Iako postoji opis kako unijeti karticu u Google help centru, taj je opis nekima nedovoljan
Podrazumijeva se:
Ako niste sigurni da su svi preduvjeti ispunjeni, savjetujte se s osobom koja je otvarala Google AdWords račun.
1. Korak – dolazak do ulaznog sučelja
Nije sramota ako ne znate ući u AdWords račun. Iako izgleda banalno, svaka peta osoba tu zapne pa sam stavio taj korak kojeg je Google zbog nečega preskočio.
Najlakše je ako se ugugla pojam ‘adwords’ i klikne na bilo koji Googleov koji link. Google linkovi se prepoznaju po tome što vode na google.com ili google.hr. Nemojte kliknuti na linkove koji vode na neke druge stranice jer ćete nepotrebno nekome izbiti novac iz novčanika.
2. Korak – prijavno i ulazno sučelje
Ovisno o tome kakve imate cookie / cache podatke, pojavit će Vam se prijavna ili ulazna forma. Ako se pojavi prijavna forma kliknite na ‘Prijavite se’:
Ako Vam se pojavi ulazna forma, ispunite polja i kliknite na ‘Prijava’ u tri kratka koraka. Savjetujem pri tome da ostanete prijavljeni ako je u pitanju Vaše računalo, a isključite to ukoliko ste na tuđem ili nekom zajedničkom računalu:
3. Korak – ulazak u sučelje za plaćanje
Ako su ispunjeni svi preduvjeti i ako ste uspjeli ući u AdWords račun, potrebno je nastaviti u sučelje za unos plaćanja. Pri tome želim skrenuti pažnju važan podatak
Customer number ili Korisnički ID (oblika 123-456-7890) koji Vam treba ukoliko ćete zvati Google help centar ili poslati upit u vezi svog računa. Također taj broj trebate poslati npr. meni ako me želite ‘pustiti’ u svoj račun ili dati pristup nekom drugom, a ne želite mu dati svoju lozinku i mail.
Kliknete li na zupčanik označen crvenom strelicom otvara se padajući izbornik u kojem treba kliknuti na ‘Billing’ ili ‘Naplata’, ovisno o tome da li je AdWords račun namješten na hrvatski ili engleski jezik.
4. Korak – unos podataka za plaćanje
Prvo će pitanje biti o državi sjedišta. Ako je u pitanju poslovna kartica, preporučujem da to uvijek bude država u kojoj je registrirana tvrtka ili podružnica. To je važno zbog poreznog broja koji se traži u nastavku.
Iako izgleda komplicirano, formular za unos podataka o plaćanju je u stvari najjednostavniji dokument. Skrenuo bih pažnju na nekoliko elemenata pri tome:
5. Korak – fakture i ostalo
Nekoliko kratkih završnih napomena. Kada ste unijeli podatke o plaćanju, sučelje pojavljuje se u padajućem izborniku iz koraka 3 jedna nova mogućnost – Billing summary. Klikom na taj izbornik možete: :
Nadamo se da Vam je članak bio zanimljiv i da ste naučili nešto novo. Ako želite znanje pretočiti u praktične vještine kojima ćete unaprijediti Vaše poslovanje i povećati prihode pridružite nam se na radionicama ili online edukacijama. Potražite svoju omiljenu radionicu u kalendaru Best Practice edukacija.
15
godina
s Vama
održanih radionica
zadovoljnih polaznika
O tvrtki:
IDEALAN OTOK, vl. Petar Majstrović
Sjedište: PALINOVEČKA 19 C, 10000 Zagreb, HR
OIB: 16733450514 (HR16733450514)
Pravni podaci:
Račun kod Erste&Steiermärkische Bank d.d
IBAN: HR1024020061140366283
SWIFT: ESBCHR22
Članovi društva: Petar Majstrović
Kontakti:
Telefon: 013873088
Mobilni: 0913873088
E-mail: [email protected]