Radionice za početnike i napredne korisnike Google Analyticsa
Rad u malim skupinama do 10 polaznika uz vođenje eksperta struke
U modernom poslovnom odlučivanju ostaje sve manje mjesta za intuiciju, a najbolje organizacije daju prednost egzaktnim podatcima. Stoga, naučite čitati, obrađivati i koristiti Google Analytics podatke, kako bi Vaše strategije i operativne odluke bile što točnije!
Google Analytics edukacije sastoje se od osnovnog i naprednog stupnja. Programi funkcioniraju samostalno i održavaju se u dva odvojena dana, a prijaviti se možete za bilo koji. Ako niste bili na ozbiljnim radionicama analitike mi Vam preporučujemo pohađanje oba stupnja. Edukacije se održavaju kontinuirano 6-8 puta godišnje, a nakon pohađanja osnovnog sami birate datum naprednog prema Vašim mogućnostima ili tempu učenja. Datumi svih radionica nalaze se u našem kalendaru radionica.
Kad biste imali odgovore na ova pitanja mogli bi donositi bolje odluke i ostvariti značajnu financijsku korist za svoju tvrtku. Međutim, to je samo početak. Zapravo je fascinantno koliko nam analitičkih i razvojnih mogućnosti nudi Google Analitycs i to potpuno besplatno, a nažalost, značajan broj poduzetnika još uvijek ga ne koristi.
Za potpuni pregled mogućnosti i stjecanje cjelovitih analitičkih vještina preporučujemo ovaj praktični trening.
Napomene:
Robert je stručnjak za Google Analytics s više od 20 godina iskustva u poslovanju koje je povezano s internetom i web stranicama. Jedan je od “onih” analitičara koji u samo 5 minuta mogu od podataka i brojeva koji prosječnom promatraču ne govore ništa, izvući niz korisnih zaključaka i prijedloga za unaprjeđenje poslovanja.
15
godina
s Vama
održanih radionica
zadovoljnih polaznika
O tvrtki:
IDEALAN OTOK, vl. Petar Majstrović
Sjedište: PALINOVEČKA 19 C, 10000 Zagreb, HR
OIB: 16733450514 (HR16733450514)
Pravni podaci:
Račun kod Erste&Steiermärkische Bank d.d
IBAN: HR1024020061140366283
SWIFT: ESBCHR22
Članovi društva: Petar Majstrović
Kontakti:
Telefon: 013873088
Mobilni: 0913873088
E-mail: [email protected]
Robert je stručnjak za Google Analytics s više od 20 godina iskustva u poslovanju koje je povezano s internetom i web stranicama. Jedan je od “onih” analitičara koji u samo 5 minuta mogu od podataka i brojeva koji prosječnom promatraču ne govore ništa, izvući niz korisnih zaključaka i prijedloga za unaprjeđenje poslovanja.
Studirao je psihologiju pa sve voli analizirati, a najčešće uspješnost kreiranih i objavljenih sadržaja, njihov utjecaj na kupce, zaposlenike i ostale dionike poslovnih procesa.
Iskustvo je stjecao u najboljim kompanijama. Radio je kao analitičar u Multilinku, Degordianu, Agrokoru, agenciji Bruketa&Žinić&Grey, a trenutno je direktor digitalne analitike u Pro Media Grupi.
Jedan je od najtraženijih eksperata za analitiku u regiji, čest je predavač na domaćim i međunarodnim radionicama i konferencijama iz područja digitalnog marketinga. Na njegovim radionicama i predavanjima kroz jasne primjere iz prakse naučit ćete kako se ponašaju i što traže posjetitelji Vaših web stranica, te kako te podatke možete iskoristiti za unapređenje svog poslovanja i rast prihoda.