Što je sve potrebno da bi dobili besplatni promet sa tražilica – SEO u 2019

Autor: Mišo Mlakić

Datum: 15 svibnja, 2020
miso mlakic blog best practice

Plaćeni promet meni je najdraži izvor posjetitelja, ali to ni slučajno ne znači da treba zanemariti organski promet.
SEO treba svakom online biznisu biti dio marketinške strategije, pogotovo one dugoročne.
Zašto SEO? Samo u Google se pretražuje preko 3.5 milijardi pretraga…dnevno. To je ogromna količina potencijalnih kupaca i nepresušan izvor prometa.
Ali kako rangirati stranice (članke) na Googleu (ili drugim tražilicama)?
Ispod ću vam navesti 10 stavki koje trebate raditi kako bi se mogli natjecati za prva mjesta u pretragama:

SEO strategija:
1) Napraviti plan ključnih riješi koje će te rangirati. Izvor:
Keywords Everywhere
https://keywordseverywhere.com/
Keyword Planner – Ads – Google
https://adwords.google.com/ko/KeywordPlanner/Home

2) Ključna riječ u domeni ili linku domene:
– u korijenu domene (po mogućnosti)
– u linku članka

3) Ključnu riječ staviti u SEO naslov:
Za Korisnike WordPress-a – Yoast SEO plugin

4) Ključna riječ i varijacije ključne riječi u:
– naslovima texta
– podnaslovima
– u samom textu

5) Meta opis: koristimo ga za dodatno privlačenje potencijalnih kupaca ali isto tako kako bi uključili našu ključnu riječ.

6) Obilježeni linkovi (Anchor text):
– klikabilni link u text-u

7) Video u članku – po mogućnosti:
Od text-a koji napravite, možete složiti video, sa slajdovima (ako ništa drugo)

8) Korisničko iskustvo: Stranica MORA biti mobilno responzivna
Website Responsive Design Checker Online Testing Tool
www.websiteresponsivetest.com/
– Pazite na brzinu otvaranja stranice:
GTmetrix | Website Speed and Performance Optimization
https://gtmetrix.com/
– Vizualno lijepa stranica (nije bitno tražilicama ali jest ciljanim korisnicima)

9) Pripremite super sadržaj!

10) Najbitnija stvar: backlinks!!!
Ovdje prestaje onaj “FREE” ili besplatni dio SEO priče…
Relevantni backlinkovi iz branše su najbitniji. Autoritet domene,
količina linkova…
Kako dobiti backlinkove (postojim milijun i jedna način):
– članci (sponzorski ako ne može drugačije) na slični stranicama
– na portalima
– kupovanje linkova na drugim stranicama
– blog network
– komentiranje po grubim blogovima/forumima gdje će te uključiti svoj link
– samo su neke opcije…

Toliko od mene. Na vama je da izaberete ključne riječi relevantne za vaš biznis i probate dovesti besplatni promet na vašu stanicu
U videu imate puno više detalja za svaku navedenu stavku.
Mišo,
Digitalni Spartanac

15
godina
s Vama

Lider u kvaliteti poslovnih edukacija
Best Practice je trenersko-konzultantska organizacija specijalizirana za razvoj kompetencija zaposlenika. Pomažemo organizacijama da prodaju i komuniciraju bolje, upravljaju lakše i vode svoje ljude na bolji način.
Kvaliteta nema alternativu stoga u svaki projekt ulažemo više energije, a isporučujemo veću vrijednost od uobičajene. Ponosimo se listom klijenta od gotovo 500 tvrtki od kojih su mnoge lideri u svojim industrijama. Hvala Vam na povjerenju i vidimo se na radionicama.

459

Klijenata u 9 zemalja

3266

održanih radionica

18850

zadovoljnih polaznika

O tvrtki:
Idealan otok d.o.o.
Sjedište: Vrbje 1 a, 10000 Zagreb, HR
OIB: 21270362152 (HR21270362152)

Pravni podaci:
Račun kod Erste&Steiermärkische Bank d.d
IBAN: HR282402006-1100546101
SWIFT: ESBCHR22
Osnovano: 22. studenoga 2004. godine
Temeljni kapital: 20.000,00 kuna
Članovi društva: Petar Majstrović

Kontakti:
Telefon: 013873088
Mobilni: 0913873088
E-mail: info@bestpractice.hr

Share This
×

Edukacije u košarici

 

Ukupno: 0.00kn

Kreni na plaćanje
Pogledaj košaricu Obriši stavke