Select Page

Vještine prodaje u B2B segmentu

Odlično ocijenjena dvodnevna prodajno-komunikacijska radionica uz vodstvo eksperta struke s 25+godišnjim iskustvom u prodaji.

O treningu

Ovaj praktični trening bavi se novim trendovima u prodaji, zakonitostima koje vrijede u o odnosima između kupaca i prodavača te komunikacijskim i prodajnim tehnikama. Nastao je na bazi 25+ godina prodajnog iskustva našeg trenera, a prilagođen je regionalnoj komunikacijskoj i poslovnoj kulturi. Ovaj trening pomogao je stotinama profesionalaca da pronađu nađu svoj put do kupaca i prodaje.

Cilj treninga

Što ćete naučiti?

  • Kako suvereno voditi komunikaciju s kupcem od trenutka upoznavanja do zaključivanja prodaje,
  • Kako kod kupca stvoriti osjećaj povjerenja u proizvod/uslugu, prodavača i tvrtku,
  • Kako steći kompetenciju i status prodajnoj eksperta,
  • Kako ispravno prezentirati i zaključiti posao,
  • Kako postići da nam se kupci vraćaju.
Kome je trening namijenjen
  • Prodavačima,
  • Voditeljima prodajnih timova,
  • Voditeljima ključnih kupaca,
  • Voditeljima i direktorima u prodajnim organizacijama,
  • Svima koji komuniciraju s eksternim ili internim klijentima.
Teme treninga

Faza pripreme za prodaju

  • Što kupci vole, a što ne kod prodavača,
  • Obrambeni mehanizmi kupaca i kako se nositi s njima,
  • Prodajni stav koji osvaja,
  • Win-win prodajno razmišljanje,
  • Komuniciranje postojeće vrijednosti i dodavanje vrijednosti u prodaji,
  • Kontinuum povjerenja na privatnoj razini
  • Kontinuum povjerenja na poslovnoj razini
  • Vrste informacija koje pomažu u pripremi,
  • Korištenje društvenih mreža u fazi pripreme za prodaja.

Faza pristupanja kupcu

  • 3V pravilo,
  • Osnove verbalne i neverbalne poslovne komunikacije,
  • Prodajna intonacija i vokal,
  • Kontakt očima, mimika lica i držanje,
  • Važnost prvog dojma:
    • Izgled prodavača,
    • Pozitivan/negativan govor tijela,
  • Small talk i ice breaker tehnike za opuštanje kupaca.

Faza definiranja kupčevih potreba

  • Razgovor o kupčevim željama i potrebama,
  • Kako osmisliti „pametna“pitanja i kako ih postavljati,
  • Izrada organizacijske baze pitanja,
  • Tehnika konstruiranja pitanja,
  • Redoslijed pitanja u prodajnom razgovoru-kako strukturirati i usmjeravati razgovor,
  • Aktivno slušanje i razumijevanje kupca,
  • Sažimanje i usuglašavanje potreba.

Faza prezentiranja prodajnog rješenja

  • Prezentacija proizvoda ili prodajnog rješenja,
  • Prezentacija uzoraka,
  • Rad s prezentacijskom mapom,
  • Struktura dobre prodajne prezentacije,
  • “Boomerang” prezentacijska tehnika.

Faza zaključivanja prodaje (closing)

  • Stav i stil rada prodavača u fazi zaključivanja prodaje,
  • Pravo vrijeme za zaključivanje prodaje,
  • Verbalni i neverbalni kupovni signali,
  • Negativni kupovni signali,
  • Argumentacijski krugovi,
  • Trial closing (probno zaključivanje),
  • Closing (zaključivanje korektnim tehnikama),
  • Što je pametno izbjegavati-manipulativne tehnike zaključivanja,
  • Cross-selling,
  • Up-selling,
  • Postupci prodavača nakon neuspješne/uspješne prodaje,
  • Najčešće greške prodavača u fazi zaključivanja.

Poslije prodajne aktivnosti

  • Poslije prodajne aktivnosti-preduvjet dugoročne uspješne suradnje,
  • Što kupci očekuju nakon isporuke proizvoda/usluge,
  • Tips and tricks najuspješnijih prodavača.

Za kraj

  • Odgovor na svako pitanje,
  • Zaključak,
  • Akcijski plan za prodavače.
Metode rada
  • Interaktivna radionica
  • Pojedinačne i skupne vježbe
Nakon uspješnog završetka treninga

Polaznici će steći i unaprijediti znanja i vještine potrebne za samostalnu pripremu i izvođenje prodajnih aktivnosti od faze pripreme prodaje do faze zaključivanja prodaje i poslijeprodajnih aktivnosti.

Napomena

Sadržaji su okvirni. Detaljni sadržaji razrađuju prema situaciji i ciljevima klijenta.

Trener na edukaciji:

Petar Majstrović

Mr.sc. Petar Majstrović je profesionalni konzultant, predavač i autor. Osnivač je i direktor trenersko-konzultantske organizacije Best Practice specijalizirane za poslovni trening i savjetovanje u poslovanju i upravljanju. Bavi se prodajno komunikacijskim vještinama, managementom i leadershipom.


Što polaznici kažu o edukaciji:

Ante Krpan - Head of sales, Adriatic Region, Mobile technology dept. at Logista d.o.o.

Prijavite se za trening

15
godina
s Vama

Lider u kvaliteti poslovnih edukacija
Best Practice je trenersko-konzultantska organizacija specijalizirana za razvoj kompetencija zaposlenika. Pomažemo organizacijama da prodaju i komuniciraju bolje, upravljaju lakše i vode svoje ljude na bolji način.
Kvaliteta nema alternativu stoga u svaki projekt ulažemo više energije, a isporučujemo veću vrijednost od uobičajene. Ponosimo se listom klijenta od gotovo 500 tvrtki od kojih su mnoge lideri u svojim industrijama. Hvala Vam na povjerenju i vidimo se na radionicama.

459

Klijenata u 9 zemalja

3266

održanih radionica

18850

zadovoljnih polaznika

O tvrtki:
IDEALAN OTOK, vl. Petar Majstrović
Sjedište: PALINOVEČKA 19 C, 10000 Zagreb, HR
OIB: 16733450514 (HR16733450514)

Pravni podaci:
Račun kod Erste&Steiermärkische Bank d.d
IBAN: HR1024020061140366283
SWIFT: ESBCHR22
Članovi društva: Petar Majstrović

Kontakti:
Telefon: 013873088
Mobilni: 0913873088
E-mail: [email protected]

Share This
×

Edukacije u košarici

 
Sve ukupno: 0,00 kn (0 EUR)
Kreni na plaćanje