Internet marketing segmentacija u turizmu

Autor: Miroslav Varga

Datum: 13 svibnja, 2020

Internet marketing segmentacija u turizmu

Internet marketing je u suštini testiranje, mjerenje i prilagođavanje kampanje – I tako u beskraj. Zanimljivi su rezultati Orbitza, trećeg najvećeg agregatora hotelske ponude koji je testirao rezultate oglašavanja posebno mjereći Windows i Apple uređaje.

Opcija ciljanja koja se u članku spominje, standardna je u Google AdWords postavkama. U izborniku Networks and devices može se namjestiti prikazivanje oglasa samo na određenoj vrsti uređaja:

Miroslav Varga blog best practice

Kako u Google AdWords sustavu ciljati samo iOS uređaje.

Kako povećati zaradu u turizmu?

Bavite li se turizmom, sigurno će Vas zanimati kako s istim proračunom za oglašavanje, ali boljim ciljanjem, ostvariti 20-30% veću zaradu? Pokazalo se da s Apple uređaja dolaze u pravilu rezervacije za skuplje sobe ili sobe viših kategorija smještaja nego s Windows uređaja (vjerojatno se radi o Apple odnosno Windows korisnicima, ali točno se može izmjeriti samo uređaj, ne i koji je korisnik za monitorom).

Najvažniji zaključak studije je:

Orbitz has found that Apple users spend as much as 30% more a night on hotels, so the online travel site is starting to show them different, and sometimes costlier, options than Windows visitors see.

Escape u akciji

Testirali smo to za jednog hrvatskog klijenta.

Cit.: “Imali smo do sada manje gostiju nego lani, ali zato smo sve skuplje kapacitete rasprodali i prihod nam je ove godine veći. Imamo odlične najave i mislim da će po prihodima ovo biti rekordna sezona.

….valja razmisliti 😉

Nadamo se da Vam je članak bio zanimljiv i da ste naučili nešto novo. Ako želite znanje pretočiti u praktične vještine kojima ćete unaprijediti Vaše poslovanje i povećati prihode pridružite nam se na radionicama ili online edukacijama. Potražite svoju omiljenu radionicu u kalendaru Best Practice edukacija.

 

15
godina
s Vama

Lider u kvaliteti poslovnih edukacija
Best Practice je trenersko-konzultantska organizacija specijalizirana za razvoj kompetencija zaposlenika. Pomažemo organizacijama da prodaju i komuniciraju bolje, upravljaju lakše i vode svoje ljude na bolji način.
Kvaliteta nema alternativu stoga u svaki projekt ulažemo više energije, a isporučujemo veću vrijednost od uobičajene. Ponosimo se listom klijenta od gotovo 500 tvrtki od kojih su mnoge lideri u svojim industrijama. Hvala Vam na povjerenju i vidimo se na radionicama.

459

Klijenata u 9 zemalja

3266

održanih radionica

18850

zadovoljnih polaznika

O tvrtki:
IDEALAN OTOK, vl. Petar Majstrović
Sjedište: PALINOVEČKA 19 C, 10000 Zagreb, HR
OIB: 16733450514 (HR16733450514)

Pravni podaci:
Račun kod Erste&Steiermärkische Bank d.d
IBAN: HR1024020061140366283
SWIFT: ESBCHR22
Članovi društva: Petar Majstrović

Kontakti:
Telefon: 013873088
Mobilni: 0913873088
E-mail: [email protected]

Share This
×

Edukacije u košarici

 
Sve ukupno: 0,00  (0,00 Kn)
Kreni na plaćanje
Pogledaj košaricu Obriši stavke