Asertivnost

Znamo da učinkovita komunikacija i asertivnost čine dobar dio uspjeha u dugoročnom uspješnom poslovanju. Ipak, načela I vještine komunikacije kao ni asertivnost uglavnom se ne izučavaju kroz formalno obrazovanje.

O radionici

Nekoliko pitanja koja bi bilo dobro da svi postavimo sebi:

  • Znamo li jasno zatražiti od drugih ono što nam treba da bi posao bio obavljen?
  • Znamo li jasno i nedvosmisleno prenijeti poruku?
  • Znamo li biti jasni, jezgroviti, a opet zanimljivi?
  • Znamo li reći ne drugima, a ostati u dobrim odnosima?

Koliko očekujemo od sebe, a koliko od drugih u komunikaciji? Koliko dobro možemo saslušati druge i biti uspješni sugovornici? Kako prenijeti škakljive informacije? Kako dati kolegi ili djelatniku feedback, a da se ne uvrijedi? Kako se nosimo sa neslaganjem i emocijama koje se pojavljuju u neugodnim razgovorima? Ako želimo poraditi na raznim aspektima komuniciranja i unaprijediti svoju asertivnost, dobra vijest je da se u radu i ponašanju mogu slijediti zakonitosti i primijeniti tehnike da bi bili uspješniji na zadovoljstvo svih uključenih.

Što ćete naučiti

Ciljevi radionice

Ukazati na uobičajene pogreške i probleme u komunikaciji i podučiti kako povećati asertivnost. Kroz razne tehnike i pristupe, osvijestiti ono što trenutno radimo nedovoljno dobro i pružiti naputke kako biti uspješniji i asertivniji u interakcijama s kolegama i suradnicima. Polaznici će nakon treninga znati kako jasnije i neutralnije prenositi poruke, bez emocija koje bi mogle zakomplicirati situaciju. Razumjet će što u sugovornicima izaziva otpor i kako ga izbjeći ili smanjiti.

Kome je radionica namijenjena

Ovaj seminar je namijenjen profesionalcima iz različitih industrija, raznih struka i hijerarhijskih razina koji bi željeli biti uspješniji u komunikaciji i asertivniji u odnosu s kolegama, suradnicima, partnerima i klijentima

Teme radionice

Tijekom seminara polaznici će se upoznati sa sljedećim temama:

  • Što znači biti asertivan
  • Kakvi su asertivci na spram neasertivaca, koga poštujemo ?
  • Što je uspješna komunikacija ?
  • Koju su uobičajne prepreke u komunikaciji ?
  • Zašto se ne razumijemo ?
  • Može li nedostatak asertivnosti srušiti avion ?
  • Asertivnost u riječima, u djelima, u stavu
  • Kako uspješno prenijeti zadatak i davati jasne upute ?
  • Značajke komunikacijskih stilova i zašto je asertivnost bolji izbor
  • Izgradnja rapora i kontakta s drugima
  • Aktivno slušanje kao tehnika
  • Kako se nositi sa neslaganjem i asertivno usmjeriti komunikaciju
  • Kako asertivno prenijeti “škakljivu” informaciju
  • Yes set tehnika
  • Asertivno davanje feedbacka
  • Kako dugoročno graditi asertivnost

Metode rada
  • Interaktivna radionica-visoki stupanj uključenosti svakog polaznika,
  • Vježbe na konkretnim primjerima iz prakse.

Lokacija i detalji
  • Radionice se održavaju u edukacijskom centru Trinom, Strojarska 24 (karta).
  • Radionice počinju u 9:00, a završavaju u 16:00.
  • Dodatne informacije na 01/3873-088 ili [email protected] 
  • Svi radionice je moguće prilagoditi potrebama klijenta i isporučiti u inhouse izvedbi

Što možete očekivati?

Što ćete još dobiti

Kompetentnog i certificiranog trenera
Tiskanu skriptu za praćenje treninga
Materijal za dodatni rad u digitalnom obliku
Osvježenje i tople napitke u pauzama
Strukturirani pristup temi i rad u malim trening skupinama
Certifikat / uvjerenje o uspješno završenoj edukaciji
Ručak
Organizirani izravni kontakt s trenerom do 60 dana za pitanja i pomoć oko implementacije treninga

Trener



Što polaznici kažu o edukaciji

Prijavite se na newsletter

Primajte stručne članke, obavijesti o nagradnim natječajima, akcijama i radionicama jednom tjedno

Poštujemo privatnost. Vaši se osobni podaci neće prosljeđivati treićim osobama, obrađivat će se povjerljivo i s njima će se postupati u skladu s Uredbom (EU) 2016/679 Europskog parlamenta i Vijeća od 27. travnja 2016.

Provjerite naša pravila zaštite privatnosti

15
godina
s Vama

Lider u kvaliteti poslovnih edukacija
Best Practice je trenersko-konzultantska organizacija specijalizirana za razvoj kompetencija zaposlenika. Pomažemo organizacijama da prodaju i komuniciraju bolje, upravljaju lakše i vode svoje ljude na bolji način.
Kvaliteta nema alternativu stoga u svaki projekt ulažemo više energije, a isporučujemo veću vrijednost od uobičajene. Ponosimo se listom klijenta od gotovo 500 tvrtki od kojih su mnoge lideri u svojim industrijama. Hvala Vam na povjerenju i vidimo se na radionicama.

459

Klijenata u 9 zemalja

3266

održanih radionica

18850

zadovoljnih polaznika

O tvrtki:
IDEALAN OTOK, vl. Petar Majstrović
Sjedište: PALINOVEČKA 19 C, 10000 Zagreb, HR
OIB: 16733450514 (HR16733450514)

Pravni podaci:
Račun kod Erste&Steiermärkische Bank d.d
IBAN: HR1024020061140366283
SWIFT: ESBCHR22
Članovi društva: Petar Majstrović

Kontakti:
Telefon: 013873088
Mobilni: 0913873088
E-mail: [email protected]

Share This
×

Edukacije u košarici

 
Sve ukupno: 0,00  (0,00 Kn)
Kreni na plaćanje
Pogledaj košaricu Obriši stavke