Kako povećati prodaju korištenjem besplatnih internet marketinških alata

Ako niste "internet tip" vjerojatno ne znate koliko besplatnih mogućnosti imate za prezentaciju svoje tvrtke, proizvoda ili projekta. Na ovoj radionice ćete saznati tko su ti alati i kako se koriste za razvoj businessa. Jednom kada osjetite koristi koje Vam prožaju više nećete moći bez njih, dapače, htjet ćete intenzivirati njihovo korištenje

O treningu

Ova radionica daje odgovore na ova uvijek aktualna pitanja:

  • “Vide” li Vas na internetu potencijalni kupci?
  • Je li Vam promakla potentna tržišna niša?
  • Gdje Vam je trenutno najveći tržišni potencijal?
  • Kako besplatno povećati vidljivost tvrtke na Google-u?
  • Kako se pojaviti se na Google mapi?
  • Kako se besplatno prezentirati ciljanoj publici?
  • Kako se pojaviti na Google tražilici ispred konkurencije?
  • Kako znati ima li smisla, kada, i u koju državu izvoziti?

Ako Vam teme zanimljive ovu radionicu ne smijete propustiti. Na njoj ćete steći vještine korištenja besplatnih i svakom dostupnih online marketinških alata koje će Vam pomoći da unaprijedite svoje poslovanje bez većih ulaganja.

Cilj treninga

Upoznati polaznike s različitim web alatima i načinima njihovog korištenja u cilju privlačenja novih kupaca i povećanja vidljivosti na internetu. Radionica je strukturirana na način da polaznici dobiju maksimalno praktično znanje koje mogu staviti staviti u funkciju povećanja prihoda odmah nakon radionice.

Kome je trening namijenjen
  • Svima koji žele unaprijediti svoje poslovanje i povećati prihode korištenjem besplatnih internet marketing alata.
Teme treninga
  • Kako najbolje iskoristiti internet marketing u svom poslovanju,
  • Organizacija internet marketing aktivnosti u tvrtki,
  • Kako saznati da li je moja web-stranica dobra
  • Kako u kratkom vremenu definirati plan, proračun i procijeniti mogući povrat ulaganja (ROI),
  • Koji su besplatni alati dostupni da istražimo tržište u Hrvatskoj ili u bilo kojoj drugoj državi i to za bilo koju vrstu poslovanja,
  • Kako ciljano poslati poruku svom kupcu tj. biti u pravo vrijeme na pravom mjestu,
  • Kako doprijeti do kupca ako nemate proračun kao velika korporacija,
  • Korištenje marketinških kanala koji se bitno razlikuju od tradicionalnih medija,
  • Zajednička vježba – interaktivna izrada jednog cijelog oglasnog modela – od početka do kraja po izboru polaznika,
  • Koji su trendovi razvoja i kako se pripremiti za skoru budućnost koju donose mobilni uređaji,
  • Zaključak.

Za primjenu vještina naučenih na treningu dovoljna su samo osnovna znanja o korištenju računala

Metode rada
  • Interaktivna radionica
  • Pojedinačne i skupne vježbe
Nakon uspješnog završetka treninga
  • Odgovor na svako pitanje,
  • Kontakt s trenerom za pitanja povezana sa sadržajima treninga do 30 dana od datuma radionice.
Napomena

Za naručitelje inhouse izvođenja detaljni sadržaji razrađuju prema situaciji, potrebama i ciljevima klijenta.

Trener na edukaciji:

Miroslav Varga dipl.ing.stroj.

G. Varga je jedan od nekolicine Google AdWords Certified Trainer u Google Adriatics regiji s iskustvom rada na stotinama AdWords kampanja. Certificirani je Google AdWords individual i nositelj je GAIQ certifikata. Apsolvirao je dva poslijediplomska studija i radi kao CRM u tvrtki Escape. Računala i internet fascinirali su ga od kada ih je upoznao. Tu fascinaciju pokušava prenijeti polaznicima, ali ne “geekovski”, već vrlo dinamično, zanimljivo i s umjerenom dozom humora.


Prijavite se za trening

15
godina
s Vama

Lider u kvaliteti poslovnih edukacija
Best Practice je trenersko-konzultantska organizacija specijalizirana za razvoj kompetencija zaposlenika. Pomažemo organizacijama da prodaju i komuniciraju bolje, upravljaju lakše i vode svoje ljude na bolji način.
Kvaliteta nema alternativu stoga u svaki projekt ulažemo više energije, a isporučujemo veću vrijednost od uobičajene. Ponosimo se listom klijenta od gotovo 500 tvrtki od kojih su mnoge lideri u svojim industrijama. Hvala Vam na povjerenju i vidimo se na radionicama.

459

Klijenata u 9 zemalja

3266

održanih radionica

18850

zadovoljnih polaznika

O tvrtki:
Idealan otok d.o.o.
Sjedište: Vrbje 1 a, 10000 Zagreb, HR
OIB: 21270362152 (HR21270362152)

Pravni podaci:
Račun kod Erste&Steiermärkische Bank d.d
IBAN: HR282402006-1100546101
SWIFT: ESBCHR22
Osnovano: 22. studenoga 2004. godine
Temeljni kapital: 20.000,00 kuna
Članovi društva: Petar Majstrović

Kontakti:
Telefon: 013873088
Mobilni: 0913873088
E-mail: info@bestpractice.hr

Share This
×

Edukacije u košarici

 

Ukupno: 0.00kn

Kreni na plaćanje