Google Analytics™ 4 u Internet Marketingu

Black Friday -30%

Na ovoj edukaciji usvojit ćete cijeli spektar analitičkih vještina, počevši od korištenja osnova analitike pa sve do izrade i tumačenja kompleksnih izvješća. Saznat ćete puno o ponašanju, potrebama i željama svojih kupaca te kako na osnovu takvih informacija optimizirati svoju ponudu i povećati prihode.

Online
Dostupno uvijek

⛔ Nemojte praviti uobičajene greške i oslanjati se na subjektivne procjene o ponašanju, željama i potrebama kupaca! Egzaktni podaci od Vas su udaljeni samo nekoliko klikova! Na ovoj edukaciji naučit ćete ih koristiti u cilju optimizacije ponude i povećanja prodaje👌
Što ćete naučiti

Kao što znate, ozbiljan marketing ne može se raditi bez analitičkih podataka. Svi koji se sustavno bave prodajom i marketingom žele znati:

  • Koja marketinška ulaganja i aktivnosti osiguravaju uspjeh u prodaji i koliki je povrat na ulaganja po kanalima?!
  • Koja su marketinška ulaganja promašaj koji treba izbjegavati?!
  • S kojih portala, platformi ili općenito web stranica kupci dolaze na Vaš web, koje proizvode gledaju i kupuju, koje gledaju, a ne kupuju, kako se kreću po webu i gdje ga napuštaju?
  • Koji Vam je post na društvenim mrežama donio posjete, a koji konverzije?
  • Koji newsletter je donio jako puno otvaranja, a koji jako puno kupovanja?
  • Koji dio teksta na newsletteru je donio konverzije, a koji samo gledanje?
  • Koje bi proizvode kupci u Vašem  web shopu kupci rado kupili, ali ih ipak ne kupuju i zašto?

Bez ovakvih podataka nije moguće kvalitetno upravljati ponudom i cijenama, niti je moguće dobro optimizirati digitalne kampanje. Zanimljivo je da su ovi podatci od Vas udaljeni samo nekoliko klikova i da su potpuno besplatni. Ono što Vi trebate je:

  • Naučiti kako ih pronaći,
  • kako ih protumačiti
  • i kako ih koristiti kod optimizacije ponude s ciljem povećanja prodaje.

Bez obzira jeste li manager, marketinški stručnjak, web programer ili Vas jednostavno zanima više o ovoj temi, ovaj program će Vam osigurati znanje i vještine potrebne za korištenje velike snage ove platforme. Imat ćete mogućnost za donošenje odluka na temelju stvarnih podataka koje na Vašem webu ostavljaju posjetitelji i kupci. Google Analytics™ 4 je novi zamašnjak uspjeha Vaše prodaje stoga ne oklijevajte i prijavite se odmah.

Kome je radionica namijenjena
  • Vlasnicima i direktorima malih i srednjih poduzeća,
  • Business developerima i nalitičarima,
  • Zaposlenicima u marketingu i prodaji koji bi htjeli koristiti digitalne alate za razvoj poslovanja u svojim tvrtkama,
  • Svima koji žele unaprijediti svoj posao i povećati prihode,
  • Svima koji žele saznati više o ponašanju svojih kupaca,
  • Budućim poduzetnicima,
  • Studentima, poglavito ekonomije.

Za kvalitetnije praćenje programa u live izvedbi dobro je imati kreiran račun i login podatke.

Što ćete još dobiti
  • Mogućnost učenja na praktičnim primjerima iz različitih industrija.
  • Podršku predavača nakon radionice
  • Knjigu
  • Prezentaciju
Teme radionice

Uvod u Google Analytics 4

  • Što je Google Analytics?
  • Razlika izmeđe GA-UA i GA4
  • Zašto bih trebao što prije migrirati na G4
  • Osnovna migracija sa GA-UA na GA4

Kako radi Google Analytics?

  • Kako funkcionira Google Analitika?
  • Koncept Eventa u GA
  • Google Tag Manager i GA

Izvještaji – GA4

  • Gdje se što nalazi?
  • Izrada usporedbi
  • Izvješća u stvarnom vremenu (Real time reports)
  • Izvješća “Životnog ciklusa” (Life cycle reports)
  • Izvješća korisnika (User reports)
  • Skup izvješća (Library)
  • Izrada vlastitih izvještaja

Google Analytics ADMIN sučelje

  • Postavke Računa & Imovine
  • Poboljšano mjerenje
  • Povezivanje GA4 na GA-UA
  • Praćenje više domena (Cross Domain Tracking)
  • Prilagođene dimenzije i metrike, Postavke korisnika

Osnovne postavke Google Analytics 4

  • Inicijalno postavljanje Google Analitike – GA4
  • Različiti načini vrednovanja konverzija

Eventi

  • Što su eventi?
  • Event – Upravljanje
  • Event – Izrada prilagođenih Event-a
  • Event – Povezanost sa konverzijama

Konverzije

  • Što su konverzije?
  • Praćenje konverzija

Parametri i dimenzije u GA4

Publike

Google Analytics i eCommerce

Integracija GA4

  • Google Search Console
  • Google Ads integracija
  • Integracija sa Google Tag Managerom
  • Ostale integracije

Tehnike analize puta kupaca

  • Pathing
  • Cohort
  • Segment Overlap
  • Funnels
  • User Lifetime
  • User Explorer

Metode rada
  • Prezentacija i operativni rad na platformi.
  • Primjeri iz različitih industrija
  • Q&A,
  • Rad s polaznicima nakon radionice.

Cijena
Redovno 150€ / Black Friday 105€

Što možete očekivati?

🧑‍💻 Uživajte u maksimalnoj komociji učenja bez ograničenja. Učite kad i koliko možete sa svih uređaja!

🔝 Vođenje od strane istinskog stručnjaka koji živi svoj poziv! 

🆕Up to date sadržaj

📖Kvalitetne radne materijale i alate za pripremu, praćenje edukacije i naknadni rad.

👩‍🎓Diplomu o uspješno završenoj edukaciji izdajemo na Vaš zahtjev. 

🙋‍♀️Odgovor na svako pitanje. Čak i nakon radionice možete postavljati pitanja na koja ćete dobiti pisani odgovor.

🧑‍💻Mogućnost nastavka učenja na našoj e-learning platformi.

 

Što ćete još dobiti

Kompetentnog i certificiranog trenera
Tiskanu skriptu za praćenje treninga
Materijal za dodatni rad u digitalnom obliku
Osvježenje i tople napitke u pauzama
Strukturirani pristup temi i rad u malim trening skupinama
Certifikat / uvjerenje o uspješno završenoj edukaciji
Ručak
Organizirani izravni kontakt s trenerom do 60 dana za pitanja i pomoć oko implementacije treninga

Trener

Tomislav Lukić

Poduzetnik, edukator i stručnjak u polju IT i digitalnog marketinga sa gotovo 5 godina iskustva kao poduzetnik te 4 godine rada u Irskoj, gdje je zanat učio u nekim od najvećih svjetskih kompanija kao što su Amazon, Apple, OpenText i Quest.

Inače magistar ekonomije, smjer Marketing, vlasnik Croator Web Studia, te mentor već 3 godine u programu startUp Inkubatoru Rijeka. U „slobodno vrijeme“ sam član Rotary Kluba Rijeka Novi Val gdje radim na projektima od društvene koristi. Strast mi je edukacija, rad s ljudima, startUp-ovima i poduzetnicima na unaprjeđenju njihovih poslovanja i dostizanja zacrtanih ciljeva.

 

 

 


Što polaznici kažu o edukaciji

🧑‍💻Krenite s učenjem bez ograničenja kad kad i koliko želite!

🆕 Edukacija je usklađena sa svim promjenama na Google Analytics™ 4 platformi!

🙋‍♀️Na online susretima s predavačem pitajte sve što želite!

15
godina
s Vama

Lider u kvaliteti poslovnih edukacija
Best Practice je trenersko-konzultantska organizacija specijalizirana za razvoj kompetencija zaposlenika. Pomažemo organizacijama da prodaju i komuniciraju bolje, upravljaju lakše i vode svoje ljude na bolji način.
Kvaliteta nema alternativu stoga u svaki projekt ulažemo više energije, a isporučujemo veću vrijednost od uobičajene. Ponosimo se listom klijenta od gotovo 500 tvrtki od kojih su mnoge lideri u svojim industrijama. Hvala Vam na povjerenju i vidimo se na radionicama.

459

Klijenata u 9 zemalja

3266

održanih radionica

18850

zadovoljnih polaznika

O tvrtki:
IDEALAN OTOK, vl. Petar Majstrović
Sjedište: PALINOVEČKA 19 C, 10000 Zagreb, HR
OIB: 16733450514 (HR16733450514)

Pravni podaci:
Račun kod Erste&Steiermärkische Bank d.d
IBAN: HR1024020061140366283
SWIFT: ESBCHR22
Članovi društva: Petar Majstrović

Kontakti:
Telefon: 013873088
Mobilni: 0913873088
E-mail: [email protected]

Share This
×

Edukacije u košarici

 
Sve ukupno: 0,00  (0,00 Kn)
Kreni na plaćanje
Pogledaj košaricu Obriši stavke