Inhouse Radionice

Best Practice radionice po mjeri

 

Inhouse radionice namijenjene su organizacijama koje imaju broj zaposlenika dostatan za formiranje trening skupine.

Naša specijalnost su svi oblici prodaje, bilo u osobnom kontaktu, bilo putem digitalnih kanala komunikacije, te prodajni management i leadership.

Područja naše ekspertize podijelili smo u 3 kategorije, a u posljednjih 15 godina održali smo više od 1000 inhouse treninga od kojih su svi bili prilagođeni specifičnim potrebama klijenata i nijedan nije bio isti. Za svaku organizaciju pažljivo se odabiru najprikladniji sadržaji, vježbe i metode izvođenja.

S ciljem što kvalitetnijeg usvajanja vještina često se kombiniraju teme, koriste se različite metode prijenosa znanja kao što su interaktivne radionice, online učenje, coaching i slične metode što je predmet dogovora s klijentom.

U nastavku možete odabrati kategoriju i pogledati sadržaje nekih radionica. Oni Vam mogu poslužiti samo kao ideja jer će se Vaš prilagođeni program ionako pripremiti samo za Vas.

 

Prodaja i komunikacija
Management i Leadership
Internet marketing
Sve inhouse radionice:

Ako niste "internet tip" vjerojatno ne znate koliko besplatnih mogućnosti imate za prezentaciju svoje tvrtke, proizvoda ili projekta. Na ovoj radionice ćete saznati tko su ti alati i ...

Najbolje prodajne rezultate u timu često ima upravo voditelj prodaje, međutim to bi za tvrtku dugoročno mogao biti problem! Pitate se zašto? Posao voditelja prodaje nije primarno da ...

Vodstvo jedan od najinteresantnijih, ali i najzagonetnijih fenomena iz domene organizacijskih i međuljudskih odnosa. Na koji način lideri pokreću i inspiriraju druge? Kako to da su ...

Svi već znaju da promjena nije stvar izbora već nužnost. Da je to istina svjedočimo upravo sada kada su brojne organizacije pa čak i cijele privredne grane na izdisaju. Oni koji se znaju ...

Saznajte nabolji način za povećanje prodajne realizacije i kontrolu prodajnog učinka

Bez obzira jesu li aktivnosti na kojima radimo službeno prozvane projektom ili ne, one i dalje podliježu zakonitostima dobrog projektnog menadžmenta.

Maloprodajne organizacije ulažu značajna sredstva u skupe interijere, opremu, marketing i slično, a nerijetko zaborave na obuku prodajnog osoblja. Na žalost, svi znamo da ponekad u ...

Želite li još jedan alat za bolji komunikacijski rezultat u privatnom i poslovnom okruženju i vještine koje su temelj za razvoj karijere pročitajte tekst do kraja.

Znamo li uspješno prenijeti poruku? Biti jasni, jezgroviti, a opet zanimljivi? Koliko dobro znamo slušati? Kako se nosimo sa neslaganjem, jakim emocijama i adrenalinom koji "divlja" u ...

Svi znamo da vrijeme ide svojim tempom i da se njime ne može upravljati. Međutim znamo da možemo upravljati sobom i svojim aktivnostima u vremenu. Mnogi koji to rade zaista dobro, znaju da ...

Jeste li organizirani, samouvjereni, opušteni i po potrebi duhoviti dok prezentirate? Ako niste znajte Vaš kupac, dobavljač ili netko drugi to vidi i u nekoliko trenutaka zna jeste li u ...

Kompleksni proizvodi prodaju se dužim prodajnim procesima i obično uključuju razgovore, prezentacije i pregovore sa različitim sugovornicima u kupčevoj organizaciji. Prodavač ...

U zadnjih 20 godina bili smo svjedoci nekoliko velikih poremećaja na tržištima. Kriza i recesija u kojoj malo tko kupuje poznata je svima i malo tko nije osjetio njene posljedice. Znate li ...

Bez učinkovitog i dobro organiziranog rada na širenju mreže kupaca teško se može zamisliti opstanak, a kamoli rast poslovanja. Direktori prodajnih odjela često znaju reći da u ...

U pregovorima kupci često koriste krizu i tešku tržišnu situaciju kao sredstvo pritiska na cijene. U toj situaciji povećanih tenzija, bez jačih argumenata, a u želji da održe ...

Uvijek je bolje "dodati" vrijednost nego sniziti cijenu! Ovo je stara prodajna mudrost koja je poznata mnogima, međutim problem nastaje kod primjene. Malo prodavača zna kako kreirati ...

Svjesno ili nesvjesno, dobro ili loše, na poslu ili privatno, pregovaramo gotovo svakodnevno. Onaj tko ne vlada pregovaračkim vještinama češće iz pregovora izlazi kao ...

"Face to face" prodaja oduvijek pruža najveće mogućnosti utjecaja na kupca, ali su troškovi nusporedivo veći i učinak prodavača u jedinici vremena neusporedivo manji. Telefonska ...

15
godina
s Vama

Lider u kvaliteti poslovnih edukacija
Best Practice je trenersko-konzultantska organizacija specijalizirana za razvoj kompetencija zaposlenika. Pomažemo organizacijama da prodaju i komuniciraju bolje, upravljaju lakše i vode svoje ljude na bolji način.
Kvaliteta nema alternativu stoga u svaki projekt ulažemo više energije, a isporučujemo veću vrijednost od uobičajene. Ponosimo se listom klijenta od gotovo 500 tvrtki od kojih su mnoge lideri u svojim industrijama. Hvala Vam na povjerenju i vidimo se na radionicama.

459

Klijenata u 9 zemalja

3266

održanih radionica

18850

zadovoljnih polaznika

O tvrtki:
Idealan otok d.o.o.
Sjedište: Vrbje 1 a, 10000 Zagreb, HR
OIB: 21270362152 (HR21270362152)

Pravni podaci:
Račun kod Erste&Steiermärkische Bank d.d
IBAN: HR282402006-1100546101
SWIFT: ESBCHR22
Osnovano: 22. studenoga 2004. godine
Temeljni kapital: 20.000,00 kuna
Članovi društva: Petar Majstrović

Kontakti:
Telefon: 013873088
Mobilni: 0913873088
E-mail: info@bestpractice.hr

Share This
×

Edukacije u košarici

 

Ukupno: 0.00kn

Kreni na plaćanje
Pogledaj košaricu Obriši sve