Facebook page i community management

Želite li da Vaš business izgleda profesionalno na društvenim mrežama i da od FB-a dobijete što više bez plaćanja oglasa?

Ako je odgovor potvrdan ova radionica je za Vas. Radimo u malim skupinama uz vodstvo eksperta struke

Na radionici ćete naučiti postaviti temelje svoje Facebook prodajne platforme, kako bi maksimizirali svoj organski doseg i dobili maksimalnu korist bez plaćanja. Ne zaboravite da će predstavnici Internet marketing generacija radije provjeriti Vaš FB page nego web i da on mora izgledati dobro.

Na ovoj radionici naučit ćete kao napraviti profesionalan FB page, kako komunicirati s followerima, kako planirati i objavljivati relavantan sadržaj te kako prodati više bez plaćanja oglasa.

Zagreb
05/12/2019

O radionici

Otvorili ste Facebook page svoje tvrtke kako bi se promovirali i prodavali više. Zatim se zatražili od Facebook prijatelja da vas “lajkaju”, napisali prve postove i podijelili linkove na svoje proizvode. Tu i tamo objavili ste vijest ili akciju i onda je stranica lagano zamrla. Ustvari, niti nemate neku “genijalnu” ideju o tome kako napraviti interakciju s kupcima niti plan što bi trebali objavljivati. Možda ste i bili na nekim  predavanjima ili čitali malo o Facebook marketingu, ali i dalje Vam nedostaje ideja i vještina da bi stranicu učinili “živom” i zanimljivom.

Istovremeno, ne želite ovaj posao dati agenciji, jer oni ne poznaju vaše poslovanje tako dobro kao Vi, niti će se potpuno posveti vašem uspjehu kao Vi. I na kraju, želite brzi pomak u rezultatima, a nemate vremena za stihijsko učenje i istraživanje interneta kako bi shvatili algoritam kompleksnog Facebooka.

Vrijeme je da u punom kapacitetu počnete koristiti sve besplatne mogućnosti najpoznatije društvene mreže što Vam omogućuje ova radionica.

Što ćete naučiti
  • Kako povećati broj fun-ova i interes za Vašu Facebook stranicu,
  • Kako doći do novih kupaca i ostvariti bolji prodajni rezultat, 
  • Kako radi Facebook algoritam i kako to iskoristiti u prodaji,
  • Kako organizirati i postaviti stranicu prema Facebook pravilima i ciljevima tvrtke,
  • Kako strateški razmišljati i napraviti plan svojih aktivnosti na Facebook-u,
  • Kako osmisliti i objaviti zanimljive sadržaje primjerene zacrtanim ciljevima,
  • Kako kreirati i upravljati objavama na tehnički ispravan način,
  • Kako upravljati komunikacijom s kupcima, 

Ako ste slični prosječnom vlasniku FB stranice Vaše iskustvo s Facebook-om može biti slično ovom. Otvorili ste stranicu kako bi prodavali više, ali nije se dogodili ništa bitno. Zatražili ste od poznatih da Vam daju “like”, a nakon toga  broj page like-ova gotovo da se i nije mijenjao. Na stranici nema previše interakcija ni događanja, osim što tu i tamo objavite neku vijest ili akciju. Ustvari, niti nemate neku “genijalnu” ideju o tome kako napraviti interakciju s kupcima i što bi ustvari trebalo objavljivati. Možda i bili na nekim  predavanjima ili čitali malo o Facebook marketingu, ali i dalje Vam nedostaje vještina da bi okrenuli trend. S druge strane ne želite ovaj posao dati agenciji jer nitko ne poznaje Vaše poslovanje tako dobro, niti će se potpuno posveti tom poslu kao Vi. Također, želite brzi pomak u rezultatima, a nemate vremena za stihijsko istraživanje blogova kako bi shvatili algoritam kompleksnog Facebook-a.

Na ovoj radionici naučit ćete postaviti solidne temelje svoje Facebook prodajne platforme kako bi maksimizirali svoj organski doseg i bez plaćanja Facebook kampanja dobili mogući maksimum. Vrijeme je da u punom kapacitetu počnete koristiti sve besplatne mogućnosti najpoznatije društvene mreže. 

Kome je radionica namijenjena
  • Malim i srednjim poduzetnicima
  • Zaposlenicima u prodaji i marketingu
  • Community managerima
  • Svima koji sudjeluju u kreiranju i provođenju marketinške strategije
  • Start up zajednici
Teme radionice
  • Facebook stranice, značenje, važnost i ciljevi
  • Facebook grupe, zašto su važne i kako raditi s njima
  • Vizualni identitet
  • Ispravno korištenje i odabir vizuala
  • Koje su uloge i kako rade Social Media i Community Manageri
  • Strategija nastupa na Facebooku
  • Osnove pisanja objava na društvenim mrežama
  • Kako osmisliti i objavljivati kvalitetan sadržaj na Facebooku
  • Vrste i dužine objava za razne situacije
  • Tehnički parametri Facebook objava
  • Kako povećati organski doseg objava
  • Izrada plana objava
  • Dinamika objava
  • Osnove Facebook algoritma
  • Komunikacija s fanovima i osnove kriznog komuniciranja
  • Nagradne igre/natječaji na društvenim mrežama
  • Česte greške
  • Pitanja i odgovori

Metode rada
  • Interaktivna radionica
  • Praktični primjeri i vježbe
Nakon završetka radionice

Polaznici će znati kako napraviti profesionalno strukturiran Facebook page, kako osmisliti strategiju i ciljeve pagea, kako planirati, pisati i objavljivati zanimljive sadržaje, birati i obrađivati vizuale, te kako komunicirati sa followerima.

Cijene i popusti
  • Snižena cijena kotizacije za rane prijave 7 ili više dana do datuma radionice iznosi 999 kn.
  • Redovna cijena kotizacije je 1.390 kn za uplate 6 i manje dana do datuma radionice.
  • Za prijave 2 polaznika iz iste tvrtke odobrava se dodatni popust od 10%
  • Za prijave 3 polaznika iz iste tvrtke odobrava se dodatni popust od 15%
  • Popust 1+1=100: Svakom polazniku koji prijavi još jednog polaznika iz druge tvrtke odobrit će se dodatni popust od 100 kn po radionici.
  • Nezaposleni i studenti ostvaruju pravo na popust od 20%

Napomene:

  • Organizacijama u sustavu PDV-a isti se obračunava na cijenu.
  • Svi radionice je moguće prilagoditi potrebama klijenta i isporučiti u inhouse izvedbi.
  • Dodatne informacije na 01/3873-088 ili info@bestpractice.hr 

Lokacija i detalji
  • Strojarska 24, edukacijski centar Trinom od 9:00 do 16:00 (karta).
  • Za sve koji dolaze automobilom osigurali smo cjelodnevni parking po cijeni od 10 kn.

Cijena
999

Što možete očekivati?

  • Nesebičan prijenos znanja, vještina i iskustva od strane voditelja na polaznike.
  • Pedagoški pristup i ekspertno vođenje radionice. 
  • Maksimalnu posvećenost i prilagođenost svakom polazniku i njegovim poslovnim situacijama. 
  • Rad u malim trening skupinama.
  • Visoku profesionalnost i poslovnost u organizaciji i komunikaciji s polaznicima.

  • Udobne i moderne učionice na odličnim lokacijama.
  • Produktivnu, ali opuštenu i zabavnu radnu atmosferu.
  • Kvalitetne radne materijale i alate za naknadni rad.   
  • Organiziranu pomoć polaznicima u implementaciji sadržaja. 
  • Odgovor trenera na svako pitanje.

  • Udobne i moderne učionice na odličnim lokacijama.
  • Produktivnu, ali opuštenu i zabavnu radnu atmosferu.
  • Kvalitetne radne materijale i alate za naknadni rad.   
  • Organiziranu pomoć polaznicima u implementaciji sadržaja. 
  • Odgovor trenera na svako pitanje.

Što ćete još dobiti

Kompetentnog i certificiranog trenera
Tiskanu skriptu za praćenje treninga
Materijal za dodatni rad u digitalnom obliku
Osvježenje i tople napitke u pauzama
Strukturirani pristup temi i rad u malim trening skupinama
Certifikat / uvjerenje o uspješno završenoj edukaciji
Ručak
Organizirani izravni kontakt s trenerom do 60 dana za pitanja i pomoć oko implementacije treninga

Trener

Ivona Ivanković

Ivona Ivanković je Account Managerica u digitalnoj agenciji Jasno&Glasno. Magistra je novinarstva Fakulteta političkih znanosti u Zagrebu, specijalizirana za odnose s javnošću, a digitalnim marketingom i content managementom bavi se od 2015. godine. Svoje iskustvo gradila je kroz rad s klijentima nacionalnog i internacionalnog dosega.


Što polaznici kažu o edukaciji

Naučite i usavršite

Ako niste sigurni je li ova radionica najbolji izbor za Vas slobodno nazovite našeg konzultanta na 01/3873-088 za dodatne informacije.

15
godina
s Vama

Lider u kvaliteti poslovnih edukacija
Best Practice je trenersko-konzultantska organizacija specijalizirana za razvoj kompetencija zaposlenika. Pomažemo organizacijama da prodaju i komuniciraju bolje, upravljaju lakše i vode svoje ljude na bolji način.
Kvaliteta nema alternativu stoga u svaki projekt ulažemo više energije, a isporučujemo veću vrijednost od uobičajene. Ponosimo se listom klijenta od gotovo 500 tvrtki od kojih su mnoge lideri u svojim industrijama. Hvala Vam na povjerenju i vidimo se na radionicama.

459

Klijenata u 9 zemalja

3266

održanih radionica

18850

zadovoljnih polaznika

O tvrtki:
Idealan otok d.o.o.
Sjedište: Vrbje 1 a, 10000 Zagreb, HR
OIB: 21270362152 (HR21270362152)

Pravni podaci:
Račun kod Erste&Steiermärkische Bank d.d
IBAN: HR282402006-1100546101
SWIFT: ESBCHR22
Osnovano: 22. studenoga 2004. godine
Temeljni kapital: 20.000,00 kuna
Članovi društva: Petar Majstrović

Kontakti:
Telefon: 013873088
Mobilni: 0913873088
E-mail: info@bestpractice.hr

Share This
×

Edukacije u košarici

 

Ukupno: 0.00kn

Kreni na plaćanje
Pogledaj košaricu Obriši stavke