Select Page

Kako “prodati” proizvod prije nego ga potencijalni kupac vidi?

Autor: Mišo Mlakić

Datum: 14 svibnja, 2020
miso mlakic blog best practice

Ljepota, ili jedna od prednosti online marketing leži upravo u tome što možete prodavati a da u stvari ne prodajete – ne direktno. Ne govorim o ničemu novom niti je u pitanju neka “tajna” strategija…radi se o tzv. Marketingu Baziranom na Sadržaju (MBS). Da budem još precizniji, vi svojim sadržajem koji objavite, posloženim u određenom slijedu, možete pripremiti potencijalnog kupca na sljedeći korak, pozicionirati se kao osoba od povjerenja, ukloniti nedoumice, povećati njegovu želju za proizvodom, i kada prezentirate sam proizvod, kupnja postaje logična. Želite emocionalno pripremiti osobu za sljedeći logičan korak – vaš proizvod ili usluga. Kada to uspijete svojim online sadržajem, prodaja nikada neće biti jednostavnije. Kako to napraviti? Trebate dati odgovor na sljedeća pitanja, odnosno znati šta trebaju vjerovati potencijalni kupci prije nego im prezentirate proizvod:

1.  Šta znaju o vama ili vašoj firmi? Trebaju li znati vašu priču, vaše iskustvo, jeste li kvalificirani dovoljno, razumijete li njihovu situaciju u kojoj se nalaze, poznajete li njihove svakodnevne poteškoće ili probleme s kojim se susreću…

2.  Šta trebaju vjerovati o sebi samima? Da li je potrebno predznanje kako bi koristili ovaj proizvod, ili je preduvjet fizičko stanje (mogu li podnijeti recimo trening ili je riječ o nekoj vrsti bolesti, oboljenja, fizičkoj boli – upala, istegnuće mišica itd…), imaju li dovoljno novca, imaju li dovoljno potrebnog vremena…

3.  Šta trebaju vjerovati o rješenju? Da li se odnosi na njihov biznis, na njihovo fizičko stanje (ako govorimo o proizvodima za mršavljenje ili treniranje), odgovara li proizvod konkretno za tip zemlje koju žele obrađivati ako je nešto vezano za poljoprivredu, ili na njihovog kućnog ljubimca – pomaže li konkretno njihovoj pasmini, da li je primjenjiv baš za njihovu geografsku lokaciju… Koliko brzo djeluje proizvod, koliko je efikasan, da li je jednostavan za upotrebu, kako djeluju, zašto djeluje na svoj jedinstven način…

4.  Šta trebaju vjerovati o ostalim rješenjima (ili drugim pružateljima usluga/proizvodima na tržištu)? Trebaju li znati koje nedostatke imaju nasuprot vašem, jesu li skuplji od vašeg, lošije kvalitete, previše vremena zahtijevaju, da nisu toliko efektivni kao vaš, ili šta trebaju znati o drugim pružateljima usluga i konkurenciji da oni to kriju od njih ili ne žele da znaju…

Pored ove 4 kategorije uvjerenja, potrebno je dodati još jednu a ona se odnosi na:

5.  Nedoumice koje potencijalni kupac može imati vezano za vaš proizvod. Zašto se vaše rješenje ne odnosi na njih? Zašto bi pomislili da su druga rješenja bolja za njih? Šta bi ih moglo odbiti od vašeg rješenja? Postoji li nešto o vama što bi ih moglo spriječiti da ne kupe vaš proizvod ili uslugu?

Kada date odgovore na ova pitanja, vi u stvari oblikujete vjerovanja o vama, vašem proizvodu i samoj potrebi za njim kod potencijalnih kupaca.

A to radite s Marketingom Baziranim na Sadržaju (MBS)

Cilj je strateški educirati potencijalne kupce kako bi sama kupnja bila što jednostavnija kada dođe trenutak kupnje. Trebate pripremiti njihova uvjerenja, ili stvoriti uvjerenje da je vaš proizvod upravo najbolje rješenje za njih. I kada im prikažete proizvod, da bukvalno skoče na njega, i skoče odmah. MBS unutar sebe pruža vrijednost, edukaciju, i konkretne stvari koje će pomoći osobi koja ih konzumira, da tako kažem. Nema prodavanja niti se treba konzument sadržaja osjećati da mu se prodaje jer mu se ne prodaje – educirate ga. Najbolji marketing sadrži konkretnu vrijednost i osjeća se korisnim ili konkretnim za konzumenta.

“Ako želite nekome promijeniti uvjerenje trebate promijeniti njegovo mišljenje i također njegovo “srce”. Kupnja treba biti emocionalna i logična.” Todd Brown

Nadamo se da Vam je članak bio zanimljiv i da ste naučili nešto novo. Ako želite znanje pretočiti u praktične vještine kojima ćete unaprijediti Vaše poslovanje i povećati prihode pridružite nam se na radionicama ili online edukacijama. Potražite svoju omiljenu radionicu u kalendaru Best Practice edukacija.

 

15
godina
s Vama

Lider u kvaliteti poslovnih edukacija
Best Practice je trenersko-konzultantska organizacija specijalizirana za razvoj kompetencija zaposlenika. Pomažemo organizacijama da prodaju i komuniciraju bolje, upravljaju lakše i vode svoje ljude na bolji način.
Kvaliteta nema alternativu stoga u svaki projekt ulažemo više energije, a isporučujemo veću vrijednost od uobičajene. Ponosimo se listom klijenta od gotovo 500 tvrtki od kojih su mnoge lideri u svojim industrijama. Hvala Vam na povjerenju i vidimo se na radionicama.

459

Klijenata u 9 zemalja

3266

održanih radionica

18850

zadovoljnih polaznika

O tvrtki:
IDEALAN OTOK, vl. Petar Majstrović
Sjedište: PALINOVEČKA 19 C, 10000 Zagreb, HR
OIB: 16733450514 (HR16733450514)

Pravni podaci:
Račun kod Erste&Steiermärkische Bank d.d
IBAN: HR1024020061140366283
SWIFT: ESBCHR22
Članovi društva: Petar Majstrović

Kontakti:
Telefon: 013873088
Mobilni: 0913873088
E-mail: info@bestpractice.hr

Share This
×

Edukacije u košarici

 
Sve ukupno: 0,00 kn (0 EUR)
Kreni na plaćanje
Pogledaj košaricu Obriši stavke