijenjena
  • Prodavačima,
  • Voditeljima prodajnih timova,
  • Voditeljima ključnih kupaca,
  • Voditeljima i direktorima u prodajnim organizacijama,
  • Svima koji komuniciraju s eksternim ili internim klijentima.
Što ćete još dobiti
  • Kompetentnog i certificiranog voditelja (trenera),
  • Strukturirani pristup temi i rad u malim trening skupinama,
  • Organizirani izravni kontakt s trenerom do 60 dana od dana radionice za pitanja i pomoć oko implementacije treninga,
  • Certifikat/uvjerenje o uspješno završenoj edukaciji,
  • Tiskanu skriptu za praćenje treninga,
  • Materijal za dodatni rad u digitalnom obliku,
  • Ručak,
  • Osvježenje i tople napitke u pauzama,

Metode rada
  • Interaktivna radionica i diskusija,
  • Praktične vježbe,
  • Igranje prodajnih uloga,
  • Edukativni filmski sadržaji.
Nakon završetka radionice

Polaznici će steći i unaprijediti znanja i vještine potrebne za samostalnu pripremu i izvođenje prodajnih aktivnosti od faze pripreme prodaje do faze zaključivanja prodaje i poslijeprodajnih aktivnosti.

Cijene i popusti
  • Snižena cijena kotizacije za rane prijave 7 ili više dana do datuma radionice iznosi 2.580 kn.
  • Redovna cijena kotizacije je 2.880 kn za uplate 6 i manje dana do datuma radionice.
  • Za prijave 2 polaznika iz iste tvrtke odobrava se dodatni popust od 10%
  • Za prijave 3 polaznika iz iste tvrtke odobrava se dodatni popust od 15%
  • Popust 1+1=100: Svakom polazniku koji prijavi još jednog polaznika iz druge tvrtke odobrit će se dodatni popust od 100 kn po radionici.
  • Nezaposleni i studenti ostvaruju pravo na popust od 25%

Napomene:

  • Organizacijama u sustavu PDV-a isti se obračunava na cijenu.
  • Svi radionice je moguće prilagoditi potrebama klijenta i isporučiti u inhouse izvedbi.
  • Dodatne informacije na 01/3873-088 ili info@bestpractice.hr 

 

Lokacija i detalji
  • Strojarska 24, edukacijski centar Trinom od 9:00 do 16:00 (karta).
  • Za sve koji dolaze automobilom osigurali smo cjelodnevni parking po cijeni od 10 kn.

Cijena
2.580kn

Što možete očekivati?

  • Nesebičan prijenos znanja, vještina i iskustva od strane voditelja na polaznike.
  • Pedagoški pristup i ekspertno vođenje radionice. 
  • Maksimalnu posvećenost i prilagođenost svakom polazniku i njegovim poslovnim situacijama. 
  • Rad u malim trening skupinama.
  • Visoku profesionalnost i poslovnost u organizaciji i komunikaciji s polaznicima.

• Udobne i moderne učionice na odličnim lokacijama.
• Produktivnu, ali opuštenu i zabavnu radnu atmosferu.
• Kvalitetne radne materijale i alate za naknadni rad.
• Organiziranu pomoć polaznicima u implementaciji sadržaja.
• Odgovor trenera na svako pitanje.

  • Dobru hranu, dobru kavu i osvježenje u pauzama:)
  • Networking s kolegama iz struke.
  • Kvalitetan follow up nakon radionica.
  • Besplatan WI-fi.
  • Parking na lokaciji na dan radionice po cijeni 10kn/dan.

Što ćete još dobiti

Kompetentnog i certificiranog trenera
Tiskanu skriptu za praćenje treninga
Materijal za dodatni rad u digitalnom obliku
Osvježenje i tople napitke u pauzama
Strukturirani pristup temi i rad u malim trening skupinama
Certifikat / uvjerenje o uspješno završenoj edukaciji
Ručak
Organizirani izravni kontakt s trenerom do 60 dana za pitanja i pomoć oko implementacije treninga

Trener

Petar Majstrović

Mr.sc. Petar Majstrović je profesionalni konzultant, predavač i autor. Osnivač je i direktor trenersko-konzultantske organizacije Best Practice specijalizirane za poslovni trening i savjetovanje u poslovanju i upravljanju


Što polaznici kažu o edukaciji

Ante Krpan - Head of sales, Adriatic Region, Mobile technology dept. at Logista d.o.o.

Naučite i usavršite

Još uvijek niste sigurni je li ova radionica najbolji izbor za Vas? Slobodno nas nazovite na 01/3873-088 za dodatne informacije.

15
godina
s Vama

Lider u kvaliteti poslovnih edukacija
Best Practice je trenersko-konzultantska organizacija specijalizirana za razvoj kompetencija zaposlenika. Pomažemo organizacijama da prodaju i komuniciraju bolje, upravljaju lakše i vode svoje ljude na bolji način.
Kvaliteta nema alternativu stoga u svaki projekt ulažemo više energije, a isporučujemo veću vrijednost od uobičajene. Ponosimo se listom klijenta od gotovo 500 tvrtki od kojih su mnoge lideri u svojim industrijama. Hvala Vam na povjerenju i vidimo se na radionicama.

459

Klijenata u 9 zemalja

3266

održanih radionica

18850

zadovoljnih polaznika

O tvrtki:
Idealan otok d.o.o.
Sjedište: Vrbje 1 a, 10000 Zagreb, HR
OIB: 21270362152 (HR21270362152)

Pravni podaci:
Račun kod Erste&Steiermärkische Bank d.d
IBAN: HR282402006-1100546101
SWIFT: ESBCHR22
Osnovano: 22. studenoga 2004. godine
Temeljni kapital: 20.000,00 kuna
Članovi društva: Petar Majstrović

Kontakti:
Telefon: 013873088
Mobilni: 0913873088
E-mail: info@bestpractice.hr

Share This
×

Edukacije u košarici

 

Ukupno: 0.00kn

Kreni na plaćanje
Pogledaj košaricu Obriši sve