Emocionalna inteligencija na poslu: LIVE

Čak 7 od 10 zaposlenika gubi posao zbog konflikata i ograničene mogućnosti kontroliranja emocija. Uzrok je nepoznavanje vještina koje su povezane sa Emocionalnom inteligencijom (EQ).

Na ovoj radionici  naučit ćemo Vas da iz raznih komunikacijskih situacija iziđete zadovoljni i sa sporazumom koji se temelji na Vašim novim EQ vještinama!

Iako je uvriježeno razmišljanje da je koeficijent inteligencije(IQ) najvrjedniji resurs za razvoj karijere mnogi nalazi govore o drugoj strani koja je suodgovorna za uspjeh. Istraživanja Carnagie instituta pokazuju da IQ doprinosi ukupnoj uspješnosti pojedinca sa samo 15%. Ostalih 85% čine ispravan stav, sposobnost osobe da surađuje i uspješno komunicira s drugima, te druge "meke" vještine izravno povezane na Emocionalnom inteligencijom (EQ)

Ova radionica će Vas naučiti kako da aktivirate i iskoristite "ostalih" 85%" elemenata koji su direktno odgovorni za Vaš budući uspjeh.

Uspjeh u privatnom i poslovnom životu jako je povezan sa vještinama komunikacije i suradnje s drugima. Na ovoj radionici naučit ćete kako prepoznati razne oblike ponašanja, kako razumjeti sebe i druge te kako u svim situacijama postići najbolji dogovor i komunikacijski rezultat.
O radionici

 

Htjeli mi to ili ne, većina naših profesionalnih i osobnih uspjeha i neuspjeha izravno je povezana s kvalitetom odnosa koje smo uspjeli izgraditi s ljudima u svojoj i s njom povezanim organizacijama ili u privatnom životu. Glavnu ulogu u stvaranju takvih odnosa igra upravo naša EQ stoga ako želite još jedan “alat” za razvoj karijere ili unapređenje kvalitete života ovaj trening je za Vas.

Što ćete naučiti

Cilj treninga

Naučiti polaznike da apliciraju znanja o emocionalnoj inteligenciji u svakodnevnoj poslovnoj komunikaciji.
Kome je radionica namijenjena

Svima koji se žele profesionalno razvijati i žele napredovati na poslovnom, ali i privatnom planu.

Što ćete još dobiti
  • Odgovor na svako pitanje
  • Zaključak
  • Akcijski plan
Teme radionice

Učinkoviti poslovni odnosi

  • Kako izgraditi i njegovati kvalitetne poslovne odnose
  • Tipovi ponašanja koja podržavaju ili potkopavaju takve odnose
  • Uvid u osobne odnose u poslovnom okruženju

Samosvijest, motiviranost, empatija Kako me ljudi doživljavaju

  • Kako izgraditi međusobno povjerenje
  • Temeljne postavke svjesnog komuniciranja
  • Refleksije i odnosi
  • Socijalna inteligencija i višestruke inteligencije
  • Uvid u osobne višestruke inteligencije
  • Ključna mjesta emocionalne inteligencije
  • Unaprjeđivanje odnosa putem emocionalne inteligencije
  • Samosvijest, samopoštovanje i ideja o sebi
  • Koliko su naši stilovi ponašanja prilagodljivi
  • Težnja za postignućem i predanost
  • Proaktivnost i optimizam

Izgradnja kvalitetnijih poslovnih odnosa uz pomoć emocionalne inteligencije

  • Samosvladavanje i samokontrola
  • Svjesna izgradnja međusobnog povjerenja
  • Preuzimanje odgovornosti za osobno ponašanje i utjecaj
  • Razvijanje i komuniciranje pozitivnog stava
  • Kako se riješiti neprikladnih stavova
  • Izražavanje  potreba i utjecanje na okolinu
  • Sudjelovanje u rješavanju potreba okoline
  • Prilagodljivost
  • Unaprjeđenje verbalnih i neverbalnih vještina i ponašanja
  • Inovativnost
  • Moć pitanja i povratnih informacija
  • Unaprjeđenje tehnika slušanja i smanjenja buke u komunikacijskom kanalu

Društvena umijeća

  • Sposobnost kvalitetnog utjecanja na okolinu
  • Sposobnost učinkovite prevencije i rješavanja sukoba
  • Otvorenost za promjene
  • Sposobnost aktivnog doprinosa sinergiji grupe ili tima
  • Stvaranje i njegovanje osobnih odnosa

Metode rada
  • Interaktivna radionica i diskusija
  • Praktične vježbe (role-plays)
  • Edukativni filmski sadržaji

Lokacija i detalji
  • Strojarska 24, edukacijski centar Trinom od 9:00 do 16:00 (karta).
  • Za sve koji dolaze automobilom osigurali smo cjelodnevni parking po cijeni od 10 kn.

Cijena
Trenutno sniženo za rane prijave na 198€. Redovna cijena 220€ . Zatraži kod za dodatni popust🎁

Što možete očekivati?

  • Nesebičan prijenos znanja, vještina i iskustva od strane voditelja na polaznike.
  • Pedagoški pristup i ekspertno vođenje radionice. 
  • Maksimalnu posvećenost i prilagođenost svakom polazniku i njegovim poslovnim situacijama. 
  • Rad u malim trening skupinama.
  • Visoku profesionalnost i poslovnost u organizaciji i komunikaciji s polaznicima.

  • Udobne i moderne učionice na odličnim lokacijama.
  • Produktivnu, ali opuštenu i zabavnu radnu atmosferu.
  • Kvalitetne radne materijale i alate za naknadni rad.   
  • Organiziranu pomoć polaznicima u implementaciji sadržaja. 
  • Odgovor trenera na svako pitanje.

  • Dobru hranu, dobru kavu i osvježenje u pauzama:)
  • Networking s kolegama iz struke.
  • Kvalitetan follow up nakon radionica.
  • Besplatan WI-fi.
  • Parking na lokaciji na dan radionice po cijeni 10kn/dan.

Što ćete još dobiti

Kompetentnog i certificiranog trenera
Tiskanu skriptu za praćenje treninga
Materijal za dodatni rad u digitalnom obliku
Osvježenje i tople napitke u pauzama
Strukturirani pristup temi i rad u malim trening skupinama
Certifikat / uvjerenje o uspješno završenoj edukaciji
Ručak
Organizirani izravni kontakt s trenerom do 60 dana za pitanja i pomoć oko implementacije treninga

Trener

Miljenko Bošković

Miljenko Bošković je specijalist za ljudske resurse i konzultant. Diplomirao je na Fakultetu političkih znanosti u Zagrebu, specijalizirao Diploma in management na poslijediplomskom studiju na Zagrebačkoj poslovnoj školi te završio MBA na Management Akademie Muenchen.

Ima preko 30 godina iskustva na različitim menadžerskim i edukacijskim poslovima i pozicijama u Hrvatskoj i regiji. Bio je zamjenik direktora Večernjeg lista te član Uprave i CEO u Lovranskim vilama, Marimpexu, Auto Zubaku i drugim značajnim kompanijama.

Iza njega je više od 1300 održanih seminara za mnoge vodeće tvrtke u Austriji, Sloveniji, Hrvatskoj, Srbiji i BiH kao što su Agrokor, INA, ...


Što polaznici kažu o edukaciji

Još uvijek niste sigurni je li ova radionica najbolji izbor za Vas? Slobodno nas nazovite na 01/3873-088 za dodatne informacije.

Prijavite se na newsletter

Primajte stručne članke, obavijesti o nagradnim natječajima, akcijama i radionicama jednom tjedno

Poštujemo privatnost. Vaši se osobni podaci neće prosljeđivati treićim osobama, obrađivat će se povjerljivo i s njima će se postupati u skladu s Uredbom (EU) 2016/679 Europskog parlamenta i Vijeća od 27. travnja 2016.

Provjerite naša pravila zaštite privatnosti

15
godina
s Vama

Lider u kvaliteti poslovnih edukacija
Best Practice je trenersko-konzultantska organizacija specijalizirana za razvoj kompetencija zaposlenika. Pomažemo organizacijama da prodaju i komuniciraju bolje, upravljaju lakše i vode svoje ljude na bolji način.
Kvaliteta nema alternativu stoga u svaki projekt ulažemo više energije, a isporučujemo veću vrijednost od uobičajene. Ponosimo se listom klijenta od gotovo 500 tvrtki od kojih su mnoge lideri u svojim industrijama. Hvala Vam na povjerenju i vidimo se na radionicama.

459

Klijenata u 9 zemalja

3266

održanih radionica

18850

zadovoljnih polaznika

O tvrtki:
IDEALAN OTOK, vl. Petar Majstrović
Sjedište: PALINOVEČKA 19 C, 10000 Zagreb, HR
OIB: 16733450514 (HR16733450514)

Pravni podaci:
Račun kod Erste&Steiermärkische Bank d.d
IBAN: HR1024020061140366283
SWIFT: ESBCHR22
Članovi društva: Petar Majstrović

Kontakti:
Telefon: 013873088
Mobilni: 0913873088
E-mail: [email protected]

Share This
×

Edukacije u košarici

 
Sve ukupno: 0,00  (0,00 Kn)
Kreni na plaćanje
Pogledaj košaricu Obriši stavke