Višeslojni marketing kao budućnost online oglašavanja

Autor: Mišo Mlakić

Datum: 14 svibnja, 2020

Uz današnju tehnologiju i mogućnosti oglašavanja online, vrlo lako je doći do korisničkih zaslona i prikazati svoju marketinšku poruku krajnjem korisniku.
Ograničenja je jako malo, ali oglašivača je sve više.
Ljudi su bombardirani reklamama. Oglašivačkog prostora je sve manje. Cijene samog oglašavanja rastu iz godine u godinu.
Uz nabrojane “trendove”, budućnost online oglašavanja vidim, odnosno slažem se sa marketinškim stručnjacima koji vide relevantnost kao ključ uspjeha online oglašavanja.
Postati nekome bitan je ključ današnjeg online oglašavanja, a također i ovog vremena što nam dolazi.
Potrebno je potencijalne kupce provesti kroz jedno čitavo iskustvo kako bi zadobili prvo povjerenje, postali bitni (relevantni), i tek tada bili u mogućnosti tražiti od te osobe da kupi naš proizvod.
Ovaj proces se ne može postići koristeći tradicionalni, jednoslojni marketing funnel koji većina danas koristi. Zbog toga su i rezultati poražavajući te mnogi sumnjaju u moć funnel-a. Što dolazi jedino iz njihovog pogrešnog korištenja.
Facebook oglašivačka platforma nije mjesto gdje će te vi promovirate vaše proizvode, nego mjesto gdje će te komunicirati sa potencijalnim kupcima.
Kako to ostvariti?
Odgovor je jednostavan…implementacija malo kompliciranija, moram priznati.
Ključ je u višeslojnom marketingu, ili marketingu u više nivoa.
Kao što imamo više vrsta posjetitelja našim stranicama, tako i vaša marketinška poruka treba biti prilagođen tim osobama.
Uglavnom govorimo o 3 marketinška nivoa:
Prvi nivo se odnosi na osobe koje nikada nisu čule niti za vas niti za vaš brend. Osobe koje možda nisu niti svjesne problema koji imaju, ili problem koji imaju ne smatraju toliko bitan da bi poduzeli konkretne korake u rješavanju tog problema. Nivo obveze koji te osobe imaju prema vama je vrlo nizak, te tako vaša marketinška poruka i nivo obveze koji možete tražiti od tih osoba treba biti usklađena tom nivou. Fokus je na identificiranju problema i skretanju pozornosti na njega.
Drugi nivo se odnosi na osobe koje žele znati više. Te osobe su svjesne problema, znaju da postoji, ali nisu još spremne traženju rješenja. Vaš posao je da informirate te osobe o ciljanoj temi/problemu, te da prikažete sebe kao autoritet ili “go to” osoba iz svoje branše. Nivo obveze ove skupine ljudi prema vama je nešto veći, te tako možete tražiti od njih da provedu malo više vremena uz vas i vaš sadržaj.
Na trećem nivou imate osobe koje su dovoljno informirane i spremne su poduzeti onaj zadnji korak, riješiti se problema koji imaju. Vaš je zadatak da uklonite sve nedoumice koje te osobe imaju i pokažete vaš proizvod kao idealno rješenje za njih.
Ovo bi ukratko bila tri marketinška nivoa koja trebate imati, 3 različite marketinške poruke sa 3 različita cilja.
Možda zvuči puno, ali pozitivna stvar je da kompletan ovaj proces potpuno automatiziran zahvaljujući današnjoj tehnologiju, a još bolje je što van ne treba niti hrpa novca da uvežete sve elemente vaših marketing funnel-a.

Nadamo se da Vam je članak bio zanimljiv i da ste naučili nešto novo. Ako želite znanje pretočiti u praktične vještine kojima ćete unaprijediti Vaše poslovanje i povećati prihode pridružite nam se na radionicama ili online edukacijama. Potražite svoju omiljenu radionicu u kalendaru Best Practice edukacija.

 

Prijavite se na newsletter

Primajte stručne članke, obavijesti o nagradnim natječajima, akcijama i radionicama jednom tjedno

Poštujemo privatnost. Vaši se osobni podaci neće prosljeđivati treićim osobama, obrađivat će se povjerljivo i s njima će se postupati u skladu s Uredbom (EU) 2016/679 Europskog parlamenta i Vijeća od 27. travnja 2016.

Provjerite naša pravila zaštite privatnosti

15
godina
s Vama

Lider u kvaliteti poslovnih edukacija
Best Practice je trenersko-konzultantska organizacija specijalizirana za razvoj kompetencija zaposlenika. Pomažemo organizacijama da prodaju i komuniciraju bolje, upravljaju lakše i vode svoje ljude na bolji način.
Kvaliteta nema alternativu stoga u svaki projekt ulažemo više energije, a isporučujemo veću vrijednost od uobičajene. Ponosimo se listom klijenta od gotovo 500 tvrtki od kojih su mnoge lideri u svojim industrijama. Hvala Vam na povjerenju i vidimo se na radionicama.

459

Klijenata u 9 zemalja

3266

održanih radionica

18850

zadovoljnih polaznika

O tvrtki:
IDEALAN OTOK, vl. Petar Majstrović
Sjedište: PALINOVEČKA 19 C, 10000 Zagreb, HR
OIB: 16733450514 (HR16733450514)

Pravni podaci:
Račun kod Erste&Steiermärkische Bank d.d
IBAN: HR1024020061140366283
SWIFT: ESBCHR22
Članovi društva: Petar Majstrović

Kontakti:
Telefon: 013873088
Mobilni: 0913873088
E-mail: [email protected]

Share This
×

Edukacije u košarici

 
Sve ukupno: 0,00  (0,00 Kn)
Kreni na plaćanje
Pogledaj košaricu Obriši stavke