Slab CTR za exact match

Autor: Miroslav Varga

Datum: 11 svibnja, 2020

Mali CTR (Clickthrough rate)

Sijedih neki dan s potencijalnim klijentom. Žalio se da je jako nesretan jer je radio s Agencijom X i Agencijom Y(samo uz put: Uvjeren sam da su to ponajbolje AdWords agencije u RH), a ipak ima jako loše rezultate kampanje. Ima loš Quality score i plaća zato vrlo visoku cijenu klika u jako konkurentnom okruženju. Quality score je, uz postavljenu cijenu klika, najvažniji faktor koji utječe na poziciju oglasa (AdRank) i cijenu klika.

Miroslav Varga blog best practice

Pisali smo više puta o Quality score na našem blogu (Damirov članak o Quality score-u, Davorinov članak o quality score i moj članak o Quality score-u). Naravno da je i nama Quality score važan jer izravno utječe na troškove oglašavanja. Ima puno rasprava o tome što sve ulazi u algoritam za izračun Quality score, ali svi se slažu jednom:

Najveći utjecaj na Quality score ima CTR (doduše, expected clickthrough rate)

CTR je omjer između broja klika na oglas i broja prikaza oglasa i preporučujem da pročitate na našem blogu članak o Clickthrough rate ili CTR-u.

Ono što se kod AdWords sustava događa (kao i u cijeloj IT branši) jer velik broj promjena od kojih neke značajno utječu na kampanju. Ako stalno ne pratite novosti, naprosto plaćate više novaca. Tako se dogodilo i s dvije promjene koje je Google uveo u AdWords sustav.

Što ‘ruši’ CTR?

Uključene su u osnovne postavke kampanje, po defaultu, dvije opcije koje su značajno utjecale na dotadašnji način prikazivanja oglasa. Uključeni su Googole search partneri pod networks izbornikom i uključeni su misspellings za exact i phrase keyworde:

Miroslav Varga blog best practice

Miroslav Varga blog best practice

 Provjerite svoje povratne podatke

Ako imate ovakve brojke provjerite, search partners network:

Miroslav Varga blog best practice

To je vrlo jednostavno:

miroslav varga blog best practice

Izvještaj koji ćete dobiti odmah će Vam dati odgovor da li isključiti search partnere ili ne:

Miroslav Varga blog best practice

Da li isključiti misspelling, morate provjeriti u Search terms izvještaju. Search terms izvještaj bi trebalo gledati svakodnevno:

Miroslav Varga blog best practice

Ako provjerite te izvještaje i povratne podatke, moguće će da Vam CTR skokovito porasti, a to znači i bolji Quality score. Posljedično, niža je cijena klika i/ili bolja pozicija oglasa.

Nadamo se da Vam je članak bio zanimljiv i da ste naučili nešto novo. Ako želite znanje pretočiti u praktične vještine kojima ćete unaprijediti Vaše poslovanje i povećati prihode pridružite nam se na radionicama ili online edukacijama. Potražite svoju omiljenu radionicu u kalendaru Best Practice edukacija.

 

 

 

15
godina
s Vama

Lider u kvaliteti poslovnih edukacija
Best Practice je trenersko-konzultantska organizacija specijalizirana za razvoj kompetencija zaposlenika. Pomažemo organizacijama da prodaju i komuniciraju bolje, upravljaju lakše i vode svoje ljude na bolji način.
Kvaliteta nema alternativu stoga u svaki projekt ulažemo više energije, a isporučujemo veću vrijednost od uobičajene. Ponosimo se listom klijenta od gotovo 500 tvrtki od kojih su mnoge lideri u svojim industrijama. Hvala Vam na povjerenju i vidimo se na radionicama.

459

Klijenata u 9 zemalja

3266

održanih radionica

18850

zadovoljnih polaznika

O tvrtki:
IDEALAN OTOK, vl. Petar Majstrović
Sjedište: PALINOVEČKA 19 C, 10000 Zagreb, HR
OIB: 16733450514 (HR16733450514)

Pravni podaci:
Račun kod Erste&Steiermärkische Bank d.d
IBAN: HR1024020061140366283
SWIFT: ESBCHR22
Članovi društva: Petar Majstrović

Kontakti:
Telefon: 013873088
Mobilni: 0913873088
E-mail: [email protected]

Share This
×

Edukacije u košarici

 
Sve ukupno: 0,00  (0,00 Kn)
Kreni na plaćanje
Pogledaj košaricu Obriši stavke