Veliki dio osobnog i poslovnog uspjeha izravno je povezan sa sposobnošću da učinkovito komunicirano s drugima. Komuniciramo gotovo neprekidno, kontinuirano šaljemo i primamo poruke kroz različite komunikacijske kanale. Ipak relativno mali broj ljudi poznaje komunikacijske principe i tehnike te se uglavnom oslanja na "urođeni komunikacijski talent". Ipak, za ostvarivanje dobrog komunikacijskog rezultata samo talent nije dovoljan.
Ova radionica Vam pruža priliku da za samo jedan dan, na strukturiran i organiziran način naučite uvijek aktualne i univerzalne pricipe, pravila i prakse ove važne poslovne vještine.
Radionica je namijenjena profesionalcima iz različitih industrija i hijerarhijskih razina koji bi željeli biti uspješniji u komunikaciji sa svojim kolegama, nadređenima, podređenima i klijentima.
Teme treninga
Što je uspješna poslovna komunikacija
Od čega se sastoji komunikacija
Komunikacijski kanali
Kongruentnost
Kreiranje dobrog 1. dojma
Govor tijela
Poslovni bon-ton
Preporuke za razvoj dobrih osobnih odnosa sa sugovornikom
Povezivanje i kreiranje rapporta
Kreiranje i prijenos poruke
Značajke komunikacijskih stilova
Aktivno slušanje
Uobičajene prepreke u komunikaciji
Šumovi u kanalima i zašto se ne razumijemo
Komunikacija sa ljutim sugovornicima
Kako se nositi sa neslaganjem
Kako dugoročno graditi uspješnu komunikaciju
Akcijski plan za polaznike
Metode rada
Interaktivna radionica
Pojedinačne i skupne vježbe
Napomena
Sadržaji su okvirni. Detaljni sadržaji razrađuju prema situaciji i ciljevima klijenta.
Mr.sc. Petar Majstrović je konzultant, predavač i autor. Osnivač je i direktor trenersko-konzultantske organizacije Best Practice specijalizirane za poslovni trening i savjetovanje u poslovanju i upravljanju. Bavi se marketingom, prodajno komunikacijskim vještinama, managementom i leadershipom.
Best Practice je trenersko-konzultantska organizacija specijalizirana za razvoj kompetencija zaposlenika. Pomažemo organizacijama da prodaju i komuniciraju bolje, upravljaju lakše i vode svoje ljude na bolji način.
Kvaliteta nema alternativu stoga u svaki projekt ulažemo više energije, a isporučujemo veću vrijednost od uobičajene. Ponosimo se listom klijenta od gotovo 500 tvrtki od kojih su mnoge lideri u svojim industrijama. Hvala Vam na povjerenju i vidimo se na radionicama.
459
Klijenata u 9 zemalja
3266
održanih radionica
18850
zadovoljnih polaznika
O tvrtki: IDEALAN OTOK, vl. Petar Majstrović Sjedište: PALINOVEČKA 19 C, 10000 Zagreb, HR OIB: 16733450514 (HR16733450514)
Pravni podaci: Račun kod Erste&Steiermärkische Bank d.d IBAN: HR1024020061140366283 SWIFT: ESBCHR22 Članovi društva: Petar Majstrović
Mr.sc. Petar Majstrović je konzultant, predavač i autor. Osnivač je i direktor trenersko-konzultantske organizacije Best Practice specijalizirane za poslovni trening i savjetovanje u poslovanju i upravljanju. Bavi se marketingom, prodajno komunikacijskim vještinama, managementom i leadershipom.
Radno iskustvo i ekspertiza
Tijekom 20 godišnje karijere Petar je radio u različitim industrijama B2B i B2C segmenta kao što su elektro industrija, kabelska industrija, proizvodnja tekstilnih proizvoda, građevinska industrija i IT. Obavljao je gotovo sve prodajne poslove od prodavača na terenu, voditelja ključnih kupaca, voditelja prodajnih timova, direktora prodaje i izvoza, do komercijalnog direktora i člana uprave za prodaju, nabavu i marketing.
Nakon 14 godina rada u realnom sektoru karijeru nastavlja u multinacionalnoj konzalting kompaniji i u vlastitom poduzeću gdje vodi konzalting projekte i trening programe za privredne organizacije i druge konzalting tvrtke. S obzirom na bogato praktično iskustvo rada na poslovima koji su povezani s prodajom, digitalnim marketingo i managentom upravo te segmente postavlja kao ključna područja svog edukacijskkog i savjetodavnog rada. U svojim projektima kombinira znanstvene i u praksi potvrđene poslovne modele, a polazi od načela jednostavnosti i primjenjivosti edukacija u poslovnoj stvarnosti po čemu su Best Practice edukacije poznate na tržištu. Zalaže se za maksimalnu transparentnost procesa rada što uključuje korištenje metoda mjerenja kvalitete edukacija te mjerenja uspješnosti primjene treninga na radnom mjestu.
Petar je autor više stručnih i znanstvenih članaka i istraživanja iz područja marketinga i prodaje, komunikacije, menadžmenta i rukovođenja te knjige Prodaja, upravljanje i trening prodajnih snaga: praktični vodič za razvoj poslovanja. Suradnik je i autor u stručnim časopisima i na poslovnim portalima, predavač na poslovnim konferencijama i gost predavač na Ekonomskom fakultetu Zagreb. Uređuje Best Practice Free Resources blog www.bestpractice.hr/blog/ koji se bavi temama iz područja poslovnih znanja i vještina.
Obrazovanje
Diplomirao i magistrirao na znanstvenom poslijediplomskom studiju na Katedri za marketing Ekonomskog fakulteta u Zagrebu. Dodatno se usavršavao na Cotrugli Business School na modulu za strateški marketing i Mercury International Business School. Uspješno završio mnogobrojne edukacije u zemlji i inozemstvu te više od 40 specijalističkih treninga iz područja menadžmenta, marketinga i prodaje. Objavio je znanstveni rad Impact of sales trainings on sales results of a Croatian companies. Doktorski je kandidat na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu.