Najbolji teleprodavači znaju uspostaviti i održavati odnos s kupcima, poznaju psihologiju prodaje i lako slijede strukturu procesa komunikacije. Oni poznaju tehnike otkrivanja kupčevih potreba te prikladne metode prezentacije svog proizvoda. Pored toga, imaju i visoko samopouzdanje i motivaciju što im pomaže da zvuče kompetentno i sigurno. Ovaj trening pomaže polaznicima da razviju i unaprijede svoje komunikacijske vještine s ciljem realizacije boljih prodajnih rezultata.
Razviti i unaprijediti znanja i vještine telefonske prodajne komunikacije u skladu s najboljom poslovnom praksom.
1. Faza pripreme telefonskog razgovora
2. Faza otvaranja prodajnog razgovora
3. Faza definiranja kupčevih potreba (u tele prodaji i prodaji licem u lice)*
Polaznici će steći i unaprijediti znanja i vještine za samostalnu pripremu i vođenje prodajnih razgovora telefonom te uvježbati prodajne razgovore od faze otvaranja komunikacije do faze zaključivanja prodaje.
Sadržaji su okvirni. Detaljni sadržaji razrađuju prema situaciji i ciljevima klijenta.
Mr.sc. Petar Majstrović je profesionalni konzultant, predavač i autor. Osnivač je i direktor trenersko-konzultantske organizacije Best Practice specijalizirane za poslovni trening i savjetovanje u poslovanju i upravljanju. Bavi se prodajno komunikacijskim vještinama, managementom i leadershipom.
15
godina
s Vama
održanih radionica
zadovoljnih polaznika
O tvrtki:
Idealan otok d.o.o.
Sjedište: Vrbje 1 a, 10000 Zagreb, HR
OIB: 21270362152 (HR21270362152)
Pravni podaci:
Račun kod Erste&Steiermärkische Bank d.d
IBAN: HR282402006-1100546101
SWIFT: ESBCHR22
Osnovano: 22. studenoga 2004. godine
Temeljni kapital: 20.000,00 kuna
Članovi društva: Petar Majstrović
Kontakti:
Telefon: 013873088
Mobilni: 0913873088
E-mail: info@bestpractice.hr