Prevladavanje prigovora i otpora u prodaji

Kako reći “ne” kupcu ako je potrebno i na kraju zaključiti prodaju. Dvodnevna radionica za prodajne profesionalce u B2B segmentu.

Naučite tehnike obrane cijene i kvalitete i savladajte sva odbijanja i teška pitanja kupaca. Radimo u malim trening skupinama uz vodstvo eksperta.

U pregovorima kupci često koriste krizu i tešku tržišnu situaciju kao sredstvo pritiska na cijene. U toj situaciji povećanih tenzija, bez jačih argumenata, a u želji da održe razinu prodaje i sačuvaju portfelj kupaca, prodavači često popuštaju i gube. Nadalje, praksa nam govori da je odobrene pogodnosti i cijene veoma teško vratiti na prijašnje razine. Kupci će stečene pogodnosti nastojati zadržati trajno, što će dugoročno negativno utjecati na profitabilnost.

Na ovoj radionici naučit ćete kada kupac "blefira", a kada ne, te kako obraniti cijenu i kvalitetu, a zadržati dobre odnose, volumen prodaje i profitabilnost. 

Zagreb
22/10/2020
Zagreb
24/11/2020

Akcijska cijena 1.399 kn za rane prijave 7 ili više dana do datuma radionice. Nakon toga redovna cijena.

Radionica "Prevladavanje prigovora i otpora u prodaji"


Individualni prodajni coaching za sve polaznike


O radionici

Jesu li Vam poznate neke od ovih situacija:

  • kupci imaju sve manje vremena za prodavače,
  • koriste svaku priliku za prigovor i snižavanje cijena,
  • traže dodatne elemente kvalitete ili višu kvalitetu proizvoda po nepromijenjenoj cijeni,
  • usporavaju proces donošenja odluka,
  • spominju konkurenciju i manje su lojalni,
  • pregovori o cijenama su sve “tvrđi” itd.

Ovakva kupčeva razmišljanja dovode do prodajne rezistencije tj. otpora kupnji koji može blokirati prodaju. U najvećem broju slučajeva prodaja se neće dogoditi sve dok prodavač ne razriješi sve kupčeve nedoumice i zabrinutost, učinkovito odgovori na teška  pitanja i prevlada prodajnu rezistenciju. Zanimljiva je činjenica da se prodajna rezistencija i prigovori pojavljuju u gotovo svim prodajama, a veoma malo organizacija educira svoje zaposlenike oko vještina njihovog prevladavanja. Naime, prodavači često uvježbavaju prodajnu prezentaciju i uče o proizvodima dok prevladavanje prigovora ostaje zaboravljeno. Zato se često događa da je jedina reakcija manje iskusnih i needuciranim prodavača upravo snižavanje cijena.

Kome je radionica namijenjena
  • Prodavačima,
  • Voditeljima prodajnih timova,
  • Voditeljima ključnih kupaca,
  • Voditeljima i direktorima u prodajnim organizacijama,
  • Svima koji komuniciraju s eksternim ili internim klijentima.
Teme radionice
  • win-win odnos kao referentni okvir za prevladavanje prigovora u prodaji
  • kada i zašto kupci prigovaraju
  • prodajna rezistencija
  • kako prepoznati i kategorizirati prigovor
  • što je “iza” izrečenog prigovora
  • dimna zavjesa (smoke screen) i kako je prepoznati
  • prigovori kao pregovaračka taktika
  • neverbalni prigovori i kako ih prepoznati
  • kako odgovoriti na prigovor
  • 5-step proces prevladavanja prigovora
  • elementi koji utječu na uspješnost
  • najčešće greške prodavača u prevladavanju prigovora
  • tehnike prevladavanja i kako odabrati najučinkovitiju

Metode rada
  • Interaktivna radionica i diskusija,
  • Praktične vježbe,
  • Igranje prodajnih uloga,
  • Edukativni filmski sadržaji.
Nakon završetka radionice

Polaznici će steći i unaprijediti znanja i vještine potrebne za prevladavanja kupčevih odbijanja, teških pitanja i prigovora.

Cijene i popusti
  • Snižena cijena kotizacije za rane prijave 7 ili više dana do datuma radionice iznosi 1.399 kn.
  • Redovna cijena kotizacije je 1.590 kn za uplate 6 i manje dana do datuma radionice.
  • Za prijave 2 polaznika iz iste tvrtke odobrava se dodatni popust od 10%
  • Za prijave 3 polaznika iz iste tvrtke odobrava se dodatni popust od 15%
  • Popust 1+1=100: Svakom polazniku koji prijavi još jednog polaznika iz druge tvrtke odobrit će se dodatni popust od 100 kn po radionici.
  • Nezaposleni i studenti ostvaruju pravo na popust od 25%

Napomene:

  • Organizacijama u sustavu PDV-a isti se obračunava na cijenu.
  • Svi radionice je moguće prilagoditi potrebama klijenta i isporučiti u inhouse izvedbi.
  • Dodatne informacije na 01/3873-088 ili info@bestpractice.hr 

 

Lokacija i detalji
  • Strojarska 24, edukacijski centar Trinom od 9:00 do 16:00 (karta).
  • Za sve koji dolaze automobilom osigurali smo cjelodnevni parking po cijeni od 10 kn.

Cijena
1.399 kn

Što možete očekivati?

  • Nesebičan prijenos znanja, vještina i iskustva od strane voditelja na polaznike.
  • Pedagoški pristup i ekspertno vođenje radionice. 
  • Maksimalnu posvećenost i prilagođenost svakom polazniku i njegovim poslovnim situacijama. 
  • Rad u malim trening skupinama.
  • Visoku profesionalnost i poslovnost u organizaciji i komunikaciji s polaznicima.

• Udobne i moderne učionice na odličnim lokacijama.
• Produktivnu, ali opuštenu i zabavnu radnu atmosferu.
• Kvalitetne radne materijale i alate za naknadni rad.
• Organiziranu pomoć polaznicima u implementaciji sadržaja.
• Odgovor trenera na svako pitanje.

  • Dobru hranu, dobru kavu i osvježenje u pauzama:)
  • Networking s kolegama iz struke.
  • Kvalitetan follow up nakon radionica.
  • Besplatan WI-fi.
  • Parking na lokaciji na dan radionice po cijeni 10kn/dan.

Što ćete još dobiti

Kompetentnog i certificiranog trenera
Tiskanu skriptu za praćenje treninga
Materijal za dodatni rad u digitalnom obliku
Osvježenje i tople napitke u pauzama
Strukturirani pristup temi i rad u malim trening skupinama
Certifikat / uvjerenje o uspješno završenoj edukaciji
Ručak
Organizirani izravni kontakt s trenerom do 60 dana za pitanja i pomoć oko implementacije treninga

Trener

Petar Majstrović

Mr.sc. Petar Majstrović je profesionalni konzultant, predavač i autor. Osnivač je i direktor trenersko-konzultantske organizacije Best Practice specijalizirane za poslovni trening i savjetovanje u poslovanju i upravljanju. Bavi se prodajno komunikacijskim vještinama, managementom i leadershipom.


Naučite i usavršite

Još uvijek niste sigurni je li ova radionica najbolji izbor za Vas? Slobodno nas nazovite na 01/3873-088 za dodatne informacije.

15
godina
s Vama

Lider u kvaliteti poslovnih edukacija
Best Practice je trenersko-konzultantska organizacija specijalizirana za razvoj kompetencija zaposlenika. Pomažemo organizacijama da prodaju i komuniciraju bolje, upravljaju lakše i vode svoje ljude na bolji način.
Kvaliteta nema alternativu stoga u svaki projekt ulažemo više energije, a isporučujemo veću vrijednost od uobičajene. Ponosimo se listom klijenta od gotovo 500 tvrtki od kojih su mnoge lideri u svojim industrijama. Hvala Vam na povjerenju i vidimo se na radionicama.

459

Klijenata u 9 zemalja

3266

održanih radionica

18850

zadovoljnih polaznika

O tvrtki:
Idealan otok d.o.o.
Sjedište: Vrbje 1 a, 10000 Zagreb, HR
OIB: 21270362152 (HR21270362152)

Pravni podaci:
Račun kod Erste&Steiermärkische Bank d.d
IBAN: HR282402006-1100546101
SWIFT: ESBCHR22
Osnovano: 22. studenoga 2004. godine
Temeljni kapital: 20.000,00 kuna
Članovi društva: Petar Majstrović

Kontakti:
Telefon: 013873088
Mobilni: 0913873088
E-mail: info@bestpractice.hr

Share This
×

Edukacije u košarici

 

Ukupno: 0.00kn

Kreni na plaćanje
Pogledaj košaricu Obriši stavke