Select Page

Best practice trener

Sonja Prišćan

mr. sc. Sonja Prišćan, MBA

Sonja je iskusni voditelj projekta, konzultant, menadžer i trener s više od 20 godina poslovnog iskustva, a u upravljanju projektima ima više od 17 godina iskustva. U dosadašnjoj karijeri provodila je brojne projekte, različitih veličina i u različitim sektorima, a najveći među njima su EU projekt za kosovsku Vladu „EU IT Pilot Project in the Field of Education“, u trajanju od dvije godine čija je vrijednost bila dva milijuna Eura i projekt za tursko sveučilište METU koji je bio vrijedan 2,6 milijuna eura. Oba projekta sufinancirana su iz IPA programa.
Diplomirala je i magistrirala na Fakultetu elektrotehnike i računarstva Sveučilišta u Zagrebu. Završila je i MBA studij na Cotrugli Business School u Zagrebu. Od početka svoje karijere bavi se treninzima i korištenjem IT-a u obrazovanju. U početku je razvijala i provodila IT treninge, a danas su to treninzi poslovnih vještina, prvenstveno upravljanja projektima.
Poznaje PMI i PRINCE2 metodologije za upravljanje projektima. Aktivna je članica hrvatskog ogranka PMI udruge (Project Management Institute), te je bila i u Izvršnom odboru hrvatskog ogranka od 2014. do 2016. PMI je međunarodna neprofitna udruga za promicanje struke voditelja projekata, te ima preko 300.000 članova, druga je po redu najveća udruga profesionalaca na svijetu.
Dva područja njezinog interesa kojima se i danas bavi kao samostalni konzultant jesu: e-učenje i savjetovanje prilikom pisanja projektnih prijava za EU fondove.
Intenzivno se bavi e-učenjem od 1999. godine. U to vrijeme radila je u CARNetu, te je tamo radila na projektima uvođenja e-obrazovanja u akademsku zajednicu i poticanja sveučilišnih profesora na primjenu i razvoj e-obrazovnih sadržaja, alata i usluga.
Nakon CARNeta, radila je u KING ICT-u na razvoju multimedijskih e-tečajeva i računalnog sustava za podršku e-obrazovanju. U KING ICT-u organizira IT i poslovne treninge za veliki broj nastavnika, te službenika iz javnih i državnih institucija. Krajem 2006. godine osniva tvrtku Incremedia čija je glavna djelatnost produkcija multimedijskih e-obrazovnih sadržaja u području poslovnih znanja. Početkom 2008. pojavio se na hrvatskom tržištu multimedijski e-tečaj „Upravljanje projektima“. Te iste godine, multimedijski tečaj „Upravljanje projektima“ ocijenjen je na natječaju World Summit Award kao najbolji e-sadržaj za Hrvatsku 2008. godine
Od 2010 samostalni je konzultant, te klijente savjetuje prilikom pripreme projektnih prijava u područjima poduzetništva, ICT-a. obrazovanja i poljoprivrede ili upravlja projektima za klijente. Također je povremeno angažirana i kao ocjenjivač projektnih prijava na pojedinim pozivima i natječajima.

Do sada je održala treninge na temu Upravljanja projektima u sljedećim prilikama

2012.,Hrvatske željeznice, Sektor informatike – Upravljanje projektima
2012. Državna škola za javnu upravu – Upravljanje projektima sa simulacijom
2013. Državna škola za javnu upravu – Upravljanje projektima sa simulacijom
2013. Ekonomski fakultet, gostujući predavač na specijalističkom poslijediplomskom studiju – Upravljanje projektima sa simulacijom
2014. Razvojna agencija Zagreb, predavanja za poduzetnike na temu sufinanciranja EU projekata
2014. Verlag Dashöfer, Kako dobiti sredstva za vlastiti projekt iz EU fondova
2016. PHOENIX Farmacija – Upravljanje projektima
2016. Državna škola za javnu upravu (Zadarska županija i Primorsko-goranska županija) – Upravljanje projektima sa simulacijom
2017. Zajednica udruga hrvatskih branitelja liječenih od PTSP-a – Priprema projekta sufinanciranih iz EU fondova
Značajniji projekti koje je vodila u posljednjih 12 godina:

2017., samostalni konzultant, Vođenje projekta Izrada digitalnih obrazovnih sadržaja za matematiku i fiziku (ukupno 8 naslova) u okviru nacionalnog programa e-Škole koji koordinira Hrvatska akademska i istraživačka mreža – CARNET, za izvoditelja Algebru, 7 milijuna kuna
2015 – 2016, samostalni konzultant, Capacity Development of Employees and Employers via Information and Communication Technologies (ICT), 2,6 milijuna Eur
Svrha projekta bila je povećati prilagodljivost zaposlenika i poslodavaca većim ulaganjem u ljudski kapital putem ICT usluga i alata. Obuka se provodila kroz portal za učenje (MOOC portal) koji nudi 100 tečajeva za mala i srednja poduzeća u području ICT-a, upravljanja i osobnog razvoja. Gđa Prišćan radila je kao stručnjak za izobrazbu / voditelj tima koji koordinira sve razvojne i promotivne aktivnosti projekta: izrada i razvoj portala za učenje, procjenu potreba obuke i anketiranje, definiranje metode za provođenja analize najbolje prakse u organizaciji MOOC portala i centara za razvoj karijere, standardizaciju, dizajn i razvoj modula za učenje, planiranje tečajeva, osposobljavanje trenera, promotivne aktivnosti, koordinacija dionika, studijski posjeti itd. Korisnik projekta bilo je sveučilište u Ankari Middle East Technical University.
2010 – 2012, samostalni konzultant, EU IT Pilot Project in the Field of Education, 2 milijuna Eur
Svrha projekta bila je pružiti podršku kosovskoj vladi, odnosno Ministarstvu obrazovanja, znanosti i tehnologije prilikom unapređenja kvalitete i efikasnosti obrazovanja (razina osnovnoškolskog i srednjoškolskog obrazovanja) i treninga kroz podršku u uvođenju ICT-a u obrazovne procese i nastavu, te korištenje ICT-a prilikom usavršavanja nastavnika i ostalog edukacijskog osoblja. Krajnji cilj projekta je bio uvođenjem ICT-a unaprijediti nastavu i ishode učenja, te tako bolje pripremiti učenike osnovnih i srednjih škola za studij ili tržište rada.
2008 – 2010, Incremedia, Razvoj multimedijskog e-tečaja „Upravljanje stresom“, 300.000,00 kn
2007.- 2008., Incremedia, Razvoj multimedijskog e-tečaja „Upravljanje projektima“, 300.000,00 kn
2009. – 2010., Incremedia, Projekt razvoja e-sadržaja za Ministarstvo obrane, 300.000,00 kn
Izrada koncepta i pilota za online poučavanje nekoliko tisuća MORH-ovih djelatnika za korištenje engleskog jezika. Izrađeno je osam početnih modula na temelju materijala u vlasništvu NATO-a
2006, KING ICT, ECDL treninzi i certificiranje za nastavnike, 4.000.000,00 kn
Osmišljavanje, planiranje i upravljanje projektom ECDL treninga i certificiranja 4250 nastavnika (250 trenera – nastavnika informatike i 4.000 nastavnika) iz cijele Hrvatske za Ministarstvo znanosti, obrazovanja i sporta.
2005. – 2006., KING ICT, Razvoj LMS sustava Mentor, 1.000.000,00 kn
Osmišljavanje, pisanje funkcijske specifikacije i vođenje projekta razvoja IT sustava za podršku e-obrazovanju, LMS (Learning Management System) Mentor.

15
godina
s Vama

Lider u kvaliteti poslovnih edukacija
Best Practice je trenersko-konzultantska organizacija specijalizirana za razvoj kompetencija zaposlenika. Pomažemo organizacijama da prodaju i komuniciraju bolje, upravljaju lakše i vode svoje ljude na bolji način.
Kvaliteta nema alternativu stoga u svaki projekt ulažemo više energije, a isporučujemo veću vrijednost od uobičajene. Ponosimo se listom klijenta od gotovo 500 tvrtki od kojih su mnoge lideri u svojim industrijama. Hvala Vam na povjerenju i vidimo se na radionicama.

459

Klijenata u 9 zemalja

3266

održanih radionica

18850

zadovoljnih polaznika

O tvrtki:
Idealan otok d.o.o.
Sjedište: Vrbje 1 a, 10000 Zagreb, HR
OIB: 21270362152 (HR21270362152)

Pravni podaci:
Račun kod Erste&Steiermärkische Bank d.d
IBAN: HR282402006-1100546101
SWIFT: ESBCHR22
Osnovano: 22. studenoga 2004. godine
Temeljni kapital: 20.000,00 kuna
Članovi društva: Petar Majstrović

Kontakti:
Telefon: 013873088
Mobilni: 0913873088
E-mail: info@bestpractice.hr

Share This
×

Edukacije u košarici

 

Ukupno: 0.00kn

Kreni na plaćanje
Pogledaj košaricu Obriši stavke