Content marketing: Kreiranje web sadržaja za uspješnu promociju i prodaju

Znate li pisati zanimljive sadržaje i njima privlačiti svoje kupce? Znate li zainteresirati publiku za svoje sadržaje bez plaćanja reklama?

Naša trenerica kaže: “Web bez publici privlačnog contenta je kao pusto polje”. Kad završi plaćena kampanja kupci se na njega ne vraćaju!

Tvrtka koja razmišlja dogoročno zna da mora producirati zanimljive sadržaje i druge koristi za svoje kupce. Ako to ne radite vječno ćete plaćati reklamne kampanje.
Tema je ove edukacije je planiranje i produciranje sadržaja za web stranice i društvene mreže koji će tvrtku ili organizaciju kvalitetno promovirati, a njene usluge i proizvode efikasno prodavati.

Zagreb
03/11/2020

Akcijska cijena za rane prijave 7 ili više dana prije radionice, a poslije redovna cijena.
O radionici

Sadržaj je najvažnija komponenta online nastupa svake tvrtke, agencije i organizacije. Nisu to ni društvene mreže ni oglasne kampanje ni web stranice već sadržaj. Bez konkretnog i korisnog sadržaja kupci i korisnici nemaju razloga da posjećuju web stranice tvrtki niti da ih prate na društvenim mrežama. A upravo je interakcija s korisnicima odnosno vrijeme koje provedu na online platformama tvrtki – ono što najviše vrednuju tražilice poput Googlea i društvene mreže poput Facebooka.

Pojednostavljeno rečeno – ako vas korisnici i kupci ne vole – ni Google ni Facebook vas neće voljeti, a jedini put do njihovog srca, pažnje i novčanika je sadržaj koji ćete redovno producirati i s njima dijeliti. Tvrtka koja ne kreira sadržaj nikada neće zauzeti željenu poziciju na tražilicama, a njene objave na vodećoj društvenoj mreži će se prikazivati tek neznatnom broju fanova.

Kome je radionica namijenjena

Edukacija je namijenjena predstavnicima malih i velikih tvrtki, organizacija i agencija, u bilo kojoj industriji ili području rada. Bilo da iz nule gradite svoj digitalni život, ili želite unaprijediti postojeći digitalni nastup i povećati zajednicu korisnika/kupaca – ovo je edukacija za vas.

Teme radionice
  • Koja je uloga i zadatak sadržaja u ukupnom online nastupu?
  • Kako se planira i koncipira sadržaj koji će tvrtku, odnosno njene proizvode i usluge, kvalitetno predstavljati i promovirati na digitalnim kanalima?
  • Zašto je za uspjeh sadržaja u promociji i prodaji esencijalno na prvo mjesto staviti korisnika i njegove konkretne potrebe?
  • Najpopularnije vrste i formati sadržaja koje treba kreirati kako biste privukli i zadržali posjetitelje na webu, te potaknuli konverzaciju na društveno-mrežnim kanalima?
  • Koje su specifičnosti sadržaja za online kanale, te osnovne zakonitosti kojih se treba pridržavati?
  • Kako vlastitim snagama možete osmisliti sadržaj kojim ćete obogatiti digitalni nastup, tvrtku svrhovito promovirati, te sustavno graditi interes korisnika za proizvode i usluge koje nudite?
  • Kako efikasno distribuirati sadržaj na odabranim digitalnim kanalima – bio to blog, društvene mreže, aplikacije ili newsletteri?
  • Na koji način ćete mjeriti uspješnost svakog objavljenog sadržaja, interes koji generira kod ciljane publike i konačno – utjecaj koji ima na prodaju?
  • Česte greške,
  • Pitanja i odgovori.

Sadržajem koji producirate diferencirate svoju tvrtku ili organizaciju od konkurentskih; korisnicima i kupcima pokazujete da razumijete njihove potrebe i znate kako na njih odgovoriti; kontinuirano stječete uvid u interese i kupovne navike svoje ciljne skupine i na koncu – gradite bazu znanja koja vašoj tvrtki ostaje u trajnom vlasništvu.

Metode rada
  • Interaktivna radionica
  • Praktični primjeri i vježbe

Cijene i popusti
  • Snižena cijena kotizacije za rane prijave 7 ili više dana do datuma radionice iznosi 1.311 kn.
  • Redovna cijena kotizacije je 1.490 kn za uplate 6 i manje dana do datuma radionice.
  • Za prijave 2 polaznika iz iste tvrtke odobrava se dodatni popust od 10%
  • Za prijave 3 polaznika iz iste tvrtke odobrava se dodatni popust od 15%
  • Popust 1+1=100: Svakom polazniku koji prijavi još jednog polaznika iz druge tvrtke odobrit će se dodatni popust od 100 kn po radionici.
  • Nezaposleni i studenti ostvaruju pravo na popust od 25%

Napomene:

  • Organizacijama u sustavu PDV-a isti se obračunava na cijenu.
  • Svi radionice je moguće prilagoditi potrebama klijenta i isporučiti u inhouse izvedbi.
  • Dodatne informacije na 01/3873-088 ili info@bestpractice.hr 

Lokacija i detalji
  • Strojarska 24, edukacijski centar Trinom od 9:00 do 16:00 (karta).
  • Za sve koji dolaze automobilom osigurali smo cjelodnevni parking po cijeni od 10 kn.

Cijena
1312,2

Što možete očekivati?

  • Nesebičan prijenos znanja, vještina i iskustva od strane voditelja na polaznike.
  • Pedagoški pristup i ekspertno vođenje radionice. 
  • Maksimalnu posvećenost i prilagođenost svakom polazniku i njegovim poslovnim situacijama. 
  • Rad u malim trening skupinama.
  • Visoku profesionalnost i poslovnost u organizaciji i komunikaciji s polaznicima.

  • Udobne i moderne učionice na odličnim lokacijama.
  • Produktivnu, ali opuštenu i zabavnu radnu atmosferu.
  • Kvalitetne radne materijale i alate za naknadni rad.   
  • Organiziranu pomoć polaznicima u implementaciji sadržaja. 
  • Odgovor trenera na svako pitanje.

  • Dobru hranu, dobru kavu i osvježenje u pauzama:)
  • Networking s kolegama iz struke.
  • Kvalitetan follow up nakon radionica.
  • Besplatan WI-fi.
  • Parking na lokaciji na dan radionice po cijeni 10kn/dan.

Što ćete još dobiti

Kompetentnog i certificiranog trenera
Tiskanu skriptu za praćenje treninga
Materijal za dodatni rad u digitalnom obliku
Osvježenje i tople napitke u pauzama
Strukturirani pristup temi i rad u malim trening skupinama
Certifikat / uvjerenje o uspješno završenoj edukaciji
Ručak
Organizirani izravni kontakt s trenerom do 60 dana za pitanja i pomoć oko implementacije treninga

Trener

Ana Penović

Ana je vlasnica digitalne agencije Jasno&Glasno. Voditeljica je tima koji već devet godina osmišljava, planira i provodi opće i specijalizirane edukacije u području digitalnog marketinga, odnosa s javnošću i kreiranja sadržaja. Kao dugogodišnja novinarka ima uvid u sve aspekte tržišnih komunikacija – od tradicionalnih kanala do novomedijskih platformi te bogato iskustvo i znanje o komunikaciji u klasičnim medijima i online kanalima.

Educiranjem tvrtki, organizacija i institucija bavi se od 2010. i do danas je u vještinama digitalnog marketinga, kreiranju i implementiranju digitalnih strategija, planiranju komunikacije na društvenim mrežama i online ...


Što polaznici kažu o edukaciji

Naučite i usavršite

Još uvijek niste sigurni je li ova radionica najbolji izbor za Vas? Slobodno nas nazovite na 01/3873-088 za dodatne informacije.

15
godina
s Vama

Lider u kvaliteti poslovnih edukacija
Best Practice je trenersko-konzultantska organizacija specijalizirana za razvoj kompetencija zaposlenika. Pomažemo organizacijama da prodaju i komuniciraju bolje, upravljaju lakše i vode svoje ljude na bolji način.
Kvaliteta nema alternativu stoga u svaki projekt ulažemo više energije, a isporučujemo veću vrijednost od uobičajene. Ponosimo se listom klijenta od gotovo 500 tvrtki od kojih su mnoge lideri u svojim industrijama. Hvala Vam na povjerenju i vidimo se na radionicama.

459

Klijenata u 9 zemalja

3266

održanih radionica

18850

zadovoljnih polaznika

O tvrtki:
Idealan otok d.o.o.
Sjedište: Vrbje 1 a, 10000 Zagreb, HR
OIB: 21270362152 (HR21270362152)

Pravni podaci:
Račun kod Erste&Steiermärkische Bank d.d
IBAN: HR282402006-1100546101
SWIFT: ESBCHR22
Osnovano: 22. studenoga 2004. godine
Temeljni kapital: 20.000,00 kuna
Članovi društva: Petar Majstrović

Kontakti:
Telefon: 013873088
Mobilni: 0913873088
E-mail: info@bestpractice.hr

Share This
×

Edukacije u košarici

 

Ukupno: 0.00kn

Kreni na plaćanje
Pogledaj košaricu Obriši stavke