Maloprodaja: Vještina i kultura usluživanja kupaca

Jednodnevni praktični trening za prodavače i voditelje maloprodajnih jedinica.

Uvježbajte prodajno-komunikacijske vještine i poboljšajte financijski rezultat trgovine

Maloprodajne organizacije ulažu značajna sredstva u skupe interijere, opremu i marketing. Međutim, ponekad zaboravljaju na obuku prodajnog osoblja. Na žalost, svi znamo da ponekad u odličnim trgovinama rade prodavači koji ne poznaju asortiman, osnove prodajne komunikacije i poslovnog bon-tona.

Velika istina maloprodajnog poslovanja glasi: "Kada je usluga loša, kupci će prije ili poslije otići na drugo mjesto. Loša usluga će dugoročno upropastiti dobru marku, proizvode, cijene i lokaciju".

Ako u Vašoj maloprodaji niste zadovoljn prodavača ovaj praktični prodajni trening je rješenje.

Zagreb
01/11/2021
Zagreb
26/11/2021

Akcijska cijena 1.399 kn za rane prijave i uplate 7 ili više dana do datuma radionice. Nakon toga obračunava se redovna cijena 1.590 kn.
Što ćete naučiti

Razviti i unaprijediti znanja i vještine profesionalne prodajne komunikacije prema potvrđenim modelima i najboljom prodajnom praksom.

Kome je radionica namijenjena
  • Prodavačima u B2C segmentu
  • Rukovoditeljima maloprodajnih poslovnih jedinica
Teme radionice
  • Priprema za uspješnu prodaju
  • Profesionalni prodajni stav
  • Pojavnost prodavača
  • Prvi dojam koji osvaja
  • Pravila prodajne verbalne i neverbalne komunikacije
  • Pravila ophođenja kod ulaska kupca u prostor
  • Kako otvoriti komunikaciju i kreirati produktivnu kupovnu atmosferu
  • Ice breaking tehnike
  • Zona ugode ili nelagode za kupca: kako izbjeći nastanak “kupovne tenzije”
  • Kako prolaznika pretvoriti u kupca
  • Korištenje emocija u prodaji
  • Korištenje racionalnih elementa u prodaji
  • Kako otkriti skrivene potrebe i želje kupaca
  • Prodajna tehnika „Definiraj-analiziraj”
  • Aktivno slušanje-kako slušati i razumjeti ukupnu kupčevu potrebu
  • Kako prodavač “dodaje” vrijednost proizvodu
  • “Okidači” u prodaji i kako ih naći
  • Atraktivna prezentacija proizvoda
  • Demonstracija koja se pamti
  • Kupovni signali
  • Negativni signali
  • Probno zaključivanje prodaje
  • Korektne tehnike zaključivanje prodaje
  • Prodaja povezanog proizvoda (Cross selling)
  • Prodaja veće vrijednosti (Up-selling)
  • Praktične vježbe-primjeri dobre prodajne prakse
  • Role plays i simulacije stvarnih prodajnih situacija

 

Metode rada
  • interaktivna radionica
  • audio i video sadržaji
  • praktične vježbe prodajnih situacija
Nakon završetka radionice

Polaznici će steći i/ili unaprijediti znanja, kulturu, tehnike i vještine interpersonalne prodajne komunikacije s ciljem povećanja prodaje i povećanje zadovoljstva kupaca.

Cijene i popusti
  • Snižena cijena kotizacije za rane prijave 7 ili više dana do datuma radionice iznosi 1.399 kn.
  • Redovna cijena kotizacije je 1.590 kn za uplate 6 i manje dana do datuma radionice.
  • Za prijave 2 polaznika iz iste tvrtke odobrava se dodatni popust od 10%
  • Za prijave 3 polaznika iz iste tvrtke odobrava se dodatni popust od 15%
  • Popust 1+1=100: Svakom polazniku koji prijavi još jednog polaznika iz druge tvrtke odobrit će se dodatni popust od 100 kn po radionici.
  • Nezaposleni i studenti ostvaruju pravo na popust od 25%

Napomene:

  • Organizacijama u sustavu PDV-a isti se obračunava na cijenu.
  • Svi radionice je moguće prilagoditi potrebama klijenta i isporučiti u inhouse izvedbi.
  • Dodatne informacije na 01/3873-088 ili info@bestpractice.hr 

Lokacija i detalji
  • Strojarska 24, edukacijski centar Trinom od 9:00 do 16:00 (karta).
  • Za sve koji dolaze automobilom osigurali smo cjelodnevni parking po cijeni od 10 kn.

Cijena
1.399kn

Što možete očekivati?

  • Nesebičan prijenos znanja, vještina i iskustva od strane voditelja na polaznike.
  • Pedagoški pristup i ekspertno vođenje radionice. 
  • Maksimalnu posvećenost i prilagođenost svakom polazniku i njegovim poslovnim situacijama. 
  • Rad u malim trening skupinama.
  • Visoku profesionalnost i poslovnost u organizaciji i komunikaciji s polaznicima.

  • Udobne i moderne učionice na odličnim lokacijama.
  • Produktivnu, ali opuštenu i zabavnu radnu atmosferu.
  • Kvalitetne radne materijale i alate za naknadni rad.   
  • Organiziranu pomoć polaznicima u implementaciji sadržaja. 
  • Odgovor trenera na svako pitanje.

  • Dobru hranu, dobru kavu i osvježenje u pauzama:)
  • Networking s kolegama iz struke.
  • Kvalitetan follow up nakon radionica.
  • Besplatan WI-fi.
  • Parking na lokaciji na dan radionice po cijeni 10kn/dan.

Što ćete još dobiti

Kompetentnog i certificiranog trenera
Tiskanu skriptu za praćenje treninga
Materijal za dodatni rad u digitalnom obliku
Osvježenje i tople napitke u pauzama
Strukturirani pristup temi i rad u malim trening skupinama
Certifikat / uvjerenje o uspješno završenoj edukaciji
Ručak
Organizirani izravni kontakt s trenerom do 60 dana za pitanja i pomoć oko implementacije treninga

Trener

Petar Majstrović

Mr.sc. Petar Majstrović je profesionalni konzultant, predavač i autor. Osnivač je i direktor trenersko-konzultantske organizacije Best Practice specijalizirane za poslovni trening i savjetovanje u poslovanju i upravljanju. Bavi se prodajno komunikacijskim vještinama, managementom i leadershipom.


Što polaznici kažu o edukaciji

Ante Krpan - Head of sales, Adriatic Region, Mobile technology dept. at Logista d.o.o.

Naučite i usavršite

Još uvijek niste sigurni je li ova radionica najbolji izbor za Vas? Slobodno nas nazovite na 01/3873-088 za dodatne informacije.

15
godina
s Vama

Lider u kvaliteti poslovnih edukacija
Best Practice je trenersko-konzultantska organizacija specijalizirana za razvoj kompetencija zaposlenika. Pomažemo organizacijama da prodaju i komuniciraju bolje, upravljaju lakše i vode svoje ljude na bolji način.
Kvaliteta nema alternativu stoga u svaki projekt ulažemo više energije, a isporučujemo veću vrijednost od uobičajene. Ponosimo se listom klijenta od gotovo 500 tvrtki od kojih su mnoge lideri u svojim industrijama. Hvala Vam na povjerenju i vidimo se na radionicama.

459

Klijenata u 9 zemalja

3266

održanih radionica

18850

zadovoljnih polaznika

O tvrtki:
Idealan otok d.o.o.
Sjedište: Vrbje 1 a, 10000 Zagreb, HR
OIB: 21270362152 (HR21270362152)

Pravni podaci:
Račun kod Erste&Steiermärkische Bank d.d
IBAN: HR282402006-1100546101
SWIFT: ESBCHR22
Osnovano: 22. studenoga 2004. godine
Temeljni kapital: 20.000,00 kuna
Članovi društva: Petar Majstrović

Kontakti:
Telefon: 013873088
Mobilni: 0913873088
E-mail: info@bestpractice.hr

Share This
×

Edukacije u košarici

 

Ukupno: 0.00kn

Kreni na plaćanje
Pogledaj košaricu Obriši stavke