👩👩👦👦 Praktična LIVE radionica u malim trening skupinama uz rad na računalima.
🧑💻 Uvijek dostupna ONLINE verzija radionice uz pristup 24/7.
🔥 Linkedin marketing počinje odličnim profilom. To je preduvjet za odličan 1. dojam, dobivanje povjerenja i poslovnog kredibiliteta. Slijedi dogovaranje calla ili F2F poslovnog sastanka čime će Vaš cilj korištenja ovog moćnog alata biti ispunjen. Cijeli proces, staretegije i operativne taktike prenijet ćemo Vam na BestPractice.hr radionici.
Na ovoj radionici naučit ćete sve što je potrebno da bi Vi i Vaša tvrtka na Linkedinu izgledali profesionalno i kompetentno. Naučit ćete kako pronaći partnere, kako zaraditi njihovo povjerenje te kako svojim objavama svoriti percepciju osobe i tvrtke koja je poželjan partner. Za više informacija pogledajte teme radionice.
🎯 Svima koji putem Linkedina žele ostvariti bolji poslovni rezultat.
✅ Kompetentnog i certificiranog voditelja (trenera),
✅ Strukturirani pristup temi, kvalitene i aktualne sadržaje te prilagodbu svakom polazniku zahvljaujući radu u malim trening skupinama,
✅ Tiskanu skriptu za praćenje treninga
✅ Certifikat/uvjerenje o uspješno završenoj edukaciji
✅ Organizirani izravni kontakt s trenerom do 60 dana od dana radionice za pitanja i pomoć oko implementacije treninga
✅ Ručak
✅ Osvježenje i tople napitke u pauzama
✅ Linkedin WIIFY (Whats in it for you)
✅ Kako napraviti odličan LinkedIn profil
✅ Kako postići odličnu vidljivost profila
✅ Posloni bon ton na Linkedinu
✅ Kako zaraditi povjerenje i poslovni krediblitet na Linkedinu
✅ Kako se povezivati se s drugima na poseban način
✅ Što i kako objavljivati na LinkedInu
✅ Video i foto formati za marketiranje i prodaju na Linkediu
✅ Kako se Linkedin aktivnostima izdvojiti od konkurencije
✅ Kako kreirati prodajne poruke i kako osvojiti sastanak
✅ Kako upravljati profilom tvrtke na Linkedinu
✅ Kako Linkedin aktivnostima utjecati na dobar imidž i kredibilitet svoje tvrtke
✅ Najčešće greške u komunikaciji na LinkedInu i kako ih izbjeći
✅ Linkedin: akcijski plan za polaznike
Nakon usvojenog gradiva polaznici će moći napraviti i održavati odličan osobni i organizacijski profil, kreirati i objavljivati profesionalno uređene postove u svoje ime i u ime organizacije koju predstavljaju, povezivati se s drugima poštujući dobre poslovne običaje i poslovni bon ton, komunicirati i tražiti poslovne prilike putem ove poslovne platforme.
Zagreb, Strojarska 24, edukacijski centar Trinom (karta)
• Udobne i moderne učionice na odličnim lokacijama.
• Produktivnu, ali opuštenu i zabavnu radnu atmosferu.
• Kvalitetne radne materijale i alate za naknadni rad.
• Organiziranu pomoć polaznicima u implementaciji sadržaja.
• Odgovor trenera na svako pitanje.
Mr.sc. Petar Majstrović je konzultant, predavač i autor. Osnivač je i direktor trenersko-konzultantske organizacije Best Practice specijalizirane za poslovni trening i savjetovanje u poslovanju i upravljanju. Bavi se prodajno komunikacijskim vještinama, managementom i leadershipom.
Niste sigurni je li ova radionica najbolji izbor za Vas 🤔 Možda želite drugačiju edukaciju na temu prodaje ili inhouse prilagođenu radionicu⁉️ Rješenja ima više stoga…
provjerite ostale BestPractice.hr prodajne radionice
ili nas kontaktirajte na 01/3873-088 i [email protected] za dodatne informacije, ponudu ili besplatan konzalting sat 😊
15
godina
s Vama
održanih radionica
zadovoljnih polaznika
O tvrtki:
IDEALAN OTOK, vl. Petar Majstrović
Sjedište: PALINOVEČKA 19 C, 10000 Zagreb, HR
OIB: 16733450514 (HR16733450514)
Pravni podaci:
Račun kod Erste&Steiermärkische Bank d.d
IBAN: HR1024020061140366283
SWIFT: ESBCHR22
Članovi društva: Petar Majstrović
Kontakti:
Telefon: 013873088
Mobilni: 0913873088
E-mail: [email protected]
Mr.sc. Petar Majstrović je konzultant, predavač i autor. Osnivač je i direktor trenersko-konzultantske organizacije Best Practice specijalizirane za poslovni trening i savjetovanje u poslovanju i upravljanju. Bavi se prodajno komunikacijskim vještinama, managementom i leadershipom.
Radno iskustvo i ekspertiza
Tijekom 20 godišnje karijere Petar je radio u različitim industrijama B2B i B2C segmenta kao što su elektro industrija, kabelska industrija, proizvodnja tekstilnih proizvoda, građevinska industrija i IT. Obavljao je gotovo sve prodajne poslove od prodavača na terenu, voditelja ključnih kupaca, voditelja prodajnih timova, direktora prodaje i izvoza, do komercijalnog direktora i člana uprave za prodaju, nabavu i marketing.
Nakon 14 godina rada u realnom sektoru karijeru nastavlja u multinacionalnoj konzalting kompaniji i u vlastitom poduzeću gdje vodi konzalting projekte i trening programe za privredne organizacije i druge konzalting tvrtke. S obzirom na bogato praktično iskustvo rada na poslovima koji su povezani s prodajom, upravljanjem i vođenjem, upravo te segmente postavlja kao ključna područja svog trenerskog i savjetodavnog rada. U svojim projektima kombinira znanstvene i u praksi potvrđene poslovne modele, a polazi od načela jednostavnosti i primjenjivosti edukacija u poslovnoj stvarnosti po čemu su Best Practice edukacije poznate na tržištu. Zalaže se za maksimalnu transparentnost procesa rada što uključuje korištenje metoda mjerenja kvalitete edukacija te mjerenja uspješnosti primjene treninga na radnom mjestu.
Petar je autor više stručnih i znanstvenih članaka i istraživanja iz područja prodajne komunikacije, menadžmenta i rukovođenja te knjige Prodaja, upravljanje i trening prodajnih snaga: praktični vodič za razvoj poslovanja. Stalni je suradnik i autor u renomiranim stručnim časopisima, predavač na poslovnim konferencijama, gost predavač na Ekonomskom fakultetu Zagreb, piše na poslovnim portalima te uređuje Best Practice Free Resources blog (www.bestpractice.hr/blog/) koji se bavi temama iz područja poslovnih znanja i vještina.
Obrazovanje
Diplomirao i magistrirao na znanstvenom poslijediplomskom studiju na Katedri za marketing Ekonomskog fakulteta u Zagrebu. Dodatno se usavršavao na Cotrugli Business School na modulu za strateški marketing i Mercury International Business School. Uspješno završio mnogobrojne edukacije u zemlji i inozemstvu te više od 40 specijalističkih treninga iz područja menadžmenta, prodaje i rukovođenja. Petar se poslovnim treningom bavi i na znanstvenoj razini o čemu je objavio znanstveni rad Impact of sales trainings on sales results of a Croatian companies. Doktorski je kandidat na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu.