Koji je bolji: Besplatni ili plaćeni promet?

Autor: Mišo Mlakić

Datum: 14 svibnja, 2020

Pitanje koje se vrti još od postanka čovječanstva, možda ne baš toliko dugo, ali od nastanka plaćenih online oglasa definitivno DA! Svi volimo besplatne stvari, tu nema dileme. Tako i besplatni promet koji nam dođe na stranicu je odličan! Po meni, a vjerujte da imam dosta iskustva s generiranjem, ako se tako može nazvati, takozvanog besplatnog prometa, ništa se ne može porediti sa plaćenim prometom! Ali idemo pogledati obje strane medalje. Kad kažemo besplatni promet, to nije kao kad vam dođe kum ili tetak pa vam da 100eura…ili vašem djetetu, svejedno. Riječ besplatno, kod generiranja prometa, se krije iza jedne pretpostavke ili odluke: neću da plaćam novce za posjetitelje! Ali će te zato “platiti” na sve ostale moguće načine. Prije nego me krenete osuđivati jer ću ubrzo reći dosta toga što ne ide u prilog takozvanom besplatnom prometu, da razjasnimo par stvari: naravno da nema ništa protiv besplatnog prometa ili SEO-a. Naravno da je SEO nešto što trebate raditi kao sporednu strategiju ili taktiku dovođenja posjetitelja na vaše stranice. I sam to radim sa svojim sadržajem koji objavljujem. Nisam lud da ga potpuno ignoriram, ali idemo vidjeti kako dolazimo do tog besplatnog prometa i šta on može donijeti vašem biznisu:

Kad sam rekao da trebate platiti sve ostalo ako ne želite platiti za promet, tada sam mislio prvenstveno na vaše vrijeme. Kako bi dobili besplatan promet, trebate uložiti vaše vrijeme, i to dosta njega. A vaše vrijeme ima svoju cijenu: svakom njegovu. Trebate napraviti sadržaj, objaviti sadržaj, postati ga na vašu stranicu. Te na sve ostale moguće i nemoguće stranice. I društvene mreže. Kad taj dio završite, možete se odmoriti i čekati da besplatni promet krene dolaziti dan dva, sedma dana, mjesec ili više, vi tu ne možete ništa. Da ne govorim da ne možete kontrolirati količinu prometa koji će vam doći. Ali recimo da ste dobri u tome što radite, i da uspijete ovaj mjesec generirati dovoljno besplatnog prometa, šta je onaj idući mjesec? Opet ista priča. Sad imam važnije pitanje. Šta ako želite skalirati vaš biznis? Šta ako želite 2 puta, ili 5 puta više prometa od onoga što dobijete? Hoće li vam 5 puta više sadržaja donijeti taj promet? I u kojem vremenskom roku? Ili šta ako Google ili Facebook promjene algoritam idući mjesec, što često rade, i vaša rangirana stranica padne nekoliko desetaka mjesta nazad u tražilici? Što se meni osobno dogodilo kad sam se bavio generiranjem besplatnog prometa? Kako nadoknaditi nenadani pad prometa? Ako je SEO nešto što radite, ni slučajno ne govorim da trebate stati, samo želim da vam ukažem na nedostatke besplatnog prometa: A to je:

1.  Potrebno je vremena da vidite rezultate
2.  Nemate kontrolu nad njim
3.  Nije 100% pouzdan
4.  Teško možete skalirati vaš biznis s njim

S druge strane, imate plaćene oglase koji vam nude upravo sve ono što nedostaje takozvanom besplatnom prometu:

1.  Rezultate možete vidjeti u samo par dana
2.  Imate potpunu kontrolu nad količinom prometa i iznosom koji plaćate za njega
3.  100% je pouzdan i nikada ga neće nestati
4.  Možete skalirati vaš biznis i prijeći na stepenicu više

Nadamo se da Vam je članak bio zanimljiv i da ste naučili nešto novo. Ako želite znanje pretočiti u praktične vještine kojima ćete unaprijediti Vaše poslovanje i povećati prihode pridružite nam se na radionicama ili online edukacijama. Potražite svoju omiljenu radionicu u kalendaru Best Practice edukacija.

 

Prijavite se na newsletter

Primajte stručne članke, obavijesti o nagradnim natječajima, akcijama i radionicama jednom tjedno

Poštujemo privatnost. Vaši se osobni podaci neće prosljeđivati treićim osobama, obrađivat će se povjerljivo i s njima će se postupati u skladu s Uredbom (EU) 2016/679 Europskog parlamenta i Vijeća od 27. travnja 2016.

Provjerite naša pravila zaštite privatnosti

15
godina
s Vama

Lider u kvaliteti poslovnih edukacija
Best Practice je trenersko-konzultantska organizacija specijalizirana za razvoj kompetencija zaposlenika. Pomažemo organizacijama da prodaju i komuniciraju bolje, upravljaju lakše i vode svoje ljude na bolji način.
Kvaliteta nema alternativu stoga u svaki projekt ulažemo više energije, a isporučujemo veću vrijednost od uobičajene. Ponosimo se listom klijenta od gotovo 500 tvrtki od kojih su mnoge lideri u svojim industrijama. Hvala Vam na povjerenju i vidimo se na radionicama.

459

Klijenata u 9 zemalja

3266

održanih radionica

18850

zadovoljnih polaznika

O tvrtki:
IDEALAN OTOK, vl. Petar Majstrović
Sjedište: PALINOVEČKA 19 C, 10000 Zagreb, HR
OIB: 16733450514 (HR16733450514)

Pravni podaci:
Račun kod Erste&Steiermärkische Bank d.d
IBAN: HR1024020061140366283
SWIFT: ESBCHR22
Članovi društva: Petar Majstrović

Kontakti:
Telefon: 013873088
Mobilni: 0913873088
E-mail: [email protected]

Share This
×

Edukacije u košarici

 
Sve ukupno: 0,00  (0,00 Kn)
Kreni na plaćanje
Pogledaj košaricu Obriši stavke