Maloprodaja: Vještina i kultura usluživanja kupaca

Black Friday -50%

Jednodnevni praktični trening za prodavače i voditelje maloprodajnih jedinica.

Uvježbajte prodajno-komunikacijske vještine i poboljšajte financijski rezultat trgovine

Netko je jednom rekao: "Kada je usluga loša, kupci će prije ili poslije otići na drugo mjesto!" Ako želite unaprijediti uslugu, postići da Vam se kupci vraćaju ovo je edukacija za Vas!

Online
Dostupno uvijek

Na ovoj edukaciji otkrit ćete tajne zanata najboljih prodajnih profesionalaca. Naučit ćete voditi strukturirane prodajne razgovore s kupcima i zaključiti prodaju bez forsiranja i tenzije. Primjenom novih prodajno komunikacijskih tehnika, uvjerit ćete se da kupci puno češće prihvaćaju Vaše prijedloge i da se lakše i brže odlučuju za kupnju. Vaše samopouzdanje i motivacija rast će zajedno s prodajnim rezultatom.
Kome je radionica namijenjena
  • Prodavačima u B2C segmentu
  • Rukovoditeljima maloprodajnih poslovnih jedinica
Teme radionice
  • Priprema za uspješnu prodaju
  • Profesionalni prodajni stav
  • Pojavnost prodavača
  • Prvi dojam koji osvaja
  • Pravila verbalne i neverbalne komunikacije
  • Pravila ophođenja kod ulaska kupca u prostor
  • Kako otvoriti komunikaciju i kreirati produktivnu kupovnu atmosferu
  • Ice breaking tehnike
  • Zona ugode ili nelagode za kupca: kako izbjeći nastanak “kupovne tenzije”
  • Kako prolaznika pretvoriti u kupca
  • Korištenje emocija u prodaji
  • Korištenje racionalnih elementa u prodaji
  • Kako otkriti skrivene potrebe i želje kupaca
  • Aktivno slušanje-kako slušati i razumjeti ukupnu kupčevu potrebu
  • “Okidači” u prodaji i kako ih naći
  • Atraktivna prezentacija proizvoda
  • Demonstracija koja se pamti
  • Pozitivni kupovni signali
  • Negativni kupovni signali
  • Probno zaključivanje prodaje
  • Korektne tehnike zaključivanje prodaje
  • Prodaja povezanog proizvoda (Cross selling)
  • Prodaja veće vrijednosti (Up-selling)
  • Praktične vježbe-primjeri dobre prodajne prakse
  • Role plays i simulacije stvarnih prodajnih situacija

 

Metode rada
  • interaktivna radionica
  • audio i video sadržaji
  • praktične vježbe prodajnih situacija
Nakon završetka radionice

Polaznici će steći i unaprijediti znanja, kulturu, tehnike i prodajne komunikacije s ciljem povećanja prodaje i povećanje zadovoljstva kupaca.

Lokacija i detalji
  • Strojarska 24, edukacijski centar Trinom od 9:00 do 15:30 (karta).
  • Za sve koji dolaze automobilom osigurali smo cjelodnevni parking po cijeni od 1,3 €.

Cijena
Redovno 250€/Black Friday 125€

Što možete očekivati?

  • Otvorenu komunikaciju i prijenos znanja, vještina i iskustva od strane voditelja na polaznike.
  • Pedagoški pristup i ekspertno vođenje radionice.
  • Maksimalnu posvećenost i prilagođenost svakom polazniku i njegovim poslovnim situacijama.
  • Rad u malim trening skupinama.
  • Visoku profesionalnost i poslovnost u organizaciji i komunikaciji s polaznicima.

  • Udobne i moderne učionice na odličnim lokacijama.
  • Produktivnu, ali opuštenu i zabavnu radnu atmosferu.
  • Kvalitetne radne materijale i alate za naknadni rad.
  • Organiziranu pomoć polaznicima u implementaciji sadržaja.
  • Odgovor trenera na svako pitanje.

  • Dobru hranu, dobru kavu i osvježenje u pauzama:)
  • Networking s kolegama iz struke.
  • Kvalitetan follow up nakon radionica.
  • Besplatan WI-fi.
  • Parking na lokaciji na dan radionice po cijeni 1,3 €/dan.

Što ćete još dobiti

Kompetentnog i certificiranog trenera
Tiskanu skriptu za praćenje treninga
Materijal za dodatni rad u digitalnom obliku
Osvježenje i tople napitke u pauzama
Strukturirani pristup temi i rad u malim trening skupinama
Certifikat / uvjerenje o uspješno završenoj edukaciji
Ručak
Organizirani izravni kontakt s trenerom do 60 dana za pitanja i pomoć oko implementacije treninga

Trener

Petar Majstrović

Mr.sc. Petar Majstrović je konzultant, predavač i autor. Osnivač je i direktor trenersko-konzultantske organizacije Best Practice specijalizirane za poslovni trening i savjetovanje u poslovanju i upravljanju. Bavi se marketingom, prodajno komunikacijskim vještinama, managementom i leadershipom.


Što polaznici kažu o edukaciji

Ante Krpan - Head of sales, Adriatic Region, Mobile technology dept. at Logista d.o.o.

Još uvijek niste sigurni je li ova radionica najbolji izbor za Vas? Slobodno nas nazovite na 091/3873-088 za dodatne informacije.

15
godina
s Vama

Lider u kvaliteti poslovnih edukacija
Best Practice je trenersko-konzultantska organizacija specijalizirana za razvoj kompetencija zaposlenika. Pomažemo organizacijama da prodaju i komuniciraju bolje, upravljaju lakše i vode svoje ljude na bolji način.
Kvaliteta nema alternativu stoga u svaki projekt ulažemo više energije, a isporučujemo veću vrijednost od uobičajene. Ponosimo se listom klijenta od gotovo 500 tvrtki od kojih su mnoge lideri u svojim industrijama. Hvala Vam na povjerenju i vidimo se na radionicama.

459

Klijenata u 9 zemalja

3266

održanih radionica

18850

zadovoljnih polaznika

O tvrtki:
IDEALAN OTOK, vl. Petar Majstrović
Sjedište: PALINOVEČKA 19 C, 10000 Zagreb, HR
OIB: 16733450514 (HR16733450514)

Pravni podaci:
Račun kod Erste&Steiermärkische Bank d.d
IBAN: HR1024020061140366283
SWIFT: ESBCHR22
Članovi društva: Petar Majstrović

Kontakti:
Telefon: 013873088
Mobilni: 0913873088
E-mail: [email protected]

Share This
×

Edukacije u košarici

 
Sve ukupno: 0,00  (0,00 Kn)
Kreni na plaćanje
Pogledaj košaricu Obriši stavke