Select Page

Kako najbolje iskoristiti vašu priču unutar samog Facebook oglasa

Autor: Mišo Mlakić

Datum: 14 svibnja, 2020
miso mlakic blog best practice

Sama opcija komunikacije preko texta u vašem oglasu vam daje mogućnost da se dodatno povežete s publikom. To znači da, osim konačnog cilja – klika na vaš oglas, imate prostora za dublje povezivanje s publikom. Vaše kampanje će biti puno efikasnije te će te i sami promijeniti razmišljanje o online oglašavanu ako gledate na oglase kao na način komunikacije pa potencijalnim kupcima, a ne samo prikazivanje vaše marketinške poruke. Dugi tekst oglasa, ili da ga nazovemo tekst koji priča priču vam daje mogućnost da napravite tranziciju ili transformaciju u glavi osobe koja čita oglas od mjesta na kojem se sada nalaze, do mjesta gdje žele da budu. Ako se odlučite na ovaj tip oglasa, bitno je da sam text prati određenu formu. Prema Scott Oldford-u (ovaj članak je napisan prema njegovoj metodi strukturiranja oglasa koji pričaju priču “Storytelling Inside of your Ads”, te sve zasluge idu njemu – njegov pristup smatram iznimno inteligentnim te sam imao potrebu da ga podijelim s vama), ovakav oglas možemo podijeliti u 6 cjelina:

1.  Uvod: obično tekst oglasa počnemo s osobnom pričom. Vašom pričom ili vašim iskustvom vezanim za konačni cilj. Priča može biti vezana za vaš početak, ili često korišteno neko negativno iskustvo (zbog naredne točke), ili “borba” koju ste prošli kako bi bili tamo gdje se nalazite sada.

2.  Empatija: ako me pitate koje je najjače marketinško oružje koje možete koristiti to bi bila empatija. Ako možete svojom marketinškom porukom postići suosjećanje sa osobom koja joj je izložena, sigurno će te dobiti najbolje rezultate. Zbog toga je bitno da se vašom pričom povežete s čitateljem, da se može čitatelj poistovjetiti s njom, da je prošao ili doživio slična iskustva. Tada će te dobiti maksimalnu pozornost.

3.  Metoda: pomoću koje ste se uspjeli izvući iz situacije u kojoj ste se nalazili. Ili način na koji ste izdigli iz situacije u kojoj ste se nalazili.

4.  Prepreka: koja vas je dovele u situaciju u kojoj ste bili. Da li je to novac, nedostatak vremena, znanja, ili nešto četvrto. Dakle stvar zbog koje ste bili u situaciji iz koje ste se “izvukli” da se tako izrazim.

5.  Postignuće: peti element bi bio prikazivanje onoga što ste postigli. Vaš rezultat, uspjeh, čime se ponosite. Prikazivanje stvarnih brojeva je poželjeno. Ali ne na način da se hvalite, nego skromno prikažite vaš uspjeh. Možete pokazati i uspjeh vaši korisnika ali samo pazite da se kvalitetno uklapa u sam tijek priče.

6.  Transformacija: kakav je utjecaj ostavilo vaše postignuće na vas, na vašu okolinu, klijente…transformacija koju ste doživjeli (koristeći svoju metodu, program, proizvod…).

Ovu se 6 elemenata koji se trebaju naći u textu vašeg oglasa kako bi postigli maksimalnu povezanost s vašim potencijalnim klijentima. Trebate potrošiti malo vremena kako bi mogli sastaviti ovakvu poruku za vaš oglas, kako bi tekst imao smisla i napravio željeni efekt: a to je transformacija u glavi osobe koja čita oglas od stanja u kojem se sada nalaze pa do stanja u kojem žele biti. Da ima nacrtate kompletnu sliku u njihovoj glavi ovog iskustva. Ovakav pristup je dosta osoban, da tako kažem, te prema Scott-u puno bolje funkcionira za osobne brendove, solopreneur tipa biznise ili start-up-ove, nego za korporacije ili veće firme. Preporučio bih da pročitate moj članak o višeslojnom marketingu kako bi razumjeli kada je pravi trenutak za korištenje ovakvog tipa oglasa u vašem marketing funnel-u.

Nadamo se da Vam je članak bio zanimljiv i da ste naučili nešto novo. Ako želite znanje pretočiti u praktične vještine kojima ćete unaprijediti Vaše poslovanje i povećati prihode pridružite nam se na radionicama ili online edukacijama. Potražite svoju omiljenu radionicu u kalendaru Best Practice edukacija.

15
godina
s Vama

Lider u kvaliteti poslovnih edukacija
Best Practice je trenersko-konzultantska organizacija specijalizirana za razvoj kompetencija zaposlenika. Pomažemo organizacijama da prodaju i komuniciraju bolje, upravljaju lakše i vode svoje ljude na bolji način.
Kvaliteta nema alternativu stoga u svaki projekt ulažemo više energije, a isporučujemo veću vrijednost od uobičajene. Ponosimo se listom klijenta od gotovo 500 tvrtki od kojih su mnoge lideri u svojim industrijama. Hvala Vam na povjerenju i vidimo se na radionicama.

459

Klijenata u 9 zemalja

3266

održanih radionica

18850

zadovoljnih polaznika

O tvrtki:
DEALAN OTOK, vl. Petar Majstrović
Sjedište: PALINOVEČKA 19 C, 10000 Zagreb, HR
OIB: 16733450514 (HR16733450514)

Pravni podaci:
Račun kod Erste&Steiermärkische Bank d.d
IBAN: HRHR1024020061140366283
SWIFT: ESBCHR22
Članovi društva: Petar Majstrović

Kontakti:
Telefon: 013873088
Mobilni: 0913873088
E-mail: info@bestpractice.hr

Share This
×

Edukacije u košarici

 

Sve ukupno: 0.00kn

Kreni na plaćanje
Pogledaj košaricu Obriši stavke