Sve prodajne organizacije su posebne i specifične, no mnoge muče slični problemi u prodaji. Neki od najčešćih izazova su:
Neodgovarajući angažman pojedinaca ili timova
Nedostatak motivacije, stava i samopouzdanja u prodaji
Nedostatak vještina u stvaranju dobrih osobnih odnosa s kupcima
Nepoznavanje poslovnog bon-tona
Nedovoljno profesionalna pisana i telefonska komunikacija
Nesigurnost u komunikaciji s kupcima
Nepoznavanje kupovnih i prodajnih procesa
Nedostatak tehnika i kreativnosti u otkrivanju potreba kupaca
Neuvjerljivo i neorganizirano prodajno prezentiranje
Nesnalaženje u rješavanju prigovora kupaca
Nepoznavanje pregovaračkih tehnika i procesa
Nepoznavanje tehnika zaključivanja prodaje
Nedostatak kreativnosti i inicijative u up-sellingu i cross-sellingu
Neadekvatan poslijeprodajni rad
Neorganiziranost prodajnih aktivnosti i loše postavljeni prioriteti
Loša suradnja u prodajnim timovima
Nekvalitetan prijenos prodajnih kompetencija sa “starijih” na “mlađe” članove tima
Loši odnosi između menadžmenta i prodavača
Neadekvatno vođenje prodajnih timova
Ukoliko Vam ovi problemi zvuče poznato, znajte da rješenje postoji. Tijekom godina razvili smo niz prodajno-komunikacijskih treninga kojima smo pomogli stotinama prodavača i organizacija da pronađu svoj vlastiti prodajni put.