Mailchimp: šaljite najbolje newslettere ONLINE

👩‍👩‍👦‍👦 Cjelodnevna ONLINE edukacija uz vodstvo Maria Pintara, jednog od najboljih regionalnih Mailchimp stručnjaka!

🧑‍💻 8 šk. sati gradiva, 12 mj. pristup online edukaciji!

 

Newsletter je najučinkovitiji besplatan način komunikacije s kupcima. Oni koji ga znaju pravilno koristiti u stalnom su informativno-edukativno-prodajnom kontaktu sa svojim kupcima pa se potrebe za plaćenim marketingom smanjuju. Dobro upravljanje newsletter kampanjama može značajno utjecati na povećanje prodaje, a istovremeno snižava troškove plaćenog oglašavanja.

Online
Dostupno uvijek
Online
Dostupno uvijek
Online
Dostupno uvijek

🧑‍💻 Postanite majstor e-mail marketinga za Mailchimp. Naučite kreirati, slati i analizirati Mailchimp newsletter kampanje. Program je dostupan odmah po prijavi.
O radionici

Newletter je kao izlog trgovine! Ako je lijep, dobro organiziran i pregledan kupac će ući. Ako nije, kupac odlazi, a pokušaj prodaje propada!

Mailchimp je poznat kao jedan od najpopularnijih i najboljih newsletter alata, a potpuno je besplatan za baze do 2000 kupaca. Njegova kvaliteta je postala benchmark za ocjenu drugih sličnih alata, a korisnici ga najviše vole jer ima:

  • Odličan doseg do kupaca,
  • Veliki broj unaprijed pripremljenih template-ova za mnoge namjene i industrije,
  • Jednostavno i pregledno sučelje,
  • “Drag and drop” mogućnosti dizajniranja i personalizaciju poruka,
  • Segmentaciju kupaca
  • Odličnu integraciju s društvenim mrežama,
  • Odlične izvještaje,
  • Automatizirane funkcije slanja koje štede vrijeme,
  • Mnoge inovativne i napredne funkcije za bolje rezultate.
Što ćete naučiti

Cilj ovog praktičnog treninga je uvježbati polaznike za samostalno kreiranje i slanje newslettera te praćenje učinka Mailchimp kampanja. Prenijet ćemo Vam praktična iskustva i male tajne marketinškog zanata koje su rezultat iskustva dugogodišnjeg rada našeg trenera. Radimo na računalima, na pravim kampanjama, gdje ćete “klik po klik” naučiti ovaj posao za samo jedan dan.

Kome je radionica namijenjena
  • Zaposlenicima u prodaji i marketingu,
  • Voditeljima i direktorima prodaje i marketinga,
  • Vlasnicima manjih i srednjih poduzeća i obrta,
  • Svima koji žele bolji poslovni rezultat kroz bolje povezivanje sa svojim klijentima, korisnicima, kupcima.
  • Studentima, poglavito ekonomije, smjer marketing.

Za praćenje i primjenu vještina naučenih na treningu dovoljno je bazično poznavanje rada na računalu.

Teme radionice
  • Registracija i aktivacija korisničkog računa,
  • Kad koristiti besplatne, a kad plaćene verzije Mailchimp-a – prednosti i nedostaci,
  • Pregled korisničkog računa i njegove postavke,
  • Dodavanje novih korisnika i njihovih uloga,
  • “Čišćenje” liste od neaktivnih korisnika
  • Verifikacija domene unutar MailChimpa,
  • Povezivanje MailChimpa s Facebook stranicom, Twitterom i Google Analyticsom,
  • Izrada liste pretplatnika,
  • Višestruke liste,
  • Uređivanje obrasca za prijavu na newsletter,
  • Dodavanje polja u bazu pretplatnika (datum rođenja, spol, lokacija,…)
  • Importiranje baze pretplatnika ili dodavanje korisnika ručno,
  • Segmentacija korisnika – primjeri segmentacija
  • Vrste email kampanja u MailChimpu,
  • Izrada template-a newslettera,
  • Kreiranje newsletter-a sa svim osnovnim elementima,
  • Upotreba online alata za traženje i pripremu grafičkih vizuala za newsletter,
  • Upotreba što boljeg CTA (Call To Action) gumba ili linka,
  • A/B test kampanja – testiranje naslova, sadržaja, imena pošiljatelja i vremena,
  • Odabir dobrog naslova email newslettera,
  • Personalizacija korisnika u mailu,
  • Time-ing slanja newslettera,
  • Slanje,
  • Praćenje statistike-kako pratiti izvještaje?
  • Email automatizacija-izrada “welcome emaila” nakon prijave na newsletter,
  • Automatizacije slanja po različiti kriterijima.
  • Slanje Follow-up newsletter-a,
  • Analiza poslanog newsletter-a,
  • Praćenje email marketing kampanje preko mobilnih telefona,
  • Analiza izrađenih newsletter-a,
  • Bonus-odgovor na svako pitanje.

Metode rada
  • Interaktivna radionica uz PPT prezentaciju,
  • Vježbe
  • Izrada i analiza email newslettera

 

Nakon završetka radionice

Polaznici će naučiti kako samostalno osmišljavati, operativno izrađivati i slati profesionalne newslettere te kroz izvješća i statistike pratiti njihovu učinkovitost.

Lokacija i detalji

ONLINE: bilo kad, bilo gdje, sa svih uređaja uz trajan pristup 24/7 sa svih uređaja.

Cijena
Trenutno sniženo za rane prijave na 198€. Redovna cijena 220€ .

Što možete očekivati?

  • Profesionalno organizirane, pegagoški strukturirane i potpuno primjenjive sadržaje edukacije,
  • Ekspertno vođenje programa od strane certificiranog i iskusnog trenera,
  • Praktični rad, click by click, na primjerima stvarnih newsletter kampanja.

  • 8 nastavnih sati vrhunski produciranih audio i video sadržaja gdje pratite workshop iz pesperktive fizički prisutnih polaznika, ali s uvidom u desktop predavača i Mailchimp sučelje,
  • Pristup  video sadržajima na rok od 100 dana te mogućnost rada u željenom tempu. Učite kad i koliko Vam odgovara,
  • Skriptu/prezentaciju u PDF formatu.

  • Kvalitetan follow up nakon radionica,
  • Otvoren kontakt s konzultantom: postavite pitanja prije ili poslije te zatražite savjet konzultanta do 60 dana nakon radionice,
  • Otvorena baza znanja: pitanja svih polaznika i odgovori konzultanta bit će dostupni svim polaznicima u primjenu GDP regulative.
  • Certifikat o uspješno završenoj edukaciji.

Što ćete još dobiti

Kompetentnog i certificiranog trenera
Tiskanu skriptu za praćenje treninga
Materijal za dodatni rad u digitalnom obliku
Osvježenje i tople napitke u pauzama
Strukturirani pristup temi i rad u malim trening skupinama
Certifikat / uvjerenje o uspješno završenoj edukaciji
Ručak
Organizirani izravni kontakt s trenerom do 60 dana za pitanja i pomoć oko implementacije treninga

Trener

Mario Pintar

Mario Pintar je marketing manager u Micro-Linku. Svoje Internet putovanje započeo je prije više od 30 godina. Iskustvo u području marketinga, web dizajna, digitalnog marketinga i web tehnologija dodatno gradi kao glavni i odgovorni urednik web stranica Podravke te kao direktor/voditelj marketinga u tvrtkama Segrad, Avalon, Hangar 18, Pro-Ping i Micro-Link. U Podravki sudjeluje u izradi jednog od prvih newslettera na ovim prostorima.

U svojoj karijeri radio je na više od 150 web projekata. Zanimaju ga nove tehnologije, marketing, društvene mreže, online alati i sport. Više od 10 godina piše blog članke i vodi predavanja iz područja marketinga.

 


Što polaznici kažu o edukaciji

Zanimaju Vas i ostale edukacije iz područja digitalnog marketinga? Kliknite na kalendar radionica i pronađite omiljenu edukaciju.

15
godina
s Vama

Lider u kvaliteti poslovnih edukacija
Best Practice je trenersko-konzultantska organizacija specijalizirana za razvoj kompetencija zaposlenika. Pomažemo organizacijama da prodaju i komuniciraju bolje, upravljaju lakše i vode svoje ljude na bolji način.
Kvaliteta nema alternativu stoga u svaki projekt ulažemo više energije, a isporučujemo veću vrijednost od uobičajene. Ponosimo se listom klijenta od gotovo 500 tvrtki od kojih su mnoge lideri u svojim industrijama. Hvala Vam na povjerenju i vidimo se na radionicama.

459

Klijenata u 9 zemalja

3266

održanih radionica

18850

zadovoljnih polaznika

O tvrtki:
IDEALAN OTOK, vl. Petar Majstrović
Sjedište: PALINOVEČKA 19 C, 10000 Zagreb, HR
OIB: 16733450514 (HR16733450514)

Pravni podaci:
Račun kod Erste&Steiermärkische Bank d.d
IBAN: HR1024020061140366283
SWIFT: ESBCHR22
Članovi društva: Petar Majstrović

Kontakti:
Telefon: 013873088
Mobilni: 0913873088
E-mail: [email protected]

Share This
×

Edukacije u košarici

 
Sve ukupno: 0,00  (0,00 Kn)
Kreni na plaćanje
Pogledaj košaricu Obriši stavke