Učinkovita telefonska prodaja i podrška

Na ovoj edukaciji naučit ćete komunikacijske procese, principe i tehnike telefonske prodaje i podrške za rad sa ulaznim i izlaznim pozivima. Čut ćete pregršt savjeta i komunikacijskih tips&tricka koji su primjenjivi za sve industrije i koji su "must have" svakog telefonskog prodavača.

O treningu

Najbolji teleprodavači znaju uspostaviti dobar odnos s kupcima, znaju zadobiti povjerenje i biti zanimljivi. Oni poznaju tehnike otkrivanja kupčevih potreba i problema te prikladne metode prezentacije svog proizvoda ili usluge. Pored toga, imaju dobar stav, samopouzdanje i motivaciju što im pomaže da zvuče kompetentno i sigurno. Ovaj trening će Vam pomoći da razvijete ili unaprijedite svoje komunikacijske vještine s ciljem realizacije boljih prodajnih rezultata.

Cilj treninga

Razviti i unaprijediti znanja i vještine telefonske prodajne komunikacije u skladu s najboljom poslovnom praksom.

Kome je trening namijenjen
  • djelatnicima u tele prodaji,
  • djelatnicima u službi podrške prodaji,
  • djelatnicima call centara,
  • voditeljima ključnih kupaca,
  • voditeljima i direktorima prodaje,
  • svim poslovnim ljudima različitih razina u organizaciji koji telefonski komuniciraju s kupcima.
Teme treninga

 

1. Faza pripreme telefonskog razgovora

  • Promjene u ophođenju kupaca prema teleprodavačima i kako prilagoditi prodajni pristup novim okolnostima,
  • Ispravan prodajni stav, proaktivnost i reaktivnost i postavljenje ciljeva,
  • Kako nam pomaže CRM,
  • Proces (koraci u radu) teleprodavača

2. Faza otvaranja prodajnog razgovora

  • Prvi dojam kod telefonske komunikacije-najbolja praksa,
  • Osnove verbalne komunikacije:
    • elementi i tijek dobrog prodajnog razgovora,
    • riječi, fraze i verbalne konstrukcije.
  • Osnove neverbalne komunikacije:
    • tempo govorenja,
    • utjecaj jačine i boje glasa na kupca-prilagodba,
    • tišina kao prodajni saveznik.
  • Najčešće verbalno-vokalne komunikacijske zamke,
  • Small talk i ice breaker tehnike-kada ih koristiti, a kada ne,
  • Tranzicija na poslovni dio razgovora.

3. Faza definiranja kupčevih potreba 

  • Potrebe i problemi kupca i kako ih otkriti,
  • Tehnika postavljanja „pametnih“ pitanja u prodaji,
  • Površinska i dubinska pitanja,
  • Otvorena, zatvorena, usmjeravajuća i alternativna pitanja,
  • Redoslijed pitanja u prodajnom razgovoru-izrada baze pitanja,
  • Aktivno slušanje i razumijevanje sugovornika.

4. Faza predstavljanja usluge/proizvoda/prodajnog rješenja

  • Kreiranje prodajnih argumenata,
  • Prezentacija na temelju ključnih točaka,
  • Boomerang prodajna tehnika

5. Faza zaključivanja call-a ili ugovaranje 

  • Emocionalno i racionalno u procesu kupčevog odlučivanja,
  • Kako prepoznati pozitivne kupovne signale,
  • Kako prepoznati negativne kupovne signale,
  • Probno zaključivanje prodaje,
  • Korektne tehnike zaključivanja prodaje,
  • Up sell principi i tehnike
  • Cross sell principi i tehnike
  • Česte pogreške prodavača u fazi zaključivanja prodaje,

6. Faza poslije prodajnih aktivnosti 

  • Zašto nam trebaju poslijeprodajne aktivnosti,
  • Postupci prodavača nakon uspješne/neuspješne prodaje,
  • Kreativne tehnike za unapređenje prodajnog rezultata.

*Bonus: svaki polaznik će ovisno o načinu prodaje u svojoj industriji dobiti praktične savjete za unapređenje svog osobnog načina rada i osobnog prodajnog rezultata.

Metode rada
  • Interaktivna radionica,
  • Video/audio studije slučajeva,
  • Pojedinačne i skupne vježbe.
Nakon uspješnog završetka treninga

Polaznici će steći i unaprijediti znanja i vještine za samostalnu pripremu i vođenje prodajnih razgovora telefonom te uvježbati prodajne razgovore od faze otvaranja komunikacije do faze poslijeprodajnih aktivnosti.

Trener na edukaciji:

Petar Majstrović

Mr.sc. Petar Majstrović je konzultant, predavač i autor. Osnivač je i direktor trenersko-konzultantske organizacije Best Practice specijalizirane za poslovni trening i savjetovanje u poslovanju i upravljanju. Bavi se marketingom, prodajno komunikacijskim vještinama, managementom i leadershipom.


Prijavite se za trening

15
godina
s Vama

Lider u kvaliteti poslovnih edukacija
Best Practice je trenersko-konzultantska organizacija specijalizirana za razvoj kompetencija zaposlenika. Pomažemo organizacijama da prodaju i komuniciraju bolje, upravljaju lakše i vode svoje ljude na bolji način.
Kvaliteta nema alternativu stoga u svaki projekt ulažemo više energije, a isporučujemo veću vrijednost od uobičajene. Ponosimo se listom klijenta od gotovo 500 tvrtki od kojih su mnoge lideri u svojim industrijama. Hvala Vam na povjerenju i vidimo se na radionicama.

459

Klijenata u 9 zemalja

3266

održanih radionica

18850

zadovoljnih polaznika

O tvrtki:
IDEALAN OTOK, vl. Petar Majstrović
Sjedište: PALINOVEČKA 19 C, 10000 Zagreb, HR
OIB: 16733450514 (HR16733450514)

Pravni podaci:
Račun kod Erste&Steiermärkische Bank d.d
IBAN: HR1024020061140366283
SWIFT: ESBCHR22
Članovi društva: Petar Majstrović

Kontakti:
Telefon: 013873088
Mobilni: 0913873088
E-mail: [email protected]

Share This
×

Edukacije u košarici

 
Sve ukupno: 0,00  (0,00 Kn)
Kreni na plaćanje