Google AdWords početak

Autor: Miroslav Varga

Datum: 11 svibnja, 2020

Često klijenti imaju upite na temelju kojih je nemoguće dati ponudu. Primjerice:

  • ‘Koliko košta to čudo’
  • ‘Što se može postići’
  • ‘Treba mi jedan AdWords. Možda bi trebali dva komada’
  • ‘Jutro…kolika je cijena neke prosječne AdWords kampanje?’
  • ‘Firma mi ima lijepu, novu web stranicu pa bi nagovorila šeficu na to…’

Sve su to stvarne rečenice iz stvarnih upita. Stoga odlučih sastaviti upute za upit:

1.Definirajte cilj kampanje!

To zna biti najveći problem. Treba definirati što, do kada i za koliko novaca treba
postići i kako to izmjeriti! (mjeriti pozive na novi tel. broj, pregled neke važne stranice, poslani mail i sl.). Teško je definirati cilj kada ponekad ni web-stranica nije definirala cilj. Svakako nam u prvom koraku treba URL ili barem pet-šest riječi koje opisuju Vaše poslovanje (npr. Hotel u Splitu, smještaj u Dalmaciji, apartman na moru, vila s bazenom u Trogiru, čišćenje septičkih jama u Koprivnici i sl. ….).

Nemojte se ni javiti agenciji ako imate ovakav problem:

‘Imam revolucionarno rješenje, ali ne bih sada o tome. Samo me zanima pošto je AdWords oglašavanje. Nemam još web stranicu jer skrivam još o čemu je riječ’

Takvim klijentima obično zahvalim na povjerenju.

2. Definirajte proračun kojim raspolažete!

Naš cjenik vrlo malo ovisi o ulaganju u kampanju. Zato bi trebali imati predodžbu koliko možete / želite uložiti u AdWords kampanju. Naš raspon klijenata je od 240,00kn mjesečno do 150.000€ mjesečno. Kako bi Vam mogli napraviti prijedlog optimalnog ulaganja moramo znati čime raspolažete.

Prema raznim istraživanjima, Google AdWords ulaganje vraća na jednu kunu oko osam kuna prihoda iako je Google objavio dva naša klijenta koji imaju znatno iznad toga. Jedno je studija slučaja tvrtke Ferivi s oko 27kn povrata na jednu uloženu kunu, a druga je studija slučaja tvrtke Hadria.

3. Definirajte vremensko i geografsko područje!

Ne možete za 100,00kn imati dobru prisutnost u Europi, Sjevernoj Americi, Rusiji, Aziji i sjevernoj Africi. Ali možete možda u jednom ili dva grada. Stoga je važno da definirate odakle Vam stižu najbolji kupci kako bi fokusirali maksimalni proračun na to područje.

Dobro je kada mi možete reći da bi se htjeli oglašavati na području Zagrebu sljedeća 4 mjeseca

4. Definirajte čime se bavite u 140 znakova!

Imamo za standardni oglas samo 30+30+80 znakova (uključujući interpunkciju i prazna mjesta) kako bi opisali čime se bavite, po čemu ste bolji, zašto bi se netko trebao odlučiti za Vas i što očekujete od njega da napravi kada pročita Vaš oglas.

5. Riješite moj, a ne svoj problem!

Razmislite kako riješiti moj (tražiteljev) problem (tražim smještaj) pa ćete riješiti i svoj problem (iznajmiti sobu). Razmislite možete li ponuditi i neku dopunsku uslugu (izlet, ručak, razgledavanje, čistionicu, peglanje i sl.)

6. Pročitajte upute za oglašavanje!

Postoje pravila što i kako se smije oglašavati. Da ne bi nenamjerno nekog povrijedili ili prekršili Google pravila pročitajte prije samostalnog starta Google AdWords policies.

Ako mi se javite nakon što Vam je Google ukinuo pravo oglašavanja (Account, ili ne daj bože, Site suspended), ne može Vam više nitko pomoći

I za kraj, dobar je upit otprilike:

Htjeli bi oglašavati kravlji sir na području Frankfurta najmanje 8 mjeseci i imamo na raspolaganju ukupno 8000,00kn

Glavni cilj nam je da prodamo 400 sireva za 8 mjeseci i ako to uspijemo, nastavili bi dalje. Naša web stranica je www.moja-krava-daje-sir.com i voljeli bi ako bi mogli naglasiti da su naše krave na otvorenoj ispaši pa imaju super zdravo mlijeko. Takav je i sir.

Možda Vam tada odgovorimo da mi to nismo u stanju ostvariti 🙂

P.S. Nemojte očekivati dobar rezultat ako Vam je web stranica u Flashu

P.P.S. Dobro bi bilo da imate otvorene GTM, Google Analytics, Google My Business, Google Search Console račune.

P.P.P.S. Savjetujem da svoju stranicu prije oglašavanja provjerite ovim alatima!

Nadamo se da Vam je članak bio zanimljiv i da ste naučili nešto novo. Ako želite znanje pretočiti u praktične vještine kojima ćete unaprijediti Vaše poslovanje i povećati prihode pridružite nam se na radionicama ili online edukacijama. Potražite svoju omiljenu radionicu u kalendaru Best Practice edukacija.

15
godina
s Vama

Lider u kvaliteti poslovnih edukacija
Best Practice je trenersko-konzultantska organizacija specijalizirana za razvoj kompetencija zaposlenika. Pomažemo organizacijama da prodaju i komuniciraju bolje, upravljaju lakše i vode svoje ljude na bolji način.
Kvaliteta nema alternativu stoga u svaki projekt ulažemo više energije, a isporučujemo veću vrijednost od uobičajene. Ponosimo se listom klijenta od gotovo 500 tvrtki od kojih su mnoge lideri u svojim industrijama. Hvala Vam na povjerenju i vidimo se na radionicama.

459

Klijenata u 9 zemalja

3266

održanih radionica

18850

zadovoljnih polaznika

O tvrtki:
IDEALAN OTOK, vl. Petar Majstrović
Sjedište: PALINOVEČKA 19 C, 10000 Zagreb, HR
OIB: 16733450514 (HR16733450514)

Pravni podaci:
Račun kod Erste&Steiermärkische Bank d.d
IBAN: HR1024020061140366283
SWIFT: ESBCHR22
Članovi društva: Petar Majstrović

Kontakti:
Telefon: 013873088
Mobilni: 0913873088
E-mail: [email protected]

Share This
×

Edukacije u košarici

 
Sve ukupno: 0,00  (0,00 Kn)
Kreni na plaćanje
Pogledaj košaricu Obriši stavke