Select Page

Kako se pozicionirati kao autoritet u branši?

Autor: Mišo Mlakić

Datum: 15 svibnja, 2020
miso mlakic blog best practice

Bitan dio moje marketinške strategije jest pozicioniranje kao osobe od povjerenja i autoriteta u branši. To je jedna od onih stvari koje je puno lakše reći nego napraviti. Za povjerenje treba vremena, tu nema nekih prevelikih tajni. Ali postati ili pozicionirati se kao autoritet u branši je malo, hajdemo reći teže. Postoje naravno rješenja kojima se možete poslužiti kako bi se pozicionirali kao autoritet, te ću sada o njima govoriti:

1.  Najjednostavniji način pozicioniranja kao autoriteta (a za ovaj slučaj vrijedi i kao osobe od povjerenja) jest da pokažete članak o vama, vašem brendu ili proizvodu, koji je objavljen na nekoj provjerenoj web stranici. Još bolje ako je ta stranica usko vezana za vaš biznis. Kada ljudi vide da se vaše ime pojavljuje u priznatim web stranicama, automatski postajete kao osoba od autoriteta. Znam da to nije lako i nemaju svi tu privilegiju, ali vjerujte da je puno lakše nego  što mislite. U stvari trebate ispuniti samo jedan jednini uvjet, a to je da ono što nudite ima stvarnu vrijednost, da  ima težinu ili pomaže na svoj način osobama koje ga koriste ili imaju doticaj s njim. Ako vas nije nitko kontaktirao, napišete iskren email ili podignete slušalicu te kontaktirate priznate stranice u svojoj branši s upitom o objavi članka o vama. Vjerujte da će većina pristati ako je onaj jedini uvjet koji sam spomenuo ispunjen. Pa neka to bude i sponzorirani članak, vrijedi i on! Nemojte bježati ni od njih.

2.  Drugi način, meni možda i najdraži, jest davanje vašeg mišljenja o drugim programima, člancima, proizvodima itd… Ovo je vrlo jednostavna strategija ali nije zbog toga ni malo slabija od prve. Drugo mišljenje o nečemu se itekako cijeni. Pogotovo ako to ima smisla za čitatelja. Online svijet je pun takvih radova, članaka, objava… A kao što rekoh, to redovno radim i svoje klijente savjetujem da rade isto. Osobno volim analizirati radove priznati svjetskih marketinških stručnjaka, analizu podijeliti sa svojom publikom, te primijeniti njihovu strategija na moj biznis uz male prilagodbe ako su potrebne.

Izdao sam čak i online tečaj koji se sastoji od zbirke 7 najboljih email marketing strategija koje koriste marketinški stručnjaci kao što su Todd Brown, Frank Kern, Peter Garety, Andre Chaperon i Jack Born. Inicijalno nije trebao biti proizvod nego samo podrška mom List Segmenting Machine pluginu ali kada sam kolekciju podijelio sa svojim pretplatnicima i pozitivnog Feedbacka koji sam dobio, odlučio sam ga pretvoriti u proizvod. Na mom blogu će te s vremena na vrijeme sigurno pronaći sličan članak.

3.  Treća opcija bi bila korištenje raznoraznih izvještaja, analiza i sličnih radova koje možete napraviti i podijeliti sa svoji pretplatnicima i posjetiteljima. Također dosta popularna online strategija.

4.  Nisam mislio dodati četvrti način postizanja autoriteta iako on jest dosta proširen, ali ga osobno nisam nikada koristio, do sada. To naravno nije razlog da ga vi ne koristite.

Možete raditi interview-ove s poznatim osobama iz branše te objaviti taj razgovor. Može biti različit format interview-a: tekstualni, video uradak, audio ili podcast. Poznajem ljude koji su kompletan svoj online biznis posvetili radeći interview-ove i stvorili respektabilan online biznise od toga.

5.  Pokrenite vlastitu Facebook grupu (ili na nekoj drugoj društvenoj mreži) gdje će te objavljivati sadržaj, pomagati ljudima i odgovarati na pitanja. Sama vaša aktivnost u grupi će vam dati dovoljnu dozu autoriteta.

Ovo su samo neki od načina kako se pozicionirati kao autoritet. Postoje naravno i mnogi drugi kao što su:

  • objavljivanje vlastite knjige (ili eBooka),
  • sudjelovanje na raznoraznim konferencijama gdje će te stvoriti konekcije,
  • organiziranje live webinara gdje će te pokazati svoju stručnost itd.

Opcija je stvarno dosta. Nadam se da će vam bar jedna od ponuđenih pomoći ili dati ideju kao da se vi pozicionirate kao autoritet u svojoj branši. A možete ih naravno i sve koristiti, zašto ne? Moja jednina preporuka bi bila da prvo krenete s onim s čim se osjećate najlagodnije jer će te tako sigurno brže napraviti konkretne korake i dobiti rezultat.

Nadamo se da Vam je članak bio zanimljiv i da ste naučili nešto novo. Ako želite znanje pretočiti u praktične vještine kojima ćete unaprijediti Vaše poslovanje i povećati prihode pridružite nam se na radionicama ili online edukacijama. Potražite svoju omiljenu radionicu u kalendaru Best Practice edukacija.

 

15
godina
s Vama

Lider u kvaliteti poslovnih edukacija
Best Practice je trenersko-konzultantska organizacija specijalizirana za razvoj kompetencija zaposlenika. Pomažemo organizacijama da prodaju i komuniciraju bolje, upravljaju lakše i vode svoje ljude na bolji način.
Kvaliteta nema alternativu stoga u svaki projekt ulažemo više energije, a isporučujemo veću vrijednost od uobičajene. Ponosimo se listom klijenta od gotovo 500 tvrtki od kojih su mnoge lideri u svojim industrijama. Hvala Vam na povjerenju i vidimo se na radionicama.

459

Klijenata u 9 zemalja

3266

održanih radionica

18850

zadovoljnih polaznika

O tvrtki:
IDEALAN OTOK, vl. Petar Majstrović
Sjedište: PALINOVEČKA 19 C, 10000 Zagreb, HR
OIB: 16733450514 (HR16733450514)

Pravni podaci:
Račun kod Erste&Steiermärkische Bank d.d
IBAN: HR1024020061140366283
SWIFT: ESBCHR22
Članovi društva: Petar Majstrović

Kontakti:
Telefon: 013873088
Mobilni: 0913873088
E-mail: [email protected]

Share This
×

Edukacije u košarici

 
Sve ukupno: 0,00 kn (0 EUR)
Kreni na plaćanje
Pogledaj košaricu Obriši stavke