Kako eliminirati 90% problema koje ljudi misle da imaju online?

Autor: Mišo Mlakić

Datum: 14 svibnja, 2020
miso mlakic blog best practice

Kada imate biznis, sasvim je normalno da se susretnete s određenim problemima, manjim ili većim. I to je neizbježno za sve nas, bez iznimke…mogu slobodno reći da su “problemi” sastavni dio svakog biznisa, online ili offline. Ali ono što nije dobro jest kada ljudi umisle da imaju problem i kada im taj problem ne dozvoljava da nastave dalje sa svojim biznisom. Odnosno kada gledate na određen problem na taj način da vas sprječava da poduzmete konkretnu akciju, ili korake, i krenete dalje prema rastu i izgradnji vašeg biznisa – što vam treba biti uvijek primaran fokus. Znate li vi razliku između stvarnih problema i onih imaginarnih? Govorim o problemima kao što su:

  • treba mi certifikat kako bih mogao ljudima pokazati da znam o čemu pričam
  • potreban mi je super logo
  • moja web stranica ne izgleda baš najbolje, moram uraditi redizajn
  • koji software koristiti za email marketing, moram dobro istražiti prije nego odaberem pravi za moj biznis
  • moram skupiti XXX količinu novca prije nego krenem sa biznisom
  • strah me razgovarati sa klijentima (prodavati)
  • šta će drugi misliti od meni i mom biznisu
  • trebam objaviti određenu količinu blog postova prvo
  • trebam biti prisutan na Instagramu (ili nekoj drugoj mreži)
  • i lista se nastavlja dalje

Ni u kom slučaju ne govorim da su to bezazleni problemi, ali ni jedan od njih nije stvarna prepreka koja bi vas trebala sprječavati da gradite vaš biznis. Prelijepa stranica vam neće izgraditi biznis kao i najbolji proizvod koji možete imati, niti 100 objavljenih slika na društvenoj mreži. To jednostavno nije ni blizu dovoljno, a niti ključno. Ako konstantno vidite nove i nove probleme, uzrok tome je vjerojatno vaša nesigurnost u to što nudite/prodajte/predstavljate. Realan problem koji možete imati i kojim se trebate pozabaviti jest: kako dobiti nove klijente? To vam mora biti primaran fokus! Kada riješite taj problem, lako uradite re-dizajn stranice, o certifikatu nećete ni pomišljati, a samopouzdanja vam neće nedostajati. Ono što stvarno trebate su klijente, i potencijalni klijenti. Trebate se pokazati ljudima koji žele to što imate i njima pokazati da vrijedite. Druge osobe ne zanima ni tko ste niti šta predstavljate niti šta nudite, a najmanje kako izgleda vaša web stranica. Online biznis ne funkcionira bez online marketinga. Usmjerite svoju energiju prema tom segmentu vašeg online biznisa i garantiram da će ostali problemi izgledati puno manji. Želite eliminirati 90% vaših problema online? Fokusirajte se na generiranju pretplatnika i na osnovne elemente svakog online marketinga, elementi bez kojih jednostavno online marketing ne funkcionira, bez iznimke na branšu ili tip biznisa. A ti osnovni elementi koje MORATE imati su:

1. Prikupljanje privatnih podataka osoba kako bi ih mogli naknadno kontaktirati: najčešće preko landing stranice gdje pokušavamo dobiti minimalno ime i email osobe (telefon, adresu, itd. po potrebi…).

VAŽNA NAPOMENA: ne radio se ovdje “samo” o email marketingu nego je stvar puno dublja. Kada vam netko ostavi svoju email adresu, dese se dvije divne i bitne stvari za vas i vaš biznis:

  •  vama osobno to znači da je osoba odlučila ostaviti svoje privatne podatke vama na osnovu sadržaja koji je vidjela.
  •  za vaš biznis to znači da imate osobu koja je pokazala interes upravo za to što nudite ili predstavljate – potencijalni kupac.

Osim što će osoba dobiti vašu seriju email-ova i tako će te nastaviti komunicirati sa tom osobom, vi u isto vrijeme graditi svoju retargeting listu jer će te tu istu osobu označiti vašim Pixelom (Facebook pixel, Google pixel…). To vam daje mogućnost da ispred te osobe sada prikazujete relevantan sadržaj i na ostalim stranicama, tipa društvenih mreža, google-ovim partnerskim stranicama itd.

2.  Kad ste već zainteresirali osobu, potrebno je pripremiti seriju emailova (sadržaja) koji će nastaviti komunicirati sa tom osobom. Nemojte upasti u klasičnu zamku razmišljanja “koliko treba biti duga serija?”. Fokus uvijek na kvalitet nego kvantitet. Uvijek. S vremenom će te dodavati nove sadržaja, za početak je sasvim dovoljno 3-4 email-a. Na ovom linku možete nači listu od 9 potrebnih koraka kako bi izgradili uspješnu email kampanju.

3. Metoda konverzije odnosno kako pretvoriti osobe koje su pokazale interes u kupce? Ovaj segment ovisi od branše do branše, cijene proizvoda kao i složenosti samog proizvoda ili usluge.

Nije isto prodavati masku za mobitele, jahtu ili neki online tečaj koji traje 3 mjeseca. Standardne metode prodavanja online su: sales page, Video (VSL – video sales letter), preko telefona (skype, viber…), prodavanje u živo, itd.

4. I zadnja stvar koju trebate jest izvor posjetitelja: Facebook, Google, ili bilo koji drugi oblike stabilnog dotoka posjetitelja.

Napomena i za ovaj dio: posjetitelje šaljete TEK kada imate posložene ova prva 3 elementa. Bez njih jednostavno dovodite sebe do toga da će vam online marketing postati noćna moga, da će te izgubiti brdo novca i pogrešno zaključiti da online marketing ne funkcionira. Kao što imate pravila u prometu tako imate pravila u online marketingu. Slijedite pravila i najbolju praksu, šansa za uspjehom će vam se drastično povećati. Ovo su osnovni elementi koje morate imati u vašem online biznisu. Bez njih ne ide. Iako nije ništa previše niti komplicirano, opet bude zapostavljeno ili se preskaču određeni elementi. Fokusirajte svoj napor na postavljanju ovako jednostavnog marketing funnel-a, bar za početak. Generirajte pretplatnike, komunicirajte s ljudima iz svoje branše koji su pokazali interes za to što nudite i online biznis će izgledati puno jednostavnije.

Nadamo se da Vam je članak bio zanimljiv i da ste naučili nešto novo. Ako želite znanje pretočiti u praktične vještine kojima ćete unaprijediti Vaše poslovanje i povećati prihode pridružite nam se na radionicama ili online edukacijama. Potražite svoju omiljenu radionicu u kalendaru Best Practice edukacija.

 

15
godina
s Vama

Lider u kvaliteti poslovnih edukacija
Best Practice je trenersko-konzultantska organizacija specijalizirana za razvoj kompetencija zaposlenika. Pomažemo organizacijama da prodaju i komuniciraju bolje, upravljaju lakše i vode svoje ljude na bolji način.
Kvaliteta nema alternativu stoga u svaki projekt ulažemo više energije, a isporučujemo veću vrijednost od uobičajene. Ponosimo se listom klijenta od gotovo 500 tvrtki od kojih su mnoge lideri u svojim industrijama. Hvala Vam na povjerenju i vidimo se na radionicama.

459

Klijenata u 9 zemalja

3266

održanih radionica

18850

zadovoljnih polaznika

O tvrtki:
Idealan otok d.o.o.
Sjedište: Vrbje 1 a, 10000 Zagreb, HR
OIB: 21270362152 (HR21270362152)

Pravni podaci:
Račun kod Erste&Steiermärkische Bank d.d
IBAN: HR282402006-1100546101
SWIFT: ESBCHR22
Osnovano: 22. studenoga 2004. godine
Temeljni kapital: 20.000,00 kuna
Članovi društva: Petar Majstrović

Kontakti:
Telefon: 013873088
Mobilni: 0913873088
E-mail: info@bestpractice.hr

Share This
×

Edukacije u košarici

 

Ukupno: 0.00kn

Kreni na plaćanje
Pogledaj košaricu Obriši stavke