Znate li pisati zanimljive digitalne sadržaje i njima privlačiti svoju publiku?
Znate li zainteresirati potencijalne kupce bez plaćanja reklama?
Web bez privlačnog contenta je kao pusto polje na koje nitko ne dolazi!
Sadržaj je najvažnija komponenta online nastupa svake tvrtke, agencije i organizacije. Nisu to ni društvene mreže ni oglasne kampanje već sadržaj. Bez konkretnog i korisnog sadržaja kupci i korisnici nemaju razloga da posjećuju web stranice tvrtki niti da ih prate na društvenim mrežama. A upravo je interakcija s korisnicima odnosno vrijeme koje provedu na online platformama tvrtki-ono što tražilice najviše vrednuju. Isto vrijedi i za društvene mreže.
Pojednostavljeno rečeno, ako Vas korisnici i kupci ne vole, ni Google ni Facebook ni Instagram ni ostale mreže Vas neće voljeti. Nemojmo se zavaravati, tvrtka koja ne kreira dobar sadržaj nikada neće zauzeti željenu poziciju na tražilicama, a njene objave na vodećoj društvenoj mreži će se prikazivati tek neznatnom broju fanova.
Edukacija je namijenjena predstavnicima malih i velikih tvrtki, organizacija i agencija, u bilo kojoj industriji ili području rada. Bilo da iz nule gradite svoj digitalni život, ili želite unaprijediti postojeći digitalni nastup i povećati zajednicu korisnika ili kupaca ovo je edukacija za Vas.
Sadržajem koji producirate diferencirate svoju tvrtku ili organizaciju od konkurentskih; korisnicima i kupcima pokazujete da razumijete njihove potrebe i znate kako na njih odgovoriti; kontinuirano stječete uvid u interese i kupovne navike svoje ciljne skupine i na koncu – gradite bazu znanja koja vašoj tvrtki ostaje u trajnom vlasništvu.
Mr.sc. Petar Majstrović je konzultant, predavač i autor. Osnivač je i direktor trenersko-konzultantske organizacije Best Practice specijalizirane za poslovni trening i savjetovanje u poslovanju i upravljanju. Bavi se marketingom, prodajno komunikacijskim vještinama, managementom i leadershipom.
Još uvijek niste sigurni je li ova radionica najbolji izbor za Vas? Slobodno nas nazovite na 01/3873-088 za dodatne informacije.
15
godina
s Vama
održanih radionica
zadovoljnih polaznika
O tvrtki:
IDEALAN OTOK, vl. Petar Majstrović
Sjedište: PALINOVEČKA 19 C, 10000 Zagreb, HR
OIB: 16733450514 (HR16733450514)
Pravni podaci:
Račun kod Erste&Steiermärkische Bank d.d
IBAN: HR1024020061140366283
SWIFT: ESBCHR22
Članovi društva: Petar Majstrović
Kontakti:
Telefon: 013873088
Mobilni: 0913873088
E-mail: [email protected]
Mr.sc. Petar Majstrović je konzultant, predavač i autor. Osnivač je i direktor trenersko-konzultantske organizacije Best Practice specijalizirane za poslovni trening i savjetovanje u poslovanju i upravljanju. Bavi se marketingom, prodajno komunikacijskim vještinama, managementom i leadershipom.
Radno iskustvo i ekspertiza
Tijekom 20 godišnje karijere Petar je radio u različitim industrijama B2B i B2C segmenta kao što su elektro industrija, kabelska industrija, proizvodnja tekstilnih proizvoda, građevinska industrija i IT. Obavljao je gotovo sve prodajne poslove od prodavača na terenu, voditelja ključnih kupaca, voditelja prodajnih timova, direktora prodaje i izvoza, do komercijalnog direktora i člana uprave za prodaju, nabavu i marketing.
Nakon 14 godina rada u realnom sektoru karijeru nastavlja u multinacionalnoj konzalting kompaniji i u vlastitom poduzeću gdje vodi konzalting projekte i trening programe za privredne organizacije i druge konzalting tvrtke. S obzirom na bogato praktično iskustvo rada na poslovima koji su povezani s prodajom, digitalnim marketingo i managentom upravo te segmente postavlja kao ključna područja svog edukacijskkog i savjetodavnog rada. U svojim projektima kombinira znanstvene i u praksi potvrđene poslovne modele, a polazi od načela jednostavnosti i primjenjivosti edukacija u poslovnoj stvarnosti po čemu su Best Practice edukacije poznate na tržištu. Zalaže se za maksimalnu transparentnost procesa rada što uključuje korištenje metoda mjerenja kvalitete edukacija te mjerenja uspješnosti primjene treninga na radnom mjestu.
Petar je autor više stručnih i znanstvenih članaka i istraživanja iz područja marketinga i prodaje, komunikacije, menadžmenta i rukovođenja te knjige Prodaja, upravljanje i trening prodajnih snaga: praktični vodič za razvoj poslovanja. Suradnik je i autor u stručnim časopisima i na poslovnim portalima, predavač na poslovnim konferencijama i gost predavač na Ekonomskom fakultetu Zagreb. Uređuje Best Practice Free Resources blog www.bestpractice.hr/blog/ koji se bavi temama iz područja poslovnih znanja i vještina.
Obrazovanje
Diplomirao i magistrirao na znanstvenom poslijediplomskom studiju na Katedri za marketing Ekonomskog fakulteta u Zagrebu. Dodatno se usavršavao na Cotrugli Business School na modulu za strateški marketing i Mercury International Business School. Uspješno završio mnogobrojne edukacije u zemlji i inozemstvu te više od 40 specijalističkih treninga iz područja menadžmenta, marketinga i prodaje. Objavio je znanstveni rad Impact of sales trainings on sales results of a Croatian companies. Doktorski je kandidat na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu.