Često se prilikom upravljanja kampanjama susrećem s pitanjem klijenta: ‘Koliko je za mene najbolje uložiti u kampanju?‘ Pogotovo je puno pitanja došlo nakon objave zadnjeg članka koji je obradio međuovisnost pozicije oglasa i broja, odnosno stupnja konverzije. Moguće rješenje za većinu kampanji možda uopće nije komplicirano. Optimalno ulaganje u AdWords kampanju se može odrediti samo očitavanjem mjerenja podataka pod izbornikom Competitive metrics ili u žargonu – Impression share podaci.
Impression share izvještaji su za svaku kampanju ili ključnu riječ (za ključne riječi samo u tražilici) dostupni uključenjem, prema redoslijedu strelicama označenih polja.
Optimalno ulaganje u AdWords kampanju
Search impression share i Display impression share govore o tome koliko se puta oglas prikazao u odnosu na broj pretraga u tražilici odnosno potencijal prikazivanja u GDN mreži. Podatak koji ima u zagradi (budget) govori o tome koliki je gubitak zbog premalog proračuna, a (rank) govori o gubitku zbog preniske cijene klika. Preniska cijena klika uzrokuje ‘ispadanje’ iz licitacije odnosno nedovoljni CPC da bi se oglas pojavio u prostoru predviđenom za prikazivanje oglasa (u tražilici ima ukupno 11 mjesta, a u GDN mreži ovisno predviđenom o AdSense prostoru).
Većini korisnika dovoljno je pratiti te kolone i alocirati proračun onim kampanjama koje imaju dobru prodaju, a premali udio prikazivanja.
Osobno se ne rukovodim samo tim podacima. Svakako je bitno imati u kalkulaciji i omjer pozicije prikazivanja spram prihoda od prodaje. I nikako pri tome ne smijete izgubiti iz vida da nestankom privlakuša nestaju i prodavači.
Nadamo se da Vam je članak bio zanimljiv i da ste naučili nešto novo. Ako želite znanje pretočiti u praktične vještine kojima ćete unaprijediti Vaše poslovanje i povećati prihode pridružite nam se na radionicama ili online edukacijama. Potražite svoju omiljenu radionicu u kalendaru Best Practice edukacija.
15
godina
s Vama
održanih radionica
zadovoljnih polaznika
O tvrtki:
IDEALAN OTOK, vl. Petar Majstrović
Sjedište: PALINOVEČKA 19 C, 10000 Zagreb, HR
OIB: 16733450514 (HR16733450514)
Pravni podaci:
Račun kod Erste&Steiermärkische Bank d.d
IBAN: HR1024020061140366283
SWIFT: ESBCHR22
Članovi društva: Petar Majstrović
Kontakti:
Telefon: 013873088
Mobilni: 0913873088
E-mail: [email protected]