Najbolji teleprodavači znaju uspostaviti dobar odnos s kupcima, znaju zadobiti povjerenje i biti zanimljivi. Oni poznaju tehnike otkrivanja kupčevih potreba i problema te prikladne metode prezentacije svog proizvoda ili usluge. Pored toga, imaju dobar stav, samopouzdanje i motivaciju što im pomaže da zvuče kompetentno i sigurno. Ovaj trening će Vam pomoći da razvijete ili unaprijedite svoje komunikacijske vještine s ciljem realizacije boljih prodajnih rezultata.
Razviti i unaprijediti znanja i vještine telefonske prodajne komunikacije u skladu s najboljom poslovnom praksom.
1. Faza pripreme telefonskog razgovora
2. Faza otvaranja prodajnog razgovora
3. Faza definiranja kupčevih potreba
4. Faza predstavljanja usluge/proizvoda/prodajnog rješenja
5. Faza zaključivanja call-a ili ugovaranje
6. Faza poslije prodajnih aktivnosti
*Bonus: svaki polaznik će ovisno o načinu prodaje u svojoj industriji dobiti praktične savjete za unapređenje svog osobnog načina rada i osobnog prodajnog rezultata.
Polaznici će steći i unaprijediti znanja i vještine za samostalnu pripremu i vođenje prodajnih razgovora telefonom te uvježbati prodajne razgovore od faze otvaranja komunikacije do faze poslijeprodajnih aktivnosti.
Mr.sc. Petar Majstrović je konzultant, predavač i autor. Osnivač je i direktor trenersko-konzultantske organizacije Best Practice specijalizirane za poslovni trening i savjetovanje u poslovanju i upravljanju. Bavi se marketingom, prodajno komunikacijskim vještinama, managementom i leadershipom.
15
godina
s Vama
održanih radionica
zadovoljnih polaznika
O tvrtki:
IDEALAN OTOK, vl. Petar Majstrović
Sjedište: PALINOVEČKA 19 C, 10000 Zagreb, HR
OIB: 16733450514 (HR16733450514)
Pravni podaci:
Račun kod Erste&Steiermärkische Bank d.d
IBAN: HR1024020061140366283
SWIFT: ESBCHR22
Članovi društva: Petar Majstrović
Kontakti:
Telefon: 013873088
Mobilni: 0913873088
E-mail: [email protected]