Select Page

Optimalno ulaganje

Autor: Miroslav Varga

Datum: 11 svibnja, 2020
Miroslav Varga blog best practice

Optimalno AdWords ulaganje

Često se prilikom upravljanja kampanjama susrećem s pitanjem klijenta: ‘Koliko je za mene najbolje uložiti u kampanju?‘ Pogotovo je puno pitanja došlo nakon objave zadnjeg članka koji je obradio međuovisnost pozicije oglasa i broja, odnosno stupnja konverzije. Moguće rješenje za većinu kampanji možda uopće nije komplicirano. Optimalno ulaganje u AdWords kampanju se može odrediti samo očitavanjem mjerenja podataka pod izbornikom Competitive metrics ili u žargonu – Impression share podaci.

Impression share izvještaji su za svaku kampanju ili ključnu riječ (za ključne riječi samo u tražilici) dostupni uključenjem, prema redoslijedu strelicama označenih polja.

Miroslav Varga blog best practice

Optimalno ulaganje u AdWords kampanju

Što je Impression share

Search impression share i Display impression share govore o tome koliko se puta oglas prikazao u odnosu na broj pretraga u tražilici odnosno potencijal prikazivanja u GDN mreži. Podatak koji ima u zagradi (budget) govori o tome koliki je gubitak zbog premalog proračuna, a (rank) govori o gubitku zbog preniske cijene klika. Preniska cijena klika uzrokuje ‘ispadanje’ iz licitacije odnosno nedovoljni CPC  da bi se oglas pojavio u prostoru predviđenom za prikazivanje oglasa (u tražilici ima ukupno 11 mjesta, a u GDN mreži ovisno predviđenom o AdSense prostoru).

Većini korisnika dovoljno je pratiti te kolone i alocirati proračun onim kampanjama koje imaju dobru prodaju, a premali udio prikazivanja.

Osobno se ne rukovodim samo tim podacima. Svakako je bitno imati u kalkulaciji i omjer pozicije prikazivanja spram prihoda od prodaje. I nikako pri tome ne smijete izgubiti iz vida da nestankom privlakuša nestaju i prodavači.

Nadamo se da Vam je članak bio zanimljiv i da ste naučili nešto novo. Ako želite znanje pretočiti u praktične vještine kojima ćete unaprijediti Vaše poslovanje i povećati prihode pridružite nam se na radionicama ili online edukacijama. Potražite svoju omiljenu radionicu u kalendaru Best Practice edukacija.

 

15
godina
s Vama

Lider u kvaliteti poslovnih edukacija
Best Practice je trenersko-konzultantska organizacija specijalizirana za razvoj kompetencija zaposlenika. Pomažemo organizacijama da prodaju i komuniciraju bolje, upravljaju lakše i vode svoje ljude na bolji način.
Kvaliteta nema alternativu stoga u svaki projekt ulažemo više energije, a isporučujemo veću vrijednost od uobičajene. Ponosimo se listom klijenta od gotovo 500 tvrtki od kojih su mnoge lideri u svojim industrijama. Hvala Vam na povjerenju i vidimo se na radionicama.

459

Klijenata u 9 zemalja

3266

održanih radionica

18850

zadovoljnih polaznika

O tvrtki:
DEALAN OTOK, vl. Petar Majstrović
Sjedište: PALINOVEČKA 19 C, 10000 Zagreb, HR
OIB: 16733450514 (HR16733450514)

Pravni podaci:
Račun kod Erste&Steiermärkische Bank d.d
IBAN: HRHR1024020061140366283
SWIFT: ESBCHR22
Članovi društva: Petar Majstrović

Kontakti:
Telefon: 013873088
Mobilni: 0913873088
E-mail: info@bestpractice.hr

Share This
×

Edukacije u košarici

 

Sve ukupno: 0.00kn

Kreni na plaćanje
Pogledaj košaricu Obriši stavke