Nekoliko pitanja koja bi bilo dobro da svi postavimo sebi:
Koliko očekujemo od sebe, a koliko od drugih u komunikaciji? Koliko dobro možemo saslušati druge i biti uspješni sugovornici? Kako prenijeti škakljive informacije? Kako dati kolegi ili djelatniku feedback, a da se ne uvrijedi? Kako se nosimo sa neslaganjem i emocijama koje se pojavljuju u neugodnim razgovorima? Ako želimo poraditi na raznim aspektima komuniciranja i unaprijediti svoju asertivnost, dobra vijest je da se u radu i ponašanju mogu slijediti zakonitosti i primijeniti tehnike da bi bili uspješniji na zadovoljstvo svih uključenih.
Ciljevi radionice
Ukazati na uobičajene pogreške i probleme u komunikaciji i podučiti kako povećati asertivnost. Kroz razne tehnike i pristupe, osvijestiti ono što trenutno radimo nedovoljno dobro i pružiti naputke kako biti uspješniji i asertivniji u interakcijama s kolegama i suradnicima. Polaznici će nakon treninga znati kako jasnije i neutralnije prenositi poruke, bez emocija koje bi mogle zakomplicirati situaciju. Razumjet će što u sugovornicima izaziva otpor i kako ga izbjeći ili smanjiti.
Ovaj seminar je namijenjen profesionalcima iz različitih industrija, raznih struka i hijerarhijskih razina koji bi željeli biti uspješniji u komunikaciji i asertivniji u odnosu s kolegama, suradnicima, partnerima i klijentima
Tijekom seminara polaznici će se upoznati sa sljedećim temama:
15
godina
s Vama
održanih radionica
zadovoljnih polaznika
O tvrtki:
IDEALAN OTOK, vl. Petar Majstrović
Sjedište: PALINOVEČKA 19 C, 10000 Zagreb, HR
OIB: 16733450514 (HR16733450514)
Pravni podaci:
Račun kod Erste&Steiermärkische Bank d.d
IBAN: HR1024020061140366283
SWIFT: ESBCHR22
Članovi društva: Petar Majstrović
Kontakti:
Telefon: 013873088
Mobilni: 0913873088
E-mail: [email protected]