Želite li da Vaš business izgleda profesionalno na društvenim mrežama i da od FB-a dobijete što više bez plaćanja oglasa?
Ako je odgovor potvrdan ova radionica je za Vas. Radimo u malim skupinama uz vodstvo eksperta struke
Otvorili ste Facebook page svoje tvrtke kako bi se promovirali i prodavali više. Zatim se zatražili od Facebook prijatelja da vas “lajkaju”, napisali prve postove i podijelili linkove na svoje proizvode. Tu i tamo objavili ste vijest ili akciju i onda je stranica lagano zamrla. Ustvari, niti nemate neku “genijalnu” ideju o tome kako napraviti interakciju s kupcima niti plan što bi trebali objavljivati. Možda ste i bili na nekim predavanjima ili čitali malo o Facebook marketingu, ali i dalje Vam nedostaje ideja i vještina da bi stranicu učinili “živom” i zanimljivom.
Istovremeno, ne želite ovaj posao dati agenciji, jer oni ne poznaju vaše poslovanje tako dobro kao Vi, niti će se potpuno posveti vašem uspjehu kao Vi. I na kraju, želite brzi pomak u rezultatima, a nemate vremena za stihijsko učenje i istraživanje interneta kako bi shvatili algoritam kompleksnog Facebooka.
Vrijeme je da u punom kapacitetu počnete koristiti sve besplatne mogućnosti najpoznatije društvene mreže što Vam omogućuje ova radionica.
Ako ste slični prosječnom vlasniku FB stranice Vaše iskustvo s Facebook-om može biti slično ovom. Otvorili ste stranicu kako bi prodavali više, ali nije se dogodili ništa bitno. Zatražili ste od poznatih da Vam daju “like”, a nakon toga broj page like-ova gotovo da se i nije mijenjao. Na stranici nema previše interakcija ni događanja, osim što tu i tamo objavite neku vijest ili akciju. Ustvari, niti nemate neku “genijalnu” ideju o tome kako napraviti interakciju s kupcima i što bi ustvari trebalo objavljivati. Možda i bili na nekim predavanjima ili čitali malo o Facebook marketingu, ali i dalje Vam nedostaje vještina da bi okrenuli trend. S druge strane ne želite ovaj posao dati agenciji jer nitko ne poznaje Vaše poslovanje tako dobro, niti će se potpuno posveti tom poslu kao Vi. Također, želite brzi pomak u rezultatima, a nemate vremena za stihijsko istraživanje blogova kako bi shvatili algoritam kompleksnog Facebook-a.
Na ovoj radionici naučit ćete postaviti solidne temelje svoje Facebook prodajne platforme kako bi maksimizirali svoj organski doseg i bez plaćanja Facebook kampanja dobili mogući maksimum. Vrijeme je da u punom kapacitetu počnete koristiti sve besplatne mogućnosti najpoznatije društvene mreže.
Polaznici će znati kako napraviti profesionalno strukturiran Facebook page, kako osmisliti strategiju i ciljeve pagea, kako planirati, pisati i objavljivati zanimljive sadržaje, birati i obrađivati vizuale, te kako komunicirati sa followerima.
Istaknute cijene vrijede za:
Istaknute cijene uvećane za PDV vrijede za:
Ivona Ivanković je Account Managerica u digitalnoj agenciji Jasno&Glasno. Magistra je novinarstva Fakulteta političkih znanosti u Zagrebu, specijalizirana za odnose s javnošću, a digitalnim marketingom i content managementom bavi se od 2015. godine. Svoje iskustvo gradila je kroz rad s klijentima nacionalnog i internacionalnog dosega.
Ako niste sigurni je li ova radionica najbolji izbor za Vas slobodno nazovite našeg konzultanta na 01/3873-088 za dodatne informacije.
15
godina
s Vama
održanih radionica
zadovoljnih polaznika
O tvrtki:
IDEALAN OTOK, vl. Petar Majstrović
Sjedište: PALINOVEČKA 19 C, 10000 Zagreb, HR
OIB: 16733450514 (HR16733450514)
Pravni podaci:
Račun kod Erste&Steiermärkische Bank d.d
IBAN: HR1024020061140366283
SWIFT: ESBCHR22
Članovi društva: Petar Majstrović
Kontakti:
Telefon: 013873088
Mobilni: 0913873088
E-mail: [email protected]
Ivona Ivanković je Account Managerica u digitalnoj agenciji Jasno&Glasno. Magistra je novinarstva Fakulteta političkih znanosti u Zagrebu, specijalizirana za odnose s javnošću, a digitalnim marketingom i content managementom bavi se od 2015. godine. Svoje iskustvo gradila je kroz rad s klijentima nacionalnog i internacionalnog dosega.
U Jasno&Glasno, Ivona upravlja cjelokupnim nastupom klijenata na društvenim mrežama, na webu, sudjeluje u izradi strategija te Facebook i Google oglašavanju. Spajanjem kreativnosti i produkcije contenta, pronalazi nove načine za povećavanje organskog dosega stranica preko 300 posto. Ivona se bavi i produkcijom blogova za
klijente te uvijek razmišlja u smjeru unapređenja poslovanja.
Klijenti: Turistički klaster Colours of Istria, Valamar, SAP, Nacionalni park Krka, ACI, Hrvatski telekom, PBZ, Diners, B.net, Vipnet, HEP Opskrba, UNICEF, Nestle Adriatic, Jadran galenski laboratorij (JGL), Rockwool Hrvatska, HBO Adria, Hrvatska turistička zajednica, Agencija za mobilnost i programe EU, Wienerberger, Tvrđave kulture Šibenik, Bontech, RBA banka, Nokia Networks, TZ grada Karlovca, Poduzetnički inkubator Šibenik, Point Shopping Centar, Roses Outlet i mnogi drugi.