Učinkovita komunikacija i prodaja telefonom

"Face to face" prodaja oduvijek pruža najveće mogućnosti utjecaja na kupca, ali su troškovi nusporedivo veći i učinak prodavača u jedinici vremena neusporedivo manji. Telefonska prodaja daje manje moogućnost utjecaja, ali ima puno drugih koristi. Stoga se tvrtke odlučuju na različite kombinacije korištenja i razvijanja raznih prodajnih kanala. Bez obzira što danas postoji sva sila novih komunikacijskih mogućnosti vještine telefonske prodaje i komunikacije su "must have" svakog poslovnog čovjeka. Telefon je nezamjenljiv, najbrži i najpouzdaniji za mnoge situacije i kao takav zaslužuje pažnju svih prodavača.

O treningu

Najbolji teleprodavači znaju uspostaviti i održavati odnos s kupcima, poznaju psihologiju prodaje i lako slijede strukturu procesa komunikacije. Oni poznaju tehnike otkrivanja kupčevih potreba te prikladne metode prezentacije svog proizvoda. Pored toga, imaju i visoko samopouzdanje i motivaciju što im pomaže da zvuče kompetentno i sigurno. Ovaj trening pomaže polaznicima da razviju i unaprijede svoje komunikacijske vještine s ciljem realizacije boljih prodajnih rezultata.

Cilj treninga

Razviti i unaprijediti znanja i vještine telefonske prodajne komunikacije u skladu s najboljom poslovnom praksom.

Kome je trening namijenjen
  • djelatnicima u tele prodaji,
  • djelatnicima u službi podrške prodaji,
  • djelatnicima call centara,
  • terenskim prodavačima,
  • voditeljima ključnih kupaca,
  • voditeljima i direktorima prodaje,
  • svim poslovnim ljudima različitih razina u organizaciji koji telefonski komuniciraju s kupcima.
Teme treninga

1. Faza pripreme telefonskog razgovora

  • Promjene u ophođenju kupaca prema (tele)prodavačima i kako prilagoditi prodajni pristup novim okolnostima,
  • Ispravan prodajni stav,
  • Ciljevi: ponavljajuća prodaja i kupci za “cijeli život” kao temelj dugoročnog razvoja organizacije,
  • Proaktivnost i reaktivnost u prodaji-kako biti proaktivan,
  • Efikasnost i efektivnost u prodaji,
  • Win-win prodajno razmišljanje.
  • Proces (koraci u radu) suvremenog tele prodavača

2. Faza otvaranja prodajnog razgovora

  • Prvi dojam kod telefonske komunikacije-najbolja praksa,
  • Osnove verbalne komunikacije:
    • elementi i tijek dobrog prodajnog razgovora,
    • riječi, fraze i verbalne konstrukcije.
  • Osnove neverbalne komunikacije:
    • tempo govorenja,
    • utjecaj jačine i boje glasa na kupca-prilagodba,
    • tišina kao prodajni saveznik.
  • Najčešće verbalno-vokalne komunikacijske zamke,
  • Small talk, ice breaker tehnike za opuštanje kupca,
  • Dogovor za sastanak ili prelazak na poslovni dio razgovora.

3. Faza definiranja kupčevih potreba (u tele prodaji i prodaji licem u lice)*

  • Potrebe kupca-kako otkriti kupčeve želje i potrebe
  • Tehnika postavljanja „pametnih“pitanja u prodaji:
  • Redoslijed pitanja u prodajnom razgovoru-izrada baze pitanja,
  • Aktivno slušanje-razumijevanje cjelokupne kupčeve potrebe.

4. Faza predstavljanja proizvoda/prodajnog rješenja (u tele prodaji i prodaji licem u lice)*

  • Prezentacija na temelju ključnih točaka,
  • Boomerang prodajna tehnika

5. Faza zaključivanja prodaje (u tele prodaji i prodaji licem u lice)*

  • Emocionalno i racionalno u procesu kupčevog odlučivanja,
  • Kako prepoznati pravo vrijeme za “closing”
  • Kako prepoznati negativnu situaciju za “closing”
  • Probno zaključivanje prodaje,
  • Korektne tehnike zaključivanja prodaje,
  • Što je pametno izbjegavati-manipulativne tehnike zaključivanja prodaje,
  • Postupci prodavača nakon uspješne/neuspješne prodaje,
  • Česte pogreške prodavača u fazi zaključivanja prodaje,

*Bonus: svaki polaznik će ovisno o načinu prodaje u svojoj industriji dobiti praktične savjete za unapređenje svog osobnog načina rada i osobnog prodajnog rezultata.

Metode rada
  • Interaktivna radionica
  • Pojedinačne i skupne vježbe
Nakon uspješnog završetka treninga

Polaznici će steći i unaprijediti znanja i vještine za samostalnu pripremu i vođenje prodajnih razgovora telefonom te uvježbati prodajne razgovore od faze otvaranja komunikacije do faze zaključivanja prodaje.

Napomena

Sadržaji su okvirni. Detaljni sadržaji razrađuju prema situaciji i ciljevima klijenta.

Trener na edukaciji:

Petar Majstrović

Mr.sc. Petar Majstrović je profesionalni konzultant, predavač i autor. Osnivač je i direktor trenersko-konzultantske organizacije Best Practice specijalizirane za poslovni trening i savjetovanje u poslovanju i upravljanju


Prijavite se za trening

15
godina
s Vama

Lider u kvaliteti poslovnih edukacija
Best Practice je trenersko-konzultantska organizacija specijalizirana za razvoj kompetencija zaposlenika. Pomažemo organizacijama da prodaju i komuniciraju bolje, upravljaju lakše i vode svoje ljude na bolji način.
Kvaliteta nema alternativu stoga u svaki projekt ulažemo više energije, a isporučujemo veću vrijednost od uobičajene. Ponosimo se listom klijenta od gotovo 500 tvrtki od kojih su mnoge lideri u svojim industrijama. Hvala Vam na povjerenju i vidimo se na radionicama.

459

Klijenata u 9 zemalja

3266

održanih radionica

18850

zadovoljnih polaznika

O tvrtki:
Idealan otok d.o.o.
Sjedište: Vrbje 1 a, 10000 Zagreb, HR
OIB: 21270362152 (HR21270362152)

Pravni podaci:
Račun kod Erste&Steiermärkische Bank d.d
IBAN: HR282402006-1100546101
SWIFT: ESBCHR22
Osnovano: 22. studenoga 2004. godine
Temeljni kapital: 20.000,00 kuna
Članovi društva: Petar Majstrović

Kontakti:
Telefon: 013873088
Mobilni: 0913873088
E-mail: info@bestpractice.hr

Share This
×

Edukacije u košarici

 

Ukupno: 0.00kn

Kreni na plaćanje