Proaktivne prodajne strategije

Bez učinkovitog i dobro organiziranog rada na širenju mreže kupaca teško se može zamisliti opstanak, a kamoli rast poslovanja. Direktori prodajnih odjela često znaju reći da u svojim timovima imaju previše prodavača koji su skloniji "čuvanju kuće" tj. održavanju poslovanja s postojećim kupcima, a premalo proaktivnih prodavača koji znaju samostalno stvoriti i realizirati prodajne prilike. Ovo je radionica za sve koji žele biti proaktivni "osvajači" novih prodajnih prilika.

O treningu

Rijetka su poduzeća koja ne osjećaju efekte teške ekonomske krize koja hara u lokalnom okruženju. Gotovo sve industrijske grane bilježe značajan pad poslovne aktivnosti. Često nemamo utjecaj na “eroziju” kupaca” i poslova pa je realizacija plana prodaje postala pravi izazov. Kraj teških vremena za prodaju ne očekuje se tako skoro, točnije rečeno, najteže razdoblje tek dolazi.

Bez učinkovitog i dobro organiziranog rada na širenju mreže kupaca teško se može zamisliti opstanak, a kamoli rast poslovanja. Direktori prodajnih odjela često znaju reći da u svojim timovima imaju previše prodavača koji su skloniji “čuvanju kuće” tj. održavanju poslovanja s postojećim kupcima, a premalo proaktivnih prodavača “lovaca” koji znaju samostalno stvoriti i realizirati prodajne prilike. Danas su “lovci” su važniji nego ikad. Ako ih Vaša organizacija ima, može se reći da je u prednosti, međutim ipak je potrebno “zagrebati” dublje i saznati više o tome, na koji način rade i jesu li učinkoviti koliko zaista mogu biti.

Iskustvo nam govori da se nedostatak rezultata u prodaji najčešće pokušava nadoknaditi povećanjem količine prodajnih aktivnosti. Prodavači rade još više poziva, sastanaka, ponuda itd. i pokušavaju iskoristi svaku priliku. Ako ih pitate da se odluče za jednu od dvije prodajne prilike većina će reći: “Zašto ne bi pokušali obadvije!” Prodavačima je to u krvi i tu ne vide ništa sporno. Međutim, je li to pravi put?  Najveći eksperti korporativne prodaje kažu: “Ako pokušavaš uloviti dva zeca istovremeno, vjerojatno će oba pobjeći.” Resursi su uvijek ograničeni, a izgubljeno vrijeme se ne može vratiti. Vrijeme je da se ponovo zapitamo kako i na koga trošimo svoje ograničene resurse.

Prosječno kompetentan prodavač može postati vrlo dobar “prodavač lovac”, ako mu se osigura kvalitetna prodajna obuka i podrška. Kako se

Cilj treninga

Razviti vještine proaktivne prodaje u segmentu B2B te znanja o pravilnom korištenju resursa u prodaji.

Kome je trening namijenjen

Prodavačima, voditeljima i direktorima prodajnih odjela, vlasnicima privatnih poduzeća, free lancer-ima i poduzetnicima.

Metode rada
  • Interaktivna radionica
  • Pojedinačne i skupne vježbe
Nakon uspješnog završetka treninga

Polaznici će biti obučeni za samostalno uočavanje, segmentiranje i osvajanje novih kupaca na tržištu.

Napomena

Detaljne sadržaje i strukturu dostavljamao na upit, a ovise o situaciji i ciljevima klijenta.

Trener na edukaciji:

Petar Majstrović

Mr.sc. Petar Majstrović je profesionalni konzultant, predavač i autor. Osnivač je i direktor trenersko-konzultantske organizacije Best Practice specijalizirane za poslovni trening i savjetovanje u poslovanju i upravljanju. Bavi se prodajno komunikacijskim vještinama, managementom i leadershipom.


Prijavite se za trening

15
godina
s Vama

Lider u kvaliteti poslovnih edukacija
Best Practice je trenersko-konzultantska organizacija specijalizirana za razvoj kompetencija zaposlenika. Pomažemo organizacijama da prodaju i komuniciraju bolje, upravljaju lakše i vode svoje ljude na bolji način.
Kvaliteta nema alternativu stoga u svaki projekt ulažemo više energije, a isporučujemo veću vrijednost od uobičajene. Ponosimo se listom klijenta od gotovo 500 tvrtki od kojih su mnoge lideri u svojim industrijama. Hvala Vam na povjerenju i vidimo se na radionicama.

459

Klijenata u 9 zemalja

3266

održanih radionica

18850

zadovoljnih polaznika

O tvrtki:
Idealan otok d.o.o.
Sjedište: Vrbje 1 a, 10000 Zagreb, HR
OIB: 21270362152 (HR21270362152)

Pravni podaci:
Račun kod Erste&Steiermärkische Bank d.d
IBAN: HR282402006-1100546101
SWIFT: ESBCHR22
Osnovano: 22. studenoga 2004. godine
Temeljni kapital: 20.000,00 kuna
Članovi društva: Petar Majstrović

Kontakti:
Telefon: 013873088
Mobilni: 0913873088
E-mail: info@bestpractice.hr

Share This
×

Edukacije u košarici

 

Ukupno: 0.00kn

Kreni na plaćanje