Primijetio sam tijekom godina bavljenja ovim poslom jedan zanimljivi fenomen. Svaki klijent bez razmišljanja plaća cijenu klika koliku Google traži. Istovremeno, koliko god zatražim za uslugu upravljanja kampanjom, tema je za raspravu. A da li treba biti tako?
Kada imate aktivnu Google AdWords kampanju ona donosi mjerljive rezultate. I stoga je takav stav razumljiv. Napori oko optimiranja kampanje, ne vide se isti tren, ali su također vrlo mjerljivi. Primjerice, klijent koji je plaćao godinama cijenu klika oko 2,00kn nije uopće smatrao takvo ulaganje prevelikim. Nakon optimiranja kampanje cijena klika za iste ključne riječi i oglase, pala je na oko 0,80kn.
Optimiranje kampanje može donijeti značajne uštede
Smanjenje cijene klika od skoro 3 puta potpuna je Win-Win strategija. Klijent i dalje ulaže u Google AdWords kampanju isti (ili čak i veći) iznos, tražitelj dobiva puno relevantniju informaciju i dolazi do povećanja konverzije, a naplaćeni iznos za optimiranje Google AdWords kampanje može se već u prvom sljedećem mjesecu višestruko vratiti. Pa zašto onda klijenti ne koriste Google AdWords agencije?
Mislim da je u pitanju više mogućih odgovora. Sa skupljom kampanjom su zadovoljni i ne žele ništa mijenjati, ne znaju da postoje specijalizirane agencije za upravljanje Google AdWords kampanjama, nemaju povjerenja u vanjske izvođače itd. Ali ne znaju da time plaćaju nešto što se naziva Google AdWords Idiot Tax. Nešto ljepši prijevod je da plaćaju danak svom neznanju.
Iskustveno smo mjerili naše rezultate optimiranja Google AdWords kampanji. Rezultati koje smo postigli su u okviru:
U konačnici, dobro optimirana kampanja može Vam smanjiti troškove oglašavanja u Google AdWords sustavu od 40-95%. Ako ste svojom kampanjom zadovoljni, to je ok. Ali zar ne bi bilo isplativo postizati iste rezultate s manje ulaganja?
Dobro optimizirana kampanja
Primjerice, moguće je postići da obuhvatite preko 76% svih internet tražitelja (impression share) u 6 država (Hrvatska, Srbija, Makedonija, BiH, Crna Gora, Kosovo) u trajanju od 3 i pol godine, uz ulaganje manje od 3000€. Zar to nije zanimljivo svakom oglašivaču?
Nadamo se da Vam je članak bio zanimljiv i da ste naučili nešto novo. Ako želite znanje pretočiti u praktične vještine kojima ćete unaprijediti Vaše poslovanje i povećati prihode pridružite nam se na radionicama ili online edukacijama. Potražite svoju omiljenu radionicu u kalendaru Best Practice edukacija.
15
godina
s Vama
održanih radionica
zadovoljnih polaznika
O tvrtki:
IDEALAN OTOK, vl. Petar Majstrović
Sjedište: PALINOVEČKA 19 C, 10000 Zagreb, HR
OIB: 16733450514 (HR16733450514)
Pravni podaci:
Račun kod Erste&Steiermärkische Bank d.d
IBAN: HR1024020061140366283
SWIFT: ESBCHR22
Članovi društva: Petar Majstrović
Kontakti:
Telefon: 013873088
Mobilni: 0913873088
E-mail: [email protected]