Emocionalna inteligencija u prodaji

Želite li još jedan alat za bolji prodajni i komunikacijski rezultat ovo je trening za Vas!

O treningu

Iako je uvriježeno razmišljanje da je koeficijent inteligencije(IQ) najvrjedniji resurs za razvoj karijere mnogi nalazi govore o drugoj strani koja je suodgovorna za uspjeh. Istraživanja Carnagie instituta pokazuju da IQ doprinosi ukupnoj uspješnosti pojedinca sa samo 15%. Ostalih 85% čine ispravan stav, sposobnost osobe da surađuje i uspješno komunicira s drugima, te druge “meke” vještine. Ova radionica će Vas naučiti kako da aktivirate i iskoristite “ostalih” 85%” elemenata koji su direktno odgovorni za Vaš budući uspjeh.

Cilj treninga

Naučiti polaznike da apliciraju znanja o emocionalnoj inteligenciji u svakodnevnoj poslovnoj komunikaciji i tako stvore preduvjete za napredak u poslovnom i privatnom okruženju.

 

Kome je trening namijenjen

Zaposlenicima i ostalima koji se žele profesionalno razvijati i napredovati na poslovnom, ali i privatnom planu.

Teme treninga

Učinkoviti poslovni odnosi

  • Kako izgraditi i njegovati kvalitetne poslovne odnose
  • Tipovi ponašanja koja podržavaju ili potkopavaju takve odnose
  • Uvid u osobne odnose u poslovnom okruženju

Samosvijest, motiviranost, empatija

  • Kako me ljudi doživljavaju
  • Kako izgraditi međusobno povjerenje
  • Temeljne postavke svjesnog komuniciranja
  • Refleksije i odnosi
  • Socijalna inteligencija i višestruke inteligencije
  • Uvid u osobne višestruke inteligencije
  • Ključna mjesta emocionalne inteligencije
  • Unaprjeđivanje odnosa putem emocionalne inteligencije
  • Samosvijest, samopoštovanje i ideja o sebi
  • Koliko su naši stilovi ponašanja prilagodljivi
  • Težnja za postignućem i predanost
  • Proaktivnost i optimizam

Izgradnja kvalitetnijih poslovnih odnosa uz pomoć emocionalne inteligencije

  • Samosvladavanje i samokontrola
  • Svjesna izgradnja međusobnog povjerenja
  • Preuzimanje odgovornosti za osobno ponašanje i utjecaj
  • Razvijanje i komuniciranje pozitivnog stava
  • Kako se riješiti neprikladnih stavova
  • Izražavanje  potreba i utjecanje na okolinu
  • Sudjelovanje u rješavanju potreba okoline
  • Prilagodljivost
  • Unaprjeđenje verbalnih i neverbalnih vještina i ponašanja
  • Inovativnost
  • Moć pitanja i povratnih informacija
  • Unaprjeđenje tehnika slušanja i smanjenja buke u komunikacijskom kanalu

Društvena umijeća

  • Sposobnost kvalitetnog utjecanja na okolinu
  • Sposobnost učinkovite prevencije i rješavanja sukoba
  • Otvorenost za promjene
  • Sposobnost aktivnog doprinosa sinergiji grupe ili tima
  • Stvaranje i njegovanje osobnih odnosa

Za kraj

  • Odgovor na svako pitanje
  • Zaključak
  • Akcijski plan
Metode rada
  • Interaktivna radionica
  • Pojedinačne i skupne vježbe
Napomena

Sadržaji su okvirni. Detaljni sadržaji razrađuju prema situaciji i ciljevima klijenta.

Trener na edukaciji:

Miljenko Bošković

Miljenko Bošković je specijalist za ljudske resurse i konzultant. Diplomirao je na Fakultetu političkih znanosti u Zagrebu, specijalizirao Diploma in management na poslijediplomskom studiju na Zagrebačkoj poslovnoj školi te završio MBA na Management Akademie Muenchen.

Ima preko 30 godina iskustva na različitim menadžerskim i edukacijskim poslovima i pozicijama u Hrvatskoj i regiji. Bio je zamjenik direktora Večernjeg lista te član Uprave i CEO u Lovranskim vilama, Marimpexu, Auto Zubaku i drugim značajnim kompanijama.

Iza njega je više od 1300 održanih seminara za mnoge vodeće tvrtke u Austriji, Sloveniji, Hrvatskoj, Srbiji i BiH kao što su Agrokor, INA, ...


Što polaznici kažu o edukaciji:

Prijavite se za trening

Prijavite se na newsletter

Primajte stručne članke, obavijesti o nagradnim natječajima, akcijama i radionicama jednom tjedno

Poštujemo privatnost. Vaši se osobni podaci neće prosljeđivati treićim osobama, obrađivat će se povjerljivo i s njima će se postupati u skladu s Uredbom (EU) 2016/679 Europskog parlamenta i Vijeća od 27. travnja 2016.

Provjerite naša pravila zaštite privatnosti

15
godina
s Vama

Lider u kvaliteti poslovnih edukacija
Best Practice je trenersko-konzultantska organizacija specijalizirana za razvoj kompetencija zaposlenika. Pomažemo organizacijama da prodaju i komuniciraju bolje, upravljaju lakše i vode svoje ljude na bolji način.
Kvaliteta nema alternativu stoga u svaki projekt ulažemo više energije, a isporučujemo veću vrijednost od uobičajene. Ponosimo se listom klijenta od gotovo 500 tvrtki od kojih su mnoge lideri u svojim industrijama. Hvala Vam na povjerenju i vidimo se na radionicama.

459

Klijenata u 9 zemalja

3266

održanih radionica

18850

zadovoljnih polaznika

O tvrtki:
IDEALAN OTOK, vl. Petar Majstrović
Sjedište: PALINOVEČKA 19 C, 10000 Zagreb, HR
OIB: 16733450514 (HR16733450514)

Pravni podaci:
Račun kod Erste&Steiermärkische Bank d.d
IBAN: HR1024020061140366283
SWIFT: ESBCHR22
Članovi društva: Petar Majstrović

Kontakti:
Telefon: 013873088
Mobilni: 0913873088
E-mail: [email protected]

Share This
×

Edukacije u košarici

 
Sve ukupno: 0,00  (0,00 Kn)
Kreni na plaćanje