Google AdWords porez

Autor: Miroslav Varga

Datum: 13 svibnja, 2020

Primijetio sam tijekom godina bavljenja ovim poslom jedan zanimljivi fenomen. Svaki klijent bez razmišljanja plaća cijenu klika koliku Google traži. Istovremeno, koliko god zatražim za uslugu upravljanja kampanjom, tema je za raspravu. A da li treba biti tako?

Kada imate aktivnu Google AdWords kampanju ona donosi mjerljive rezultate. I stoga je takav stav razumljiv. Napori oko optimiranja kampanje, ne vide se isti tren, ali su također vrlo mjerljivi. Primjerice, klijent koji je plaćao godinama cijenu klika oko 2,00kn nije uopće smatrao takvo ulaganje prevelikim. Nakon optimiranja kampanje cijena klika za iste ključne riječi i oglase, pala je na oko 0,80kn.

Miroslav Varga blog best practice

Optimiranje kampanje može donijeti značajne uštede

Smanjenje cijene klika od skoro 3 puta potpuna je Win-Win strategija. Klijent i dalje ulaže u Google AdWords kampanju isti (ili čak i veći) iznos, tražitelj dobiva puno relevantniju informaciju i dolazi do povećanja konverzije, a naplaćeni iznos za optimiranje Google AdWords kampanje može se već  u prvom sljedećem mjesecu višestruko vratiti. Pa zašto onda klijenti ne koriste Google AdWords agencije?

Mislim da je u pitanju više mogućih odgovora. Sa skupljom kampanjom su zadovoljni i ne žele ništa mijenjati, ne znaju da postoje specijalizirane agencije za upravljanje Google AdWords kampanjama, nemaju povjerenja u vanjske izvođače itd. Ali ne znaju da time plaćaju nešto što se naziva Google AdWords Idiot Tax. Nešto ljepši prijevod je da plaćaju danak svom neznanju.

Iskustveno smo mjerili naše rezultate optimiranja Google AdWords kampanji. Rezultati koje smo postigli su u okviru:

  • Dobro strukturirana kampanja koja ima odvojenu search od display kampanje – ušteda od 5 -15%
  • Dobro strukturirane Adgrupe, ne previše ključnih riječi (max 20) – ušteda od 10 – 20%
  • Dobro odabrani obuhvati ključnih riječi (broad, phrase, exact, negative) – ušteda od 5-20%
  • Dobro odabrane ključne riječi (QS >7, visoki CTR >5%) – ušteda od 10-20%
  • Dobro pogođeni jezici, gospodarski sektori i geografska lokacija prikazivanja – ušteda od 10 – 20%

U konačnici, dobro optimirana kampanja može Vam smanjiti troškove oglašavanja u Google AdWords sustavu od 40-95%. Ako ste svojom kampanjom zadovoljni, to je ok. Ali zar ne bi bilo isplativo postizati iste rezultate s manje ulaganja?

Miroslav Varga blog best practice

Dobro optimizirana kampanja

Primjerice, moguće je postići da obuhvatite preko 76% svih internet tražitelja (impression share) u 6 država (Hrvatska, Srbija, Makedonija, BiH, Crna Gora, Kosovo) u trajanju od 3 i pol godine, uz ulaganje manje od 3000€. Zar to nije zanimljivo svakom oglašivaču?

Nadamo se da Vam je članak bio zanimljiv i da ste naučili nešto novo. Ako želite znanje pretočiti u praktične vještine kojima ćete unaprijediti Vaše poslovanje i povećati prihode pridružite nam se na radionicama ili online edukacijama. Potražite svoju omiljenu radionicu u kalendaru Best Practice edukacija.

Prijavite se na newsletter

Primajte stručne članke, obavijesti o nagradnim natječajima, akcijama i radionicama jednom tjedno

Poštujemo privatnost. Vaši se osobni podaci neće prosljeđivati treićim osobama, obrađivat će se povjerljivo i s njima će se postupati u skladu s Uredbom (EU) 2016/679 Europskog parlamenta i Vijeća od 27. travnja 2016.

Provjerite naša pravila zaštite privatnosti

15
godina
s Vama

Lider u kvaliteti poslovnih edukacija
Best Practice je trenersko-konzultantska organizacija specijalizirana za razvoj kompetencija zaposlenika. Pomažemo organizacijama da prodaju i komuniciraju bolje, upravljaju lakše i vode svoje ljude na bolji način.
Kvaliteta nema alternativu stoga u svaki projekt ulažemo više energije, a isporučujemo veću vrijednost od uobičajene. Ponosimo se listom klijenta od gotovo 500 tvrtki od kojih su mnoge lideri u svojim industrijama. Hvala Vam na povjerenju i vidimo se na radionicama.

459

Klijenata u 9 zemalja

3266

održanih radionica

18850

zadovoljnih polaznika

O tvrtki:
IDEALAN OTOK, vl. Petar Majstrović
Sjedište: PALINOVEČKA 19 C, 10000 Zagreb, HR
OIB: 16733450514 (HR16733450514)

Pravni podaci:
Račun kod Erste&Steiermärkische Bank d.d
IBAN: HR1024020061140366283
SWIFT: ESBCHR22
Članovi društva: Petar Majstrović

Kontakti:
Telefon: 013873088
Mobilni: 0913873088
E-mail: [email protected]

Share This
×

Edukacije u košarici

 
Sve ukupno: 0,00  (0,00 Kn)
Kreni na plaćanje
Pogledaj košaricu Obriši stavke