Jeste li organizirani, samouvjereni, opušteni i po potrebi duhoviti dok prezentirate? Ako niste znajte Vaš kupac, dobavljač ili netko drugi to vidi i u nekoliko trenutaka zna jeste li u svom poslu profesionalac ili amater koji čita slajdove? Vještine prezentiranja i uvjeravanja spadaju među najtraženije poslovne vještine i izravno utječu na rezultat Vaše organizacije i Vas osobno. Pridružite nam se na ovom zanimljivom treningu i napokon ovladajte ovom važnom vještinom koju svjesno ili nesvjesno koristite gotovo svaki dan.
Vještine prezentiranja i uvjeravanja spadaju među najtraženije poslovne vještine i izravno utječu na rezultat Vaše organizacije i Vas osobno. Pridružite nam se na ovom zanimljivom treningu i napokon ovladajte ovom važnom vještinom koju svjesno ili nesvjesno koristite gotovo svaki dan.
Naučit ćete:
kako organizirati izlaganje i strukturirati temu,
kako odabrati i urediti slajdove, natuknice i efekte,
kako otvoriti prezentaciju na atraktivan način,
kako pridobiti pažnju i osvojiti simpatije,
kako se ponašati, kretati i govoriti,
što nikako ne bi smjeli reći ili učiniti i
kako na kraju “prodati” svoju priču.
Kome je trening namijenjen
Svim poslovnim ljudima i ostalima koji prezentiraju svoje proizvode, usluge, projekte ili ideje.
Teme treninga
Prilagodba prezentacije događaju i publici
WIIFY-daj mi razlog da te slušam
Graf razumijevanja
“Less is more” prezentacijsko pravilo
Odabir sadržaja
Brainstorming
Potrebe slušatelja
Prioriteti slušatelja
Strukturiranje sadržaja
Struktura problem-rješenje i rad na primjerima
Struktura svojstva-koristi i rad na primjerima
Struktura retoričkih pitanja i rad na primjerima
Pravilo Rimskih stupova u prezentaciji
Power point vizualno komuniciranje
Pet principa dizajna za optimiziranje slajdova
Veličina
Fontovi
Boje
Kontrast
Raspored objekata
Efekti
Upotreba grafike
Ostali elementi
Izvođenje prezentacije pred auditorijem
Kako se nositi sa stresom i tremom od javnog nastupa
Efektno otvaranje-kako privući i zadržati pažnju publike
Prvi dojam koji osvaja
Govor tijela i mimika lica
Uvod i razrada segmenta, zaključivanje i prijelaz na novi segment
Kada i kako uključiti publiku
Upravljanje pitanjima iz publike
WIIFY podsjetnici
Zaključivanje prezentacije
Male tajne prezentacijske prakse
Česte greške i kako ih prevladati
Feedback trenera na pristigle prezentacije polaznika
Akcijski plan za polaznike.
Metode rada
Interaktivna radionica
Pojedinačne i skupne vježbe
Napomena
Sadržaji su okvirni. Detaljni sadržaji razrađuju prema situaciji i ciljevima klijenta.
Mr.sc. Petar Majstrović je profesionalni konzultant, predavač i autor. Osnivač je i direktor trenersko-konzultantske organizacije Best Practice specijalizirane za poslovni trening i savjetovanje u poslovanju i upravljanju. Bavi se prodajno komunikacijskim vještinama, managementom i leadershipom.
Primajte stručne članke, obavijesti o nagradnim natječajima, akcijama i radionicama jednom tjedno.
15 godina s Vama
Lider u kvaliteti poslovnih edukacija
Best Practice je trenersko-konzultantska organizacija specijalizirana za razvoj kompetencija zaposlenika. Pomažemo organizacijama da prodaju i komuniciraju bolje, upravljaju lakše i vode svoje ljude na bolji način.
Kvaliteta nema alternativu stoga u svaki projekt ulažemo više energije, a isporučujemo veću vrijednost od uobičajene. Ponosimo se listom klijenta od gotovo 500 tvrtki od kojih su mnoge lideri u svojim industrijama. Hvala Vam na povjerenju i vidimo se na radionicama.
459
Klijenata u 9 zemalja
3266
održanih radionica
18850
zadovoljnih polaznika
O tvrtki: Idealan otok d.o.o. Sjedište: Vrbje 1 a, 10000 Zagreb, HR OIB: 21270362152 (HR21270362152)
Pravni podaci: Račun kod Erste&Steiermärkische Bank d.d IBAN: HR282402006-1100546101 SWIFT: ESBCHR22 Osnovano: 22. studenoga 2004. godine Temeljni kapital: 20.000,00 kuna Članovi društva: Petar Majstrović
Mr.sc. Petar Majstrović je profesionalni konzultant, predavač i autor. Osnivač je i direktor trenersko-konzultantske organizacije Best Practice specijalizirane za poslovni trening i savjetovanje u poslovanju i upravljanju. Bavi se prodajno komunikacijskim vještinama, managementom i leadershipom.
Radno iskustvo i ekspertiza
Tijekom 20 godišnje karijere Petar je radio u različitim industrijama B2B i B2C segmenta kao što su elektro industrija, kabelska industrija, proizvodnja tekstilnih proizvoda, građevinska industrija i IT. Obavljao je gotovo sve prodajne poslove od prodavača na terenu, voditelja ključnih kupaca, voditelja prodajnih timova, direktora prodaje i izvoza, do komercijalnog direktora i člana uprave za prodaju, nabavu i marketing.
Nakon 14 godina rada u realnom sektoru karijeru nastavlja u multinacionalnoj konzalting kompaniji i u vlastitom poduzeću gdje vodi konzalting projekte i trening programe za privredne organizacije i druge konzalting tvrtke. S obzirom na bogato praktično iskustvo rada na poslovima koji su povezani s prodajom, upravljanjem i vođenjem, upravo te segmente postavlja kao ključna područja svog trenerskog i savjetodavnog rada. U svojim projektima kombinira znanstvene i u praksi potvrđene poslovne modele, a polazi od načela jednostavnosti i primjenjivosti edukacija u poslovnoj stvarnosti po čemu su Best Practice edukacije poznate na tržištu. Zalaže se za maksimalnu transparentnost procesa rada što uključuje korištenje metoda mjerenja kvalitete edukacija te mjerenja uspješnosti primjene treninga na radnom mjestu.
Petar je autor više stručnih i znanstvenih članaka i istraživanja iz područja prodajne komunikacije, menadžmenta i rukovođenja te knjige Prodaja, upravljanje i trening prodajnih snaga: praktični vodič za razvoj poslovanja. Stalni je suradnik i autor u renomiranim stručnim časopisima, predavač na poslovnim konferencijama, gost predavač na Ekonomskom fakultetu Zagreb, piše na poslovnim portalima te uređuje Best Practice Free Resources blog (www.bestpractice.hr/clanci/) koji se bavi temama iz područja poslovnih znanja i vještina.
Obrazovanje
Diplomirao i magistrirao na znanstvenom poslijediplomskom studiju na Katedri za marketing Ekonomskog fakulteta u Zagrebu. Dodatno se usavršavao na Cotrugli Business School na modulu za strateški marketing i Mercury International Business School. Uspješno završio mnogobrojne edukacije u zemlji i inozemstvu te više od 40 specijalističkih treninga iz područja menadžmenta, prodaje i rukovođenja. Petar se poslovnim treningom bavi i na znanstvenoj razini o čemu je objavio znanstveni rad Impact of sales trainings on sales results of a Croatian companies. Doktorski je kandidat na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu.