Maloprodaja: Vještina i kultura usluživanja kupaca

🤔 Maloprodajne organizacije ulažu značajna sredstva u interijere, opremu i marketing, a nerijetko zaboravljaju na obuku prodajnog osoblja. Svi znamo da u odličnim trgovinama ponekad rade prodavači koji ne poznaju asortiman, osnove prodajne komunikacije ili prodajni bon-ton. Velika istina maloprodajnog poslovanja glasi: "Kada je usluga loša, kupci će otići drugdje. Loša usluga će upropastiti dobru marku, dobre proizvode, cijene i lokaciju".

😊 Ako u Vašoj maloprodaji niste zadovoljni radom prodavača ovaj praktični prodajni trening je rješenje.
O treningu

 

😔 Voditelji maloprodajnih jedinica uglavnom se žale se na iste propuste svojih prodavača. To su:

⁉️ ne primjećuju, a ponekad ne pozdravljaju kupce koji ulaze u maloprodajni prostor

⁉️ nisu maksimalno angažirani kad kupci traže pomoć ili informaciju,

⁉️ ne koriste “ice braking” tehnike otvaranja prodajnog razgovora

⁉️ ne koriste u dovoljnoj mjeri tehniku ispitivanja kupčevih želja i potreba,

⁉️ ne poznaju dovoljno dobro asortiman da bi bili odlični prodajni savjetnici

⁉️ ne poznaju tehnike zaključivanja prodaje i cross selling tehnike.

 

😊 Ako u Vašoj maloprodaji primjećujete slične nepravilnosti ovaj trening će pomoći u njihovom  otklanjanju.

 

Cilj treninga

 

🎯  Razviti i unaprijediti znanja i vještine profesionalne prodajne komunikacije prema potvrđenim modelima i najboljom prodajnom praksom.

 

Kome je trening namijenjen

 

🎯  Prodavačima u B2C segmentu

🎯  Rukovoditeljima maloprodajnih odjela ili prodajnih mjesta

 

Teme treninga

 

✅  Priprema za uspješan rad

✅  Trenuci istine na prodajnom mjestu

✅  Prvi dojam koji osvaja kupce

✅  Profesionalni prodajni stav

✅  Verbalna i neverbalna komunikacija

✅  Pravila ophođenja kod ulaska kupca u prostor i poslovni bon-ton

✅  Kako uspostaviti komunikaciju s kupcemi kreirati produktivnu kupovnu atmosferu

✅  Zona nelagode: kako izbjeći nastanak “kupovne tenzije”

✅  Kako prolaznika pretvoriti u kupca, “seeding” tehnike

✅  Kako jednokratnog kupca pretvoriti u stalnog

✅  Kako prodati neodlučnom kupcu

✅  Korištenje emocija u prodaji

✅  Racionalni elementi u prodaji

✅  Kako otkriti skrivene potrebe i želje kupaca

✅  Kvalitetna pitanja-instrument u rukama prodavača

Aktivno slušanje-kako čuti i razumjeti stvarnu potreb

✅  Kako prodavač “dodaje” vrijednost proizvodu

✅  “Okidači” u prodaji i kako ih naći

✅  Atraktivna prezentacija proizvoda

✅  Demonstracija koja se pamti

✅  Pozitivni i negativni kupovni signali

✅  Probno zaključivanje prodaje

✅  Zaključivanje prodaje

✅  Prodaja povezanog proizvoda (Cross selling)

✅  Prodaja veće vrijednosti (Up-selling)

✅  Praktične vježbe-primjeri dobre prodajne prakse

✅  Simulacije stvarnih prodajnih situacija-role plays

 

Metode rada

 

🎯 Interaktivna radionica

🎯Pojedinačne i skupne vježbe

🎯Edukativni video materijali

 

Nakon uspješnog završetka treninga

 

🔥 💯 Polaznici će steći i/ili unaprijediti znanja, kulturu, tehnike i vještine interpersonalne prodajne komunikacije s ciljem povećanja prodaje i povećanje zadovoljstva kupaca.

Napomena

 

‼️ Sadržaji su okvirni. Detaljni sadržaji se po nalogu klijenta prilagođavaju situaciji i specifičnim ciljevima.

Trener na edukaciji:

Petar Majstrović

Mr.sc. Petar Majstrović je profesionalni konzultant, predavač i autor. Osnivač je i direktor trenersko-konzultantske organizacije Best Practice specijalizirane za poslovni trening i savjetovanje u poslovanju i upravljanju. Bavi se prodajno komunikacijskim vještinama, managementom i leadershipom.


Što polaznici kažu o edukaciji:

Prijavite se za trening

15
godina
s Vama

Lider u kvaliteti poslovnih edukacija
Best Practice je trenersko-konzultantska organizacija specijalizirana za razvoj kompetencija zaposlenika. Pomažemo organizacijama da prodaju i komuniciraju bolje, upravljaju lakše i vode svoje ljude na bolji način.
Kvaliteta nema alternativu stoga u svaki projekt ulažemo više energije, a isporučujemo veću vrijednost od uobičajene. Ponosimo se listom klijenta od gotovo 500 tvrtki od kojih su mnoge lideri u svojim industrijama. Hvala Vam na povjerenju i vidimo se na radionicama.

459

Klijenata u 9 zemalja

3266

održanih radionica

18850

zadovoljnih polaznika

O tvrtki:
Idealan otok d.o.o.
Sjedište: Vrbje 1 a, 10000 Zagreb, HR
OIB: 21270362152 (HR21270362152)

Pravni podaci:
Račun kod Erste&Steiermärkische Bank d.d
IBAN: HR282402006-1100546101
SWIFT: ESBCHR22
Osnovano: 22. studenoga 2004. godine
Temeljni kapital: 20.000,00 kuna
Članovi društva: Petar Majstrović

Kontakti:
Telefon: 013873088
Mobilni: 0913873088
E-mail: info@bestpractice.hr

Share This
×

Edukacije u košarici

 

Ukupno: 0.00kn

Kreni na plaćanje