Conversion rate

Autor: Miroslav Varga

Datum: 11 svibnja, 2020

Conversion rate i broj konverzija su najvažniji

Uspješnost neke AdWords kampanje ne treba mjeriti prema cijeni klika, CTR-u, impression share-u ili nizu drugih dostupnih podataka. Najvažniji podatak koji koristim je conversion rate i ukupan broj konverzija. To su u stvari rezultati od kojih moj klijent – oglašivač živi i ako je njegova blagajna puna, ni moja nije prazna.

Nedavno je kolega Jason Tabeling objavio članak u kojem je opisao među-odnos pozicije oglasa i stupnja konverzije s te pozicije. Sažeo sam najbitnije u ovaj graf:

Miroslav Varga blog best practice

Odnos conversion rate i pozicije oglasa

Vidljivo je da je najveći stupanj konverzije (isti) oglas imao kada je bio prikazan na prvoj poziciji (15%), a sa svakom nižom pozicijom, conversion rate opada da bi za poziciju 4 to bilo ‘samo’ oko 2%.

Kako je u Internet marketingu ključ uspjeha kampanje temeljen na mjerenjima i u traženju optimuma, ‘propustio’ sam te podatke kroz naše matematičke alate. Koristio sam Metodu najmanjih kvadrata (MNK) da nađem koja je to krivulja koja prolazi kroz izmjerene točke s najmanje odstupanja. Ako se aproksimira linearno, pravac se poklapa s podacima 0,942:

Miroslav Varga blog best practice

Linearna korelacija conversion rate prema poziciji

Najbolju korelaciju s podacima koje je objavio kolega  Jason Tabeling ima krivulja:

Miroslav Varga blog best practice

Najbolje podudaranje conversion rate i pozicije

Formula te krivulje je objavljena uz graf (poklapanje od 0,947). Zanimljivo mi je bilo to usporediti s našom krivuljom koju koristimo za procjenu optimalnog položaja oglasa koja glasi:

Y = 2 * PI * e * X ^ -(e/2)      (dva-pi-e puta x na minus e-pol 🙂

PIie su matematičke konstante. Naša krivulja se dosta dobro slaže s podacima. Ako se to sučeli izgleda ovako (crveno označeno su naši podaci):

Miroslav Varga blog best practice

Usporedba odnosa conversion rate prema poziciji oglasa rema Escape formuli

Dobra AdWords kampanja

S tom formulom izračunavamo optimalno ulaganje koje predlažemo klijentu. Važno je pri tome naglasiti da nije prva pozicija ta koja je najbolja! Ona ima najbolji conversion rate, ali može biti toliko skupa da će biti jako malo klikova.

Stoga je možda bolja neka niža pozicija pojavljivanja koja generira nešto slabiji conversion rate, ali je toliko jeftinija da ima višestruko više klikova, a time i veći broj konverzija za isto ulaganje – Cilj onog koji vodi kampanju je nalaženje točke optimalnog ulaganja u kojem je broj i stupanj konverzije taj koji se maksimizira.

Nadamo se da Vam je članak bio zanimljiv i da ste naučili nešto novo. Ako želite znanje pretočiti u praktične vještine kojima ćete unaprijediti Vaše poslovanje i povećati prihode pridružite nam se na radionicama ili online edukacijama. Potražite svoju omiljenu radionicu u kalendaru Best Practice edukacija.

 

 

15
godina
s Vama

Lider u kvaliteti poslovnih edukacija
Best Practice je trenersko-konzultantska organizacija specijalizirana za razvoj kompetencija zaposlenika. Pomažemo organizacijama da prodaju i komuniciraju bolje, upravljaju lakše i vode svoje ljude na bolji način.
Kvaliteta nema alternativu stoga u svaki projekt ulažemo više energije, a isporučujemo veću vrijednost od uobičajene. Ponosimo se listom klijenta od gotovo 500 tvrtki od kojih su mnoge lideri u svojim industrijama. Hvala Vam na povjerenju i vidimo se na radionicama.

459

Klijenata u 9 zemalja

3266

održanih radionica

18850

zadovoljnih polaznika

O tvrtki:
IDEALAN OTOK, vl. Petar Majstrović
Sjedište: PALINOVEČKA 19 C, 10000 Zagreb, HR
OIB: 16733450514 (HR16733450514)

Pravni podaci:
Račun kod Erste&Steiermärkische Bank d.d
IBAN: HR1024020061140366283
SWIFT: ESBCHR22
Članovi društva: Petar Majstrović

Kontakti:
Telefon: 013873088
Mobilni: 0913873088
E-mail: [email protected]

Share This
×

Edukacije u košarici

 
Sve ukupno: 0,00  (0,00 Kn)
Kreni na plaćanje
Pogledaj košaricu Obriši stavke