Nisu skloni ozbiljnom prodajnom planiranju
Ne odriču se svojih kupaca, s kojima i dalje operativno komuniciraju
Često su “superstar” prodavači koji zanemaruju svoj tim
Nedostatak kvalitetnih mehanizama za praćenje i kontrolu prodajnog rada
Izbjegavaju preuzimanje odgovornosti kod važnih odluka
Ne uspijevaju dovesti tim do visoke učinkovitosti
Promjenljive prodajne strategije i ciljevi
Želja da sve rade sami
Obavljanje poslova svojih ljudi
Teško uspostavljanje dobrih odnosa s članovima tima
Nedostatak autoriteta kod starijih i iskusnijih djelatnika
Nedostatak kreativnih ideja
Otpor prema promjenama
Nedovoljno rada na razvoju organizacije
Nezainteresiranost za probleme svojih ljudi
Nedostatak motivacije, uglavnom kritiziraju
Nedovoljan rad na razvoju kompetencija tima
Odsustvo vremena za važne aktivnosti
Favoriziranje određenih članova tima
Neadekvatno davanje povratne informacije (feedback)
Loše podnošenje stresa
Neučinkovito delegiranje
Jesu li u vašem poduzeću prodavači bez voditeljskog iskustva unaprijeđeni na pozicije voditelja bez da su prošli odgovarajuću edukaciju. Uloga voditelja puno je kompleksnija od uloge prodavača i zahtijeva nova interpersonalna, menadžerska, liderska i druga znanja i vještine. Nisu rijetke situacije da zbog nedostatka ovih kompetencija novi voditelji ustvari ne vode tim nego nastavljaju raditi ono što su radili nekad. Na taj način dobri prodavači postaju loši rukovoditelji, a da toga nisu ni svjesni, a njihovi ljudi se “snalaze” sami i stagniraju bez adekvatnog vodstva. Posljedice mogu biti neugodne, od različitih operativnih problema, izostanka rezultata do erozije prodajnog tima.