Rijetka su poduzeća koja ne osjećaju efekte teške ekonomske krize koja hara u lokalnom okruženju. Gotovo sve industrijske grane bilježe značajan pad poslovne aktivnosti. Često nemamo utjecaj na “eroziju” kupaca” i poslova pa je realizacija plana prodaje postala pravi izazov. Kraj teških vremena za prodaju ne očekuje se tako skoro, točnije rečeno, najteže razdoblje tek dolazi.
Bez učinkovitog i dobro organiziranog rada na širenju mreže kupaca teško se može zamisliti opstanak, a kamoli rast poslovanja. Direktori prodajnih odjela često znaju reći da u svojim timovima imaju previše prodavača koji su skloniji “čuvanju kuće” tj. održavanju poslovanja s postojećim kupcima, a premalo proaktivnih prodavača “lovaca” koji znaju samostalno stvoriti i realizirati prodajne prilike. Danas su “lovci” su važniji nego ikad. Ako ih Vaša organizacija ima, može se reći da je u prednosti, međutim ipak je potrebno “zagrebati” dublje i saznati više o tome, na koji način rade i jesu li učinkoviti koliko zaista mogu biti.
Iskustvo nam govori da se nedostatak rezultata u prodaji najčešće pokušava nadoknaditi povećanjem količine prodajnih aktivnosti. Prodavači rade još više poziva, sastanaka, ponuda itd. i pokušavaju iskoristi svaku priliku. Ako ih pitate da se odluče za jednu od dvije prodajne prilike većina će reći: “Zašto ne bi pokušali obadvije!” Prodavačima je to u krvi i tu ne vide ništa sporno. Međutim, je li to pravi put? Najveći eksperti korporativne prodaje kažu: “Ako pokušavaš uloviti dva zeca istovremeno, vjerojatno će oba pobjeći.” Resursi su uvijek ograničeni, a izgubljeno vrijeme se ne može vratiti. Vrijeme je da se ponovo zapitamo kako i na koga trošimo svoje ograničene resurse.
Prosječno kompetentan prodavač može postati vrlo dobar “prodavač lovac”, ako mu se osigura kvalitetna prodajna obuka i podrška. Kako se
Razviti vještine proaktivne prodaje u segmentu B2B te znanja o pravilnom korištenju resursa u prodaji.
Prodavačima, voditeljima i direktorima prodajnih odjela, vlasnicima privatnih poduzeća, free lancer-ima i poduzetnicima.
Polaznici će biti obučeni za samostalno uočavanje, segmentiranje i osvajanje novih kupaca na tržištu.
Detaljne sadržaje i strukturu dostavljamao na upit, a ovise o situaciji i ciljevima klijenta.
Mr.sc. Petar Majstrović je konzultant, predavač i autor. Osnivač je i direktor trenersko-konzultantske organizacije Best Practice specijalizirane za poslovni trening i savjetovanje u poslovanju i upravljanju. Bavi se marketingom, prodajno komunikacijskim vještinama, managementom i leadershipom.
15
godina
s Vama
održanih radionica
zadovoljnih polaznika
O tvrtki:
IDEALAN OTOK, vl. Petar Majstrović
Sjedište: PALINOVEČKA 19 C, 10000 Zagreb, HR
OIB: 16733450514 (HR16733450514)
Pravni podaci:
Račun kod Erste&Steiermärkische Bank d.d
IBAN: HR1024020061140366283
SWIFT: ESBCHR22
Članovi društva: Petar Majstrović
Kontakti:
Telefon: 013873088
Mobilni: 0913873088
E-mail: [email protected]