Emocionalna inteligencija u poslovnoj komunikaciji

Velikih 85% Vašeg ukupnog uspjeha čini ispravan stav i vještine koje su povezane s emocionalnom inteligencijom.

Radionica na kojoj ćete naučiti aktivirati i koristiti vještine temeljene na EQ

Iako je uvriježeno razmišljanje da je koeficijent inteligencije(IQ) najvrjedniji resurs za razvoj karijere mnogi nalazi govore o drugoj strani koja je suodgovorna za uspjeh. Istraživanja Carnagie instituta pokazuju da IQ doprinosi ukupnoj uspješnosti pojedinca sa samo 15%. Ostalih 85% čine ispravan stav, sposobnost osobe da surađuje i uspješno komunicira s drugima, te druge "meke" vještine.

Ova radionica će Vas naučiti kako da aktivirate i iskoristite "ostalih" 85%" elemenata koji su direktno odgovorni za Vaš budući uspjeh.

Zagreb
27/11/2020

Akcijska cijena 1.399 kn za rane prijave i uplate 7 ili više dana do datuma radionice. Nakon toga obračunava se redovna cijena 1.590 kn.
O radionici

Sljedeći zanimljiv nalaz koji govori o važnosti emocionalne inteligencije kaže da sedam od deset ljudi gubi posao zbog osobnih konflikata, a osobni konflikti su gotovo u pravilu proizvod nemogućnosti kontroliranja emocija za što je odgovoran nizak EQ.

Htjeli mi to ili ne, većina naših profesionalnih i osobnih uspjeha i neuspjeha izravno je povezana s kvalitetom odnosa koje smo uspjeli izgraditi s ljudima u svojoj i s njom povezanim organizacijama ili u privatnom životu. Glavnu ulogu u stvaranju takvih odnosa igra upravo naša EQ stoga ako želite još jedan “alat” za razvoj karijere ili unapređenje kvalitete života ovaj trening je za Vas.

Što ćete naučiti

Cilj treninga

Naučiti polaznike da apliciraju znanja o emocionalnoj inteligenciji u svakodnevnoj poslovnoj komunikaciji.
Kome je radionica namijenjena

Svima koji se žele profesionalno razvijati i žele napredovati na poslovnom, ali i privatnom planu.

Što ćete još dobiti
  • Odgovor na svako pitanje
  • Zaključak
  • Akcijski plan
Teme radionice

Učinkoviti poslovni odnosi

  • Kako izgraditi i njegovati kvalitetne poslovne odnose
  • Tipovi ponašanja koja podržavaju ili potkopavaju takve odnose
  • Uvid u osobne odnose u poslovnom okruženju

Samosvijest, motiviranost, empatija Kako me ljudi doživljavaju

  • Kako izgraditi međusobno povjerenje
  • Temeljne postavke svjesnog komuniciranja
  • Refleksije i odnosi
  • Socijalna inteligencija i višestruke inteligencije
  • Uvid u osobne višestruke inteligencije
  • Ključna mjesta emocionalne inteligencije
  • Unaprjeđivanje odnosa putem emocionalne inteligencije
  • Samosvijest, samopoštovanje i ideja o sebi
  • Koliko su naši stilovi ponašanja prilagodljivi
  • Težnja za postignućem i predanost
  • Proaktivnost i optimizam

Izgradnja kvalitetnijih poslovnih odnosa uz pomoć emocionalne inteligencije

  • Samosvladavanje i samokontrola
  • Svjesna izgradnja međusobnog povjerenja
  • Preuzimanje odgovornosti za osobno ponašanje i utjecaj
  • Razvijanje i komuniciranje pozitivnog stava
  • Kako se riješiti neprikladnih stavova
  • Izražavanje  potreba i utjecanje na okolinu
  • Sudjelovanje u rješavanju potreba okoline
  • Prilagodljivost
  • Unaprjeđenje verbalnih i neverbalnih vještina i ponašanja
  • Inovativnost
  • Moć pitanja i povratnih informacija
  • Unaprjeđenje tehnika slušanja i smanjenja buke u komunikacijskom kanalu

Društvena umijeća

  • Sposobnost kvalitetnog utjecanja na okolinu
  • Sposobnost učinkovite prevencije i rješavanja sukoba
  • Otvorenost za promjene
  • Sposobnost aktivnog doprinosa sinergiji grupe ili tima
  • Stvaranje i njegovanje osobnih odnosa

Metode rada
  • Interaktivna radionica i diskusija
  • Praktične vježbe (role-plays)
  • Edukativni filmski sadržaji

Cijene i popusti
  • Snižena cijena kotizacije za rane prijave 7 ili više dana do datuma radionice iznosi 1.399 kn.
  • Redovna cijena kotizacije je 1.590kn za uplate 6 i manje dana do datuma radionice.
  • Za prijave 2 polaznika iz iste tvrtke odobrava se dodatni popust od 10%
  • Za prijave 3 polaznika iz iste tvrtke odobrava se dodatni popust od 15%
  • Popust 1+1=100: Svakom polazniku koji prijavi još jednog polaznika iz druge tvrtke odobrit će se dodatni popust od 100 kn po radionici.
  • Nezaposleni i studenti ostvaruju pravo na popust od 25%

Napomene:

  • Organizacijama u sustavu PDV-a isti se obračunava na cijenu.
  • Svi radionice je moguće prilagoditi potrebama klijenta i isporučiti u inhouse izvedbi.
  • Dodatne informacije na 01/3873-088 ili info@bestpractice.hr 

Lokacija i detalji
  • Strojarska 24, edukacijski centar Trinom od 9:00 do 16:00 (karta).
  • Za sve koji dolaze automobilom osigurali smo cjelodnevni parking po cijeni od 10 kn.

Cijena
1.399kn

Što možete očekivati?

  • Nesebičan prijenos znanja, vještina i iskustva od strane voditelja na polaznike.
  • Pedagoški pristup i ekspertno vođenje radionice. 
  • Maksimalnu posvećenost i prilagođenost svakom polazniku i njegovim poslovnim situacijama. 
  • Rad u malim trening skupinama.
  • Visoku profesionalnost i poslovnost u organizaciji i komunikaciji s polaznicima.

  • Udobne i moderne učionice na odličnim lokacijama.
  • Produktivnu, ali opuštenu i zabavnu radnu atmosferu.
  • Kvalitetne radne materijale i alate za naknadni rad.   
  • Organiziranu pomoć polaznicima u implementaciji sadržaja. 
  • Odgovor trenera na svako pitanje.

  • Dobru hranu, dobru kavu i osvježenje u pauzama:)
  • Networking s kolegama iz struke.
  • Kvalitetan follow up nakon radionica.
  • Besplatan WI-fi.
  • Parking na lokaciji na dan radionice po cijeni 10kn/dan.

Što ćete još dobiti

Kompetentnog i certificiranog trenera
Tiskanu skriptu za praćenje treninga
Materijal za dodatni rad u digitalnom obliku
Osvježenje i tople napitke u pauzama
Strukturirani pristup temi i rad u malim trening skupinama
Certifikat / uvjerenje o uspješno završenoj edukaciji
Ručak
Organizirani izravni kontakt s trenerom do 60 dana za pitanja i pomoć oko implementacije treninga

Trener

Miljenko Bošković

Miljenko Bošković je specijalist za ljudske resurse i konzultant. Diplomirao je na Fakultetu političkih znanosti u Zagrebu, specijalizirao Diploma in management na poslijediplomskom studiju na Zagrebačkoj poslovnoj školi te završio MBA na Management Akademie Muenchen.

Ima preko 30 godina iskustva na različitim menadžerskim i edukacijskim poslovima i pozicijama u Hrvatskoj i regiji. Bio je zamjenik direktora Večernjeg lista te član Uprave i CEO u Lovranskim vilama, Marimpexu, Auto Zubaku i drugim značajnim kompanijama.

Iza njega je više od 1300 održanih seminara za mnoge vodeće tvrtke u Austriji, Sloveniji, Hrvatskoj, Srbiji i BiH kao što su Agrokor, INA, ...


Što polaznici kažu o edukaciji

Naučite i usavršite

Još uvijek niste sigurni je li ova radionica najbolji izbor za Vas? Slobodno nas nazovite na 01/3873-088 za dodatne informacije.

15
godina
s Vama

Lider u kvaliteti poslovnih edukacija
Best Practice je trenersko-konzultantska organizacija specijalizirana za razvoj kompetencija zaposlenika. Pomažemo organizacijama da prodaju i komuniciraju bolje, upravljaju lakše i vode svoje ljude na bolji način.
Kvaliteta nema alternativu stoga u svaki projekt ulažemo više energije, a isporučujemo veću vrijednost od uobičajene. Ponosimo se listom klijenta od gotovo 500 tvrtki od kojih su mnoge lideri u svojim industrijama. Hvala Vam na povjerenju i vidimo se na radionicama.

459

Klijenata u 9 zemalja

3266

održanih radionica

18850

zadovoljnih polaznika

O tvrtki:
Idealan otok d.o.o.
Sjedište: Vrbje 1 a, 10000 Zagreb, HR
OIB: 21270362152 (HR21270362152)

Pravni podaci:
Račun kod Erste&Steiermärkische Bank d.d
IBAN: HR282402006-1100546101
SWIFT: ESBCHR22
Osnovano: 22. studenoga 2004. godine
Temeljni kapital: 20.000,00 kuna
Članovi društva: Petar Majstrović

Kontakti:
Telefon: 013873088
Mobilni: 0913873088
E-mail: info@bestpractice.hr

Share This
×

Edukacije u košarici

 

Ukupno: 0.00kn

Kreni na plaćanje
Pogledaj košaricu Obriši stavke