Znate li pisati zanimljive sadržaje i njima privlačiti svoje kupce? Znate li zainteresirati publiku za svoje sadržaje bez plaćanja reklama?
Naša trenerica kaže: “Web bez publici privlačnog contenta je kao pusto polje”. Kad završi plaćena kampanja kupci se na njega ne vraćaju!
Sadržaj je najvažnija komponenta online nastupa svake tvrtke, agencije i organizacije. Nisu to ni društvene mreže ni oglasne kampanje ni web stranice već sadržaj. Bez konkretnog i korisnog sadržaja kupci i korisnici nemaju razloga da posjećuju web stranice tvrtki niti da ih prate na društvenim mrežama. A upravo je interakcija s korisnicima odnosno vrijeme koje provedu na online platformama tvrtki – ono što najviše vrednuju tražilice poput Googlea i društvene mreže poput Facebooka.
Pojednostavljeno rečeno – ako vas korisnici i kupci ne vole – ni Google ni Facebook vas neće voljeti, a jedini put do njihovog srca, pažnje i novčanika je sadržaj koji ćete redovno producirati i s njima dijeliti. Tvrtka koja ne kreira sadržaj nikada neće zauzeti željenu poziciju na tražilicama, a njene objave na vodećoj društvenoj mreži će se prikazivati tek neznatnom broju fanova.
Edukacija je namijenjena predstavnicima malih i velikih tvrtki, organizacija i agencija, u bilo kojoj industriji ili području rada. Bilo da iz nule gradite svoj digitalni život, ili želite unaprijediti postojeći digitalni nastup i povećati zajednicu korisnika/kupaca – ovo je edukacija za vas.
Sadržajem koji producirate diferencirate svoju tvrtku ili organizaciju od konkurentskih; korisnicima i kupcima pokazujete da razumijete njihove potrebe i znate kako na njih odgovoriti; kontinuirano stječete uvid u interese i kupovne navike svoje ciljne skupine i na koncu – gradite bazu znanja koja vašoj tvrtki ostaje u trajnom vlasništvu.
Napomene:
Ana je vlasnica digitalne agencije Jasno&Glasno. Voditeljica je tima koji već devet godina osmišljava, planira i provodi opće i specijalizirane edukacije u području digitalnog marketinga, odnosa s javnošću i kreiranja sadržaja. Kao dugogodišnja novinarka ima uvid u sve aspekte tržišnih komunikacija – od tradicionalnih kanala do novomedijskih platformi te bogato iskustvo i znanje o komunikaciji u klasičnim medijima i online kanalima.
Educiranjem tvrtki, organizacija i institucija bavi se od 2010. i do danas je u vještinama digitalnog marketinga, kreiranju i implementiranju digitalnih strategija, planiranju komunikacije na društvenim mrežama i online ...
Još uvijek niste sigurni je li ova radionica najbolji izbor za Vas? Slobodno nas nazovite na 01/3873-088 za dodatne informacije.
Primajte stručne članke, obavijesti o nagradnim natječajima, akcijama i radionicama jednom tjedno
Poštujemo privatnost. Vaši se osobni podaci neće prosljeđivati treićim osobama, obrađivat će se povjerljivo i s njima će se postupati u skladu s Uredbom (EU) 2016/679 Europskog parlamenta i Vijeća od 27. travnja 2016.
Provjerite naša pravila zaštite privatnosti
15
godina
s Vama
održanih radionica
zadovoljnih polaznika
O tvrtki:
IDEALAN OTOK, vl. Petar Majstrović
Sjedište: PALINOVEČKA 19 C, 10000 Zagreb, HR
OIB: 16733450514 (HR16733450514)
Pravni podaci:
Račun kod Erste&Steiermärkische Bank d.d
IBAN: HR1024020061140366283
SWIFT: ESBCHR22
Članovi društva: Petar Majstrović
Kontakti:
Telefon: 013873088
Mobilni: 0913873088
E-mail: [email protected]
Ana je vlasnica digitalne agencije Jasno&Glasno. Voditeljica je tima koji već devet godina osmišljava, planira i provodi opće i specijalizirane edukacije u području digitalnog marketinga, odnosa s javnošću i kreiranja sadržaja. Kao dugogodišnja novinarka ima uvid u sve aspekte tržišnih komunikacija – od tradicionalnih kanala do novomedijskih platformi te bogato iskustvo i znanje o komunikaciji u klasičnim medijima i online kanalima.
Educiranjem tvrtki, organizacija i institucija bavi se od 2010. i do danas je u vještinama digitalnog marketinga, kreiranju i implementiranju digitalnih strategija, planiranju komunikacije na društvenim mrežama i online brandingu educirala više od 1500 polaznika seminara, edukacija i konferencija u organizaciji tvrtke i njenih partnera.
Ana je ko-autorica knjige Pobijedite internet (ili će internet pobijediti vas), glavna urednica web magazina Plan B. Mentorira start-up tvrtke u sklopu uglednog američkog Founders Instituta, Poduzetničkog inkubatora Šibenik, Poduzetničkog inkubatora Sisak, te krovne splitske ICT udruge Split Tech City.
U 10 godina bavljenja digitalnim marketingom, Ana je sa svojim timom upravljala online kanalima i/ili kreirala sadržaje za digitalne platforme brojnih tvrtki među kojima su turistički klaster Colours of Istria, Valamar, Nacionalni park Krka, ACI, Hrvatski telekom, PBZ, Diners, Bontech, TZ grada Karlovca, B.net, Vipnet, HEP Opskrba, UNICEF, Nestle Adriatic, Jadran galenski laboratorij, HBO Adria, Hrvatska turistička zajednica, i brojne druge.