Određuje li tehnologija uspjeh vašeg online biznisa?

Autor: Mišo Mlakić

Datum: 14 svibnja, 2020
miso mlakic blog best practice

Da pitate 10 uspješnih osoba ili online kompanija koje online alate ili software-e koriste, vjerojatno bi dobili od svih njih drugačije odgovore. Šta vam to govori? Da vaš uspjeh online ne određuju alati nego način na koji ih koristite. I naravno vaša marketinška poruka koju šaljete. Ali ovdje nećemo govoriti o marketinškoj poruci nego upravo o alatima koji vam trebaju. 4 vrste alata bez koji teško da možete online. Koji su to alati bez kojih ne možemo i koji su nam potrebi kako bi izgradili stabilna, automatiziran online biznis:

Napomena: moram opet reći da se ne radi o alatima, ovo su samo moji prijedlozi, bitno je da imate pokrivene ove ključne oblasti. Izbor pravog alata za vaš biznis je na vama, ja mogu samo predložiti one koje osobno koristim za sebe ili klijente.

1.  Email marketing (autoresponder) ili CRM (Customer Relationship Management) software

Prvi alat koji vam je potreban odnosi se na komunikaciju s vašom email listom. Bez ovog alata teško da možete graditi online biznis. Pomoću ovog alata komunicirate s vašim pretplatnicima i kupcima. Šaljete redovne emailove, Newslettere, prodajne kampanje, segmentirate osobe po interesu i tako dalje. Još uvijek nema boljeg, intimnijeg i jeftinijeg načina komunikacije online od email marketinga. Osobno koristim ActiveCampaign i smatram da je cijena uloženog i dobivenog odlična. Tu mogu još predložiti: MailChimp, AWeber, GetResponse od opcija za ovaj nivo cijene. Za one dubljeg džepa, tu je InfusionSoft.

=>> Ovdje možete saznati koji su to 9 potrebnih koraka za kreiranje uspješne email kampanje

2.  Landing Page builder

Vaša landing stranica je ulaz u vaš marketing funnel, i sigurno da će te ih imati više nego jednu. Danas su ovi alati za kreiranje landing stranica toliko napredovali i postali pristupačni da ih većina koristi u svom biznisu. Ja također. Osobno koristim LeadPages za stranice koje ja ne hostam, i OptimizePress 2.0 za WordPress stranice. Dobra opcije vam može biti još ThriveThemes.

3.  Procesuiranje narudžbi

Za automatizaciju prodaje postoje odlični online alati koji vam omogućuju da primate i procesuirate svoje narudžbe uz naravno određene dodatke koji će vam povećati konverziju, ili ako koristiti upsell proizvode, možete povećati AOV (Average order value) što može znatno utjecati na vaše online poslovanje. Neki od preporučenih alata su: SamCart, ThriveCart, ako prodajte digitalnu robu odličan izbor je i Jvzoo, pogotovo ako planirate imati neki oblike affiliate programa za partnere.

4.  Alati za praćenje

Ako koristite Facebook za generiranje prometa, imat će te uvid u dosta solidnu statistiku ali morate znati da njihova statistika nije baš 100% točna. Zbog toga je preporučeno da koristite dodatne alate kao što je besplatni Google Analytics ili neki od plaćenih alata kao što je Todd Brown-ov ConversionFly. Ovo su 4 osnovna područja gdje bi trebali, da ne kažem morali koristiti određene alate kako bi sebi olakšali online poslovanje. Ovisno od vašeg biznisa, koristit će te i mnoge druge, ali kao što rekoh, ova 4 područja su ključna.

Nadamo se da Vam je članak bio zanimljiv i da ste naučili nešto novo. Ako želite znanje pretočiti u praktične vještine kojima ćete unaprijediti Vaše poslovanje i povećati prihode pridružite nam se na radionicama ili online edukacijama. Potražite svoju omiljenu radionicu u kalendaru Best Practice edukacija.

 

 

15
godina
s Vama

Lider u kvaliteti poslovnih edukacija
Best Practice je trenersko-konzultantska organizacija specijalizirana za razvoj kompetencija zaposlenika. Pomažemo organizacijama da prodaju i komuniciraju bolje, upravljaju lakše i vode svoje ljude na bolji način.
Kvaliteta nema alternativu stoga u svaki projekt ulažemo više energije, a isporučujemo veću vrijednost od uobičajene. Ponosimo se listom klijenta od gotovo 500 tvrtki od kojih su mnoge lideri u svojim industrijama. Hvala Vam na povjerenju i vidimo se na radionicama.

459

Klijenata u 9 zemalja

3266

održanih radionica

18850

zadovoljnih polaznika

O tvrtki:
Idealan otok d.o.o.
Sjedište: Vrbje 1 a, 10000 Zagreb, HR
OIB: 21270362152 (HR21270362152)

Pravni podaci:
Račun kod Erste&Steiermärkische Bank d.d
IBAN: HR282402006-1100546101
SWIFT: ESBCHR22
Osnovano: 22. studenoga 2004. godine
Temeljni kapital: 20.000,00 kuna
Članovi društva: Petar Majstrović

Kontakti:
Telefon: 013873088
Mobilni: 0913873088
E-mail: info@bestpractice.hr

Share This
×

Edukacije u košarici

 

Ukupno: 0.00kn

Kreni na plaćanje
Pogledaj košaricu Obriši stavke