Metode povećanja prodaje i kontrola prodajnog učinka

Dobri prodavači često postaju voditelji prodajnih timova. Obzirom da su to dva različita posla i funkcije, novim menadžerima bit će potrebne i nove vještine. Upravo te menadžerske vještine, vezane uglavnom za upravljanje i kontrolu prodajnih aktivnosti tema su ove radionice.

Cilj treninga

Prezentirati najučinkovitije načine i dati konkretne alate za povećanje volumena i kvalitete prodaje u B2B segmentu. Prenijeti polaznicima metode za kvalitativno i kvantitativno mjerenje provedenih prodajnih aktivnosti.

Kome je trening namijenjen

Prodavačima u segmentu B2B, voditeljima prodajnih timova, direktorima i menadžerima koji vode i koordiniraju prodajne aktivnosti.

Teme treninga

1.dio-Upravljanje prodajom

  • Četiri najučinkovitija načina za povećanje prododa od prodaje
  • Nabolja poslovna praksa za generiranje dodatnih prodajnih prihoda
  • Učinkovitost-kako rasporediti raspoloživo vrijeme i aktivnosti
  • Kupovni potencijal tržišta i naših klijenata
  • Segmentacija tržišta-kako pronaći najbolji tržišni segment/nišu za usmjeravanje prodajnih aktivnosti
  • Hunter vs. Farmer prodajni model
  • Rad po modelu proaktivne prodaje
  • Upravljanje popustima i rabatima-utjecaj snižavanja cijena na profitabilnost
  • Upravljanje akcijama zaposlenika-usmjeravanje i učinkovita korektivna komunikacija

2.dio-Kontrola i mjerenje prodajnog učinka

  • Osnovna metrika u prodaji-odabir parametara za praćenje i izvještavanje
  • Sustavi za prodajno izvještavanje
  • Najbolji menadžerski alati-Sales Pipeline
  • Objektivna mjerenja u prodaji (output veličine)
    • Narudžbe
      • Broj narudžbi
      • Prosječne vrijednosti narudžbi
      • Broj otkazanih narudžbi
    • Klijenti
      • Aktivni
      • Novi
      • Izgubljeni
      • Potencijalni
    • Prodajne aktivnosti
      • Prodajne posjete
      • Održane prezentacije
      • Tel. pozivi (outbound)
      • E-mail komunikacija (outbound)
    • Financijski pokazatelji
      • Praćenje realizacija plana prodaje prema svim finacijskim parametrima
    • Izračun koeficijenata za mjerenje učinkovitosti
      • Sales expense ratio
      • Cost per call ratio
      • Account penetration ratio
      • New account conversion
      • Lost account ratio
      • Hit ratio itd.
  • Proaktivnost vs. reaktivnost u prodaji
  • Efikasnost i efektivnost u prodaji
  • Break even point u prodaji-izračun
  • Subjektivna mjerenja

3.dio Poslovni slučajevi i praktičan rad

  • „Najbolji prodavač“, ocjenjivanje najboljih djelatnika prema svim relevantnim kriterijima-poslovni slučaj
  • „Iceberg principle“, područje kontrolinga u prodaji-poslovni slučaj
  • „Popusti i rabati“, individualne vježbe
Metode rada
  • Interaktivna radionica
  • Pojedinačne i skupne vježbe
Nakon uspješnog završetka treninga

Nakon uspješnog završetka treninga polaznici će steći ili unaprijediti specifična znanja za povećanje volumena i kvalitete prodaje, za mjerenje i kontrolu prodajnog učinka u timovima te na praktičnim primjerima uvježbati primjenu suvremenih sales management alata.

Napomena

Sadržaji su okvirni. Detaljni sadržaji razrađuju prema situaciji i ciljevima klijenta.

Trener na edukaciji:

Petar Majstrović

Mr.sc. Petar Majstrović je konzultant, predavač i autor. Osnivač je i direktor trenersko-konzultantske organizacije Best Practice specijalizirane za poslovni trening i savjetovanje u poslovanju i upravljanju. Bavi se marketingom, prodajno komunikacijskim vještinama, managementom i leadershipom.


Što polaznici kažu o edukaciji:

Prijavite se za trening

Prijavite se na newsletter

Primajte stručne članke, obavijesti o nagradnim natječajima, akcijama i radionicama jednom tjedno

Poštujemo privatnost. Vaši se osobni podaci neće prosljeđivati treićim osobama, obrađivat će se povjerljivo i s njima će se postupati u skladu s Uredbom (EU) 2016/679 Europskog parlamenta i Vijeća od 27. travnja 2016.

Provjerite naša pravila zaštite privatnosti

15
godina
s Vama

Lider u kvaliteti poslovnih edukacija
Best Practice je trenersko-konzultantska organizacija specijalizirana za razvoj kompetencija zaposlenika. Pomažemo organizacijama da prodaju i komuniciraju bolje, upravljaju lakše i vode svoje ljude na bolji način.
Kvaliteta nema alternativu stoga u svaki projekt ulažemo više energije, a isporučujemo veću vrijednost od uobičajene. Ponosimo se listom klijenta od gotovo 500 tvrtki od kojih su mnoge lideri u svojim industrijama. Hvala Vam na povjerenju i vidimo se na radionicama.

459

Klijenata u 9 zemalja

3266

održanih radionica

18850

zadovoljnih polaznika

O tvrtki:
IDEALAN OTOK, vl. Petar Majstrović
Sjedište: PALINOVEČKA 19 C, 10000 Zagreb, HR
OIB: 16733450514 (HR16733450514)

Pravni podaci:
Račun kod Erste&Steiermärkische Bank d.d
IBAN: HR1024020061140366283
SWIFT: ESBCHR22
Članovi društva: Petar Majstrović

Kontakti:
Telefon: 013873088
Mobilni: 0913873088
E-mail: [email protected]

Share This
×

Edukacije u košarici

 
Sve ukupno: 0,00  (0,00 Kn)
Kreni na plaćanje