Maloprodaja: Vještina i kultura usluživanja kupaca

Maloprodajne organizacije ulažu značajna sredstva u skupe interijere, opremu, marketing i slično, a nerijetko zaborave na obuku prodajnog osoblja. Na žalost, svi znamo da ponekad u odličnim trgovinama rade prodavači koji ne poznaju asortiman, osnove prodajne komunikacije ni poslovni bon-ton. Velika istina maloprodajnog poslovanja glasi: "Kada je usluga loša, kupci će prije ili poslije otići na drugo mjesto. Loša usluga će dugoročno upropastiti dobru marku, proizvode, cijene i lokaciju". Ako u Vašoj maloprodaji niste zadovoljni radom prodavača ovaj praktični prodajni trening je rješenje.

O treningu

Voditelji maloprodajnih jedinica uglavnom se žale se na iste propuste svojih prodavača. To su:

  • ne primjećuju,a ponekad ne pozdravljaju kupce koji ulaze u maloprodajni prostor,
  • ne reagiraju najbolje kad kupci traže pomoć ili informaciju,
  • ne poznaju tehnike otvaranja prodajne komunikacije
  • ne poznaju tehnike ispitivanja kupčevih želja i potreba,
  • ne poznaju asortiman pa ne mogu ponuditi alternativne proizvode i supstitute,
  • ne poznaju tehnike zaključivanja prodaje i prodaje dodatnog proizvoda.

Ako u Vašoj maloprodaji primjećujete slične nepravilnosti ovaj trening će ih otkloniti.

Cilj treninga

Razviti i unaprijediti znanja i vještine profesionalne prodajne komunikacije prema potvrđenim modelima i najboljom prodajnom praksom.

Kome je trening namijenjen
  • Prodavačima u B2C segmentu
  • Rukovoditeljima maloprodajnih poslovnih jedinica
Teme treninga
  • Priprema za uspješan rad
  • Trenuci istine na prodajnom mjestu
  • Prvi dojam koji osvaja
  • Profesionalni prodajni stav
  • Verbalna i neverbalna komunikacija
  • Pravila ophođenja kod ulaska kupca u prostor-što i kada treba reći
  • Kako uspostaviti komunikaciju s kupcemi kreirati produktivnu kupovnu atmosferu
  • Zona nelagode: kako izbjeći nastanak “kupovne tenzije”
  • Kako prolaznika pretvoriti u kupca
  • Kako jednokratnog kupca pretvoriti u stalnog
  • Kako prodati neodlučnom kupcu
  • Korištenje emocija u prodaji
  • Racionalni elementi u prodaji
  • Kako otkriti skrivene potrebe i želje kupaca
  • Kvalitetna pitanja-instrument u rukama prodavača
  • Aktivno slušanje-kako čuti i razumjeti stvarnu potrebu
  • Kako prodavač “dodaje” vrijednost proizvodu
  • “Okidači” u prodaji i kako ih naći
  • Atraktivna prezentacija proizvoda
  • Demonstracija koja se pamti
  • Kupovni signali
  • Probno zaključivanje prodaje
  • Zaključivanje prodaje
  • Prodaja povezanog proizvoda (Cross selling)
  • Prodaja veće vrijednosti (Up-selling)
  • Praktične vježbe-primjeri dobre prodajne prakse
  • Simulacije stvarnih prodajnih situacija
Metode rada
  • Interaktivna radionica
  • Pojedinačne i skupne vježbe
  • Edukativni video materijali
Nakon uspješnog završetka treninga

Polaznici će steći i/ili unaprijediti znanja, kulturu, tehnike i vještine interpersonalne prodajne komunikacije s ciljem povećanja prodaje i povećanje zadovoljstva kupaca.

Napomena

Sadržaji su okvirni. Detaljni sadržaji razrađuju prema situaciji i ciljevima klijenta.

Trener na edukaciji:

Petar Majstrović

Mr.sc. Petar Majstrović je profesionalni konzultant, predavač i autor. Osnivač je i direktor trenersko-konzultantske organizacije Best Practice specijalizirane za poslovni trening i savjetovanje u poslovanju i upravljanju. Bavi se prodajno komunikacijskim vještinama, managementom i leadershipom.


Što polaznici kažu o edukaciji:

Prijavite se za trening

15
godina
s Vama

Lider u kvaliteti poslovnih edukacija
Best Practice je trenersko-konzultantska organizacija specijalizirana za razvoj kompetencija zaposlenika. Pomažemo organizacijama da prodaju i komuniciraju bolje, upravljaju lakše i vode svoje ljude na bolji način.
Kvaliteta nema alternativu stoga u svaki projekt ulažemo više energije, a isporučujemo veću vrijednost od uobičajene. Ponosimo se listom klijenta od gotovo 500 tvrtki od kojih su mnoge lideri u svojim industrijama. Hvala Vam na povjerenju i vidimo se na radionicama.

459

Klijenata u 9 zemalja

3266

održanih radionica

18850

zadovoljnih polaznika

O tvrtki:
Idealan otok d.o.o.
Sjedište: Vrbje 1 a, 10000 Zagreb, HR
OIB: 21270362152 (HR21270362152)

Pravni podaci:
Račun kod Erste&Steiermärkische Bank d.d
IBAN: HR282402006-1100546101
SWIFT: ESBCHR22
Osnovano: 22. studenoga 2004. godine
Temeljni kapital: 20.000,00 kuna
Članovi društva: Petar Majstrović

Kontakti:
Telefon: 013873088
Mobilni: 0913873088
E-mail: info@bestpractice.hr

Share This
×

Edukacije u košarici

 

Ukupno: 0.00kn

Kreni na plaćanje