Vođenje sastanaka

Sastanci su dio poslovne svakodnevice. Održavamo ih s kolegama, upravnim odborima, klijentima, suradnicima itd. Što se više uspinjemo na hijerarhijskoj ljestvici organizacije sve ih je više te u ukupnom radom vremenu zauzimaju sve značajniji dio. Zato je važno da budu kvalitetno pripremljeni I profesionalno što će povećati učinkovitost tima I organizacije.

O radionici

Iako svi znamo da su učinkoviti sastanci važni činjenica je da veliki broj zaposlenika smatra da su oni neproduktivni pa čak I suvišni. Kako smo se tu doveli? Što činimo krivo, a što propuštamo činiti? Je li svaki sastanak uopće nužan, a kad jest, kako da ga učinimo produktivnim? Tko sve treba biti na njemu? Odrađujemo li follow-up sastanaka uspješno? Kakva je kultura sastanaka u našoj organizaciji? Na ova I još mnoga druga pitanja pripremili smo odgovore koje ćete saznati na našoj radionici.

Što ćete naučiti

Objasniti što sastanke čini učinkovitima, a što neučinkovitima i osvijestiti koliko se vremena gubi na neučinkovitim sastancima te kako se to vrijeme uz prave tehnike može bolje upotrijebiti. Polaznici će naučiti kad je sastanak potreban i ako jest, kakav format je najprikladniji. Cilj radionice je naučiti polaznike kako kvalitetno pripremiti sastanak (za organizatore i sudionike) kao učinkovito upravljati vremenom I komunikacijom na sastanku, definirati izazove, delegirati zadatake, sastaviti zapisnik i voditi follow-up.

Kome je radionica namijenjena

Ova radionica je namijenjena djelatnicima koji će ili već održavaju sastanke u ulozi voditelja ili sudionika.

Teme radionice

Tijekom seminara polaznici će se upoznati sa sljedećim temama:

  •   Zašto nam trebaju sastanci
  •   Kakva je naša organizacijska kultura
  •   Prihvatljiva i neprihvatljiva ponašanja
  •   Što čini sastanke učinkovitima ili neučinkovitima
  •   Kvalitetna priprema za sastanke
  •   Ispravno definiranje tema i ciljeva sastanka
  •   Kako sastaviti dobar poziv na sastanak
  •   Tko treba prisustvovati, a tko ne
  •   Optimalan format sastanka
  •   Utjecaj prostora i vremena na sastanak
  •   Upravljanje temom i sudionicima na sastanku
  •   Vještine i tips&tricks facilitiranja
  •   Što nakon sastanka? Zapisnik i follow-up
  •   Dobre prakse vođenja sastanaka
  •   Novi pristupi u tvrtkama – sastanci u neformalnoj atmosferi
  •   Brzi sastanci “s nogu”
  •   Praktične vježbe,
  •   Akcijski plan za polaznike

Metode rada
  • Interaktivna radionica-visoki stupanj uključenosti svakog polaznika,
  • Vježbe na konkretnim primjerima iz prakse.

Lokacija i detalji
  • Radionice se održavaju u edukacijskom centru Trinom, Strojarska 24 (karta).
  • Radionice počinju u 9:00, a završavaju u 16:00.
  • Dodatne informacije na 01/3873-088 ili [email protected] 
  • Svi radionice je moguće prilagoditi potrebama klijenta i isporučiti u inhouse izvedbi

Što možete očekivati?

Što ćete još dobiti

Kompetentnog i certificiranog trenera
Tiskanu skriptu za praćenje treninga
Materijal za dodatni rad u digitalnom obliku
Osvježenje i tople napitke u pauzama
Strukturirani pristup temi i rad u malim trening skupinama
Certifikat / uvjerenje o uspješno završenoj edukaciji
Ručak
Organizirani izravni kontakt s trenerom do 60 dana za pitanja i pomoć oko implementacije treninga

Trener



Što polaznici kažu o edukaciji

Prijavite se na newsletter

Primajte stručne članke, obavijesti o nagradnim natječajima, akcijama i radionicama jednom tjedno

Poštujemo privatnost. Vaši se osobni podaci neće prosljeđivati treićim osobama, obrađivat će se povjerljivo i s njima će se postupati u skladu s Uredbom (EU) 2016/679 Europskog parlamenta i Vijeća od 27. travnja 2016.

Provjerite naša pravila zaštite privatnosti

15
godina
s Vama

Lider u kvaliteti poslovnih edukacija
Best Practice je trenersko-konzultantska organizacija specijalizirana za razvoj kompetencija zaposlenika. Pomažemo organizacijama da prodaju i komuniciraju bolje, upravljaju lakše i vode svoje ljude na bolji način.
Kvaliteta nema alternativu stoga u svaki projekt ulažemo više energije, a isporučujemo veću vrijednost od uobičajene. Ponosimo se listom klijenta od gotovo 500 tvrtki od kojih su mnoge lideri u svojim industrijama. Hvala Vam na povjerenju i vidimo se na radionicama.

459

Klijenata u 9 zemalja

3266

održanih radionica

18850

zadovoljnih polaznika

O tvrtki:
IDEALAN OTOK, vl. Petar Majstrović
Sjedište: PALINOVEČKA 19 C, 10000 Zagreb, HR
OIB: 16733450514 (HR16733450514)

Pravni podaci:
Račun kod Erste&Steiermärkische Bank d.d
IBAN: HR1024020061140366283
SWIFT: ESBCHR22
Članovi društva: Petar Majstrović

Kontakti:
Telefon: 013873088
Mobilni: 0913873088
E-mail: [email protected]

Share This
×

Edukacije u košarici

 
Sve ukupno: 0,00  (0,00 Kn)
Kreni na plaćanje
Pogledaj košaricu Obriši stavke